מהו מזון לחתולים רחוב ובמה הוא שונה ממזון חתולים רגיל?

חתולים הם חית בית מצד אחד ומצד שני זו חיה שאפשר למצוא אותה בכמויות ברחובות. כאשר חתולים בעיקר מסתובבים במקום בו יש אוכל כמו פחים או בני אדם בכדי לקבל מהם אוכל. חתולי רחוב לא יכולים לשרוד ללא אוכל ולכן יש אנשים שגם מאכילים אותם. אך מה המזון שצריך לתת להם? והאם יש הבדל בינו לבין מזון רגיל לחתולים? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מי הם חתולי רחוב?

בהגדרה חתולי רחוב או בהגדרה הנוספת, חתולי חצר, הם חתולים שגרים בחוץ, נודדים בין מקום למקום, או חתולים שננטשו. חתולים אלה מסתובבים בין חצרות וגינות שונות, ליד פחים, במקומות הומי אדם ועוד, בכדי להשיג בעיקר אוכל. ישנם אנשים שנוהגים להאכיל חתולים רחוב, כאשר משאירים להם מזון ליד המקומות שהם נמצאים, ליד הבית שלהם עצמם, בגינות ציבוריות ועוד.

לעיתים החתולים עצמם נכנסים לפחים בכדי לחפש שאריות אוכל של בני האדם שנזרקו. עם זאת, חשוב לדעת כי מזון מסוג זה לא טוב לחתולים. כמו כן, לעיתים אנשים שרוצים לעשות מעשה טוב נותנים אוכל לחתולי רחוב שאינו מתאים להם, כמו חלב או אוכל של כלבים וחתולים ביתיים. מזון זה עלול לפגוע בהם ולכן יש לתת להם אוכל שמיועד לחתולי רחוב.

 

מה ההבדל בין סוגי המזון?

למה שחתולי רחוב לא יאכלו אוכל רגיל של חנות אוכל לחיות כמו חתולים אחרים שמתגוררים בבית? בעיקר בגלל הכסף. כאשר מאכילים כמות רבה של חתולי רחוב צריך לקנות אוכל רב, בנוסף, חשבו על זה שחתולי רחוב אינם מפונקים וסביר להניח שהם יסתפקו פשוט באוכל לא משנה מה הטעם שלו.

ניתן למצוא מזון לחתולי רחוב זול יותר מאשר כזה רגיל ובנוסף, לרכוש אותו בכמויות גדולות. אוכל זה אמנם זול אבל הוא עדיין עם טעם טוב וחתולי רחוב אוהבים אותו ומסכימים לאכול מימנו. בדרך זו אתם גם מגנים על החתולים שלא יאכלו מאכלים לא טובים וגם מספקים להם מקור טוב לתזונה. כמו כן, אתם לא צריכים לבזבז כספים רבים בשביל זה כמו באוכל שהוא רגיל לחתולים.

תוכלו לדוגמא למצוא אוכל לחתולי רחוב בכמות של 18 ק"ג במחיר של 229 שקלים. או לקט של מזון יבש במחירים שמגיעים עד ל- 119 שקלים במקסימום.

 

בסיכומו של דבר

חתולי רחוב נוהגים להסתובב בחצרות ומקומות שונים ולאסוף אוכל, כל מה שהם מוצאים. יש אנשים שאף מאכילים אותם, אך לא תמיד במזון שמתאים להם. בכדי לדאוג לחתולים אבל גם לדאוג לכסף שלכם, יש אוכל מיוחד לחתולי רחוב, שהוא אמנם פשוט יותר מאוכל רגיל אבל זול יותר. כך תוכלו לספק תזונה לחתולים הרבים ברחוב מבלי לבזבז כספים רבים ולתת להם את המענה הטוב והבריא עבורם.

אוכל חתולים

 

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רצועות של בשר
אוכל

איך לחתוך פסטרמה ביתית בצורה מושלמת

אחת הסיבות המרכזיות לכך שהפסטרמה כל כך אהובה, הינה שכיף לאכול אותה! בין אם בכריך או ישירות מהצלחת – צורת החיתוך שלה יוצרת חוויה מגרה. מי יכול להגיד לא לפרוסות