מה כלכלי יותר – לקנות גחלים למנגל, או להפעיל מכשיר שמחובר לחשמל/גז ועושה את אותה עבודה?

לא מעט אנשים שעוקבים אחרי ההוצאות שלהם מחפשים דרך להוזיל עלויות בכל הנוגע להכנת בשרים. מדובר בעניין הגיוני סך הכול, הרי קנייה של בשר נחשבת לקנייה לא זולה ברוב המקרים, כך שאם ניתן להוזיל עלויות בתחומים נלווים להכנת הבשר, עדיף לבדוק אותם לעומק. אם הגעתם לכאן , סביר להניח שאתם מתלבטים בין קנייה של מנגל גחלים לבין מנגל גז. זו הסיבה שהכנו עבורכם את המדריך שיאפשר לכם לדעת מה כלכלי יותר – מנגל גחלים או מנגל חשמל\גז?

 

מה חשוב לדעת על מנגל גז?

מכירים את המשפט שאומר: "תראו לי את הרכב שלכם ואומר לכם מי אתם?". אפשר להשליך את המשפט הזה על צרכני בשרים. אם תשאלו אותנו, כמו שאפשר לזהות את האופי של בן אדם הרכב שלו, כך ניתן גם לזהות אופי של אדם לפי המנגל שיש ברשותו.

אתם תוהים למה אנחנו מתכוונים? אנחנו מתכוונים לאדם שיש לו מנגל גז, הוא אדם בעל אופי מסודר. מסוג האנשים שתמיד יזמינו את החבר'ה לעל האש ספונטני פשוט כי הם לא יגלו שנגמר להם החשמל ברגע האחרון (כי אין מצב כזה שנגמר החשמל).

 

מה חשוב לדעת על מנגל גחלים?

אדם שיש לו מנגל גחלים הוא כזה שלא מחפש דרכי קיצור, אין לו בעיה להתלכלך והוא פשוט זורם עם מה שיש לו מבלי לבדוק אפשרויות חלופיות. אם נתמקד רגע בעניין שלשמו התכנסנו, אפשר לומר שאדם שיש לו מנגל גחלים מוציא יותר כסף מאשר אדם שיש לו מנגל חשמל\גז. הסיבה לכך היא שבמקרים מסוימים, אי אפשר להדליק מנגל גחלים בספונטניות.

אם נגמרו הגחלים, צריך להיכנס אל האוטו ולנסוע אל חנות נוחות שנמצאת בקרבת הבית. אנחנו לא צריכים לספר לכם שבחנויות הנוחות, אתם תשלמו הרבה כסף על גחלים. אפשר כמובן לנסוע לחנות זולה ורחוקה יותר, אבל אז נכנס השיקול על הוצאות הדלק. אם יש לכם מנגל גחלים, כדאי שתשקלו אפשרות להשתדרג למנגל גז\חשמל בלינק הבא: grill.co.il.

 

מה כלכלי יותר מבין השניים?

עכשיו, אחרי שהתעמקנו בשתי האפשרויות לעומק, אנחנו יכולים להגיד שיש לנו זוכים בכל הנוגע לחיסכון כלכלי, והזוכים הם – מנגל גז וחשמל. הסיבות לכך די ברורות:

  1. לא צריך לנסוע במיוחד כדי לקנות גז, הוא מגיע עד הבית ובמקרים שבהם נגמר הגז ברגע האחרון, אפשר להשתמש בגז של המטבח
  2. חשמל יש תמיד ובשפע, כך שאין צורך לנסוע במיוחד ולדאוג לחומרים מסוימים בשביל לתפעל את המנגל

 

מתוך כך ניתן להבין שמנגל גחלים עולה יותר למשתמשים בו מכיוון שכשהגחלים לא נמצאים בזמינות, יש צורך בנסיעה שגוררת בסופו של דבר תשלום מיותר על דלק ועל שקית גחלים שכנראה תהיה יקרה מאוד.

 

מנגל

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
רצועות של בשר
אוכל

איך לחתוך פסטרמה ביתית בצורה מושלמת

אחת הסיבות המרכזיות לכך שהפסטרמה כל כך אהובה, הינה שכיף לאכול אותה! בין אם בכריך או ישירות מהצלחת – צורת החיתוך שלה יוצרת חוויה מגרה. מי יכול להגיד לא לפרוסות