הגיע הזמן להכיר את גרילי הגז הכי לוהטים בשוק: סדרת Genesis של Weber

על מה אתה חושב כשאתה מגגל את צירוף המילים "גריל גז"? האם אתה מכוון לנוחות? שימושיות? בשר במרקם וטעם מושלמים? עבורכם בדיוק פותחה Genesis שהיא סדרת מכשירי הגריל המהפכנית של חברת וובר, בין הסדרות המוכרות ואהובות ביותר בתחום הגריל הביתי, וכידוע לכולם – מה שעובד לאורך שנים, לא משנים! גרילי הגז מסדרת ג'נסיס הם מוצרים המיועדים לאנשים המצפים לסטנדרט גבוה מהממוצע כשמדובר בגריל הגז שלהם ואינם מוכנים לקבל פחות מאוכל באיכות מעולה וחווית משתמש בטיחותית ויעילה. בנוסף לכך שהגריל עשוי מחומרים טובים ועמידים במיוחד כמו נירוסטה, ברזל יצוק ואלומיניום, הוא גם מעוצב בצורה שלא רק נעימה לעין, אלא גם לחיך, עם כל הנוחות והיתרונות שאנשים שמבינים בגריל באמת ידעו להעריך ולהנות מהם, לצד פרקטיות בהיבטי התחזוקה והאחסון של הגריל בין שימוש לשימוש.

 

אז מה אנחנו אוהבים בגריל הגז מסדרת ג'נסיס?


בואו נדבר על הדבר שעושה את ההבדל הכי גדול בין גריל מאיכות נמוכה לבין גריל איכותי: פיזור החום. סדרת גרילי הגז של חברת וובר – ג'נסיס, לא סתם נקראת כך.  Genesis באנגלית מיתרגם ל"בראשית", וסדרת הגריל ג'נסיס היא בהחלט סדרה של מוצרים פורצי דרך בתחום הגריל. היתרון העצום של גרילי הגז האלו, כפי שיעידו משתמשים רבים מרחבי העולם – היא בטמפרטורות הגבוהות שהגריל מסוגל להגיע אליהן. עוצמת החום העוצמתית של ג'נסיס בשילוב עם יכולות של מכשיר הצליה לפזר ולווסת אותו שווה בשווה בין אזורי הגריל השונים, מאפשרת להגיע למידת עשיה אופטימלית של הבשרים שמונחים עליו. תודות לטכנולוגיה המתקדמת של מבערי הנירוסטה שמהווה חלק בלתי נפרד מכל מוצרי הסדרה של Weber, לצד גוף הגריל שמבוסס על חומרים עמידים כמו אמייל ופורצלן יחד עם אלומיניום – גרילי הגז של וובר מסדרת Genesis מצליחים לשמור על הטמפרטורה הגבוהה שלהם לאורך כל תהליך השימוש בהם ומקנים לכם חוויית ברביקיו איכותית וכיפית ברמה שלא הכרתם לפני כן.

 

מה מספרים לקוחות שרכשו גריל גז של וובר מסדרת ג'נסיס?


אנשים רבים אשר מגדירים את עצמם כחובבי בשר וחווית העל האש, חוששים לרכוש גריל גז לביתם מאחר והם מעדיפים להימנע מהתעסקות מייגעת בניקיון ותחזוקה של הגריל. אלו הן בעיות אליהן מודע כל אדם שמתעסק בהכנת בשרים וברביקיו מפעם לפעם, ולכן החליטו החברים בחברת וובר שמן הראוי שמישהו ירים את הכפפה (או מזלג הגריל במקרה זה) וייתן לה מענה מוצלח. בהתאם לכך, חוויית המשתמש בסדרת גרילי הגז Genesis היא כזו שנועדה לפשט עבורכם תהליכים – בעזרת משטחי עבודה נוחים להפשרה וצליה של המזון, גם בשטחי האחסון לחפצים הנלווים לשימוש בגריל גז וכלה במערכת ניקוז הזמן שמקלה מאוד בשלב הניקוי.

נטח בשר בבישול איטי

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רצועות של בשר
אוכל

איך לחתוך פסטרמה ביתית בצורה מושלמת

אחת הסיבות המרכזיות לכך שהפסטרמה כל כך אהובה, הינה שכיף לאכול אותה! בין אם בכריך או ישירות מהצלחת – צורת החיתוך שלה יוצרת חוויה מגרה. מי יכול להגיד לא לפרוסות