3 כללי בטיחות שכדאי להקפיד עליהם כשעושים קעקוע

הם כיפים, הם מקשטים, הם צבעוניים והם משמחים.

כן, הקעקועים שאתם עושים הם אחד הדברים הכי יצירתיים ואמנותיים בעולם, וכל מי שיש לו אפילו קעקוע אחד בלבד יודע עד כמה הוא בעל חשיבות

ומשמעות עבורו.

אם גם אתם באים מעולם הקעקועים, או שמעניין אתכם להיכנס אליו בקרוב, חשוב שתכירו כמה דברים שאסור לוותר עליהם.

היום נשתף אתכם ב-3 כללי בטיחות שכדאי להקפיד עליהם כשעושים קעקוע, על מנת שלא תמצאו את עצמכם חבולים ומצולקים.

 

כללי בטיחות שכדאי להקפיד עליהם כשעושים קעקוע – זה לא משחק ילדים

הרבה אנשים חושבים שלעשות קעקוע זה דבר פשוט: באים אל הסטודיו לקעקועים, נשכבים על המיטה, חושפים את האיבר שעליו רוצים לקעקע את הקעקוע ונותנים למקעקעים לעשות את עבודתם. בפועל, עבודת הקעקוע היא הרבה יותר מורכבת מזה, והיא דורשת מיומנות ומקצועיות גבוהות במיוחד.

גם אתם וגם המקעקעים שלכם צריכים להקפיד על כללי הבטיחות שנפרט בפניכם כאן, זאת על מנת שתוכלו להבטיח לעצמכם קעקועים לא רק יפים אלא גם נקיים, היגיינים ובטיחותיים.

 

ההיגיינה במקום הראשון

הכלל הראשון עוסק בהיגיינה. כללי בטיחות שנוגעים בהיגיינה מתייחסים גם אליכם וגם אל המקעקעים, כאשר מהצד שלכם תצטרכו לדאוג שהאיזור מחוטא ונקי. המקעקעים עצמם יצטרכו לדאוג למחטים נקיות וחדשות, על עטיית כפפות בזמן הקעקוע בפועל, וכן על הגנת הקעקוע על ידי ניילון נצמד. כל אלו יוכלו להבטיח קעקוע שאינו עלול לפגוע בעור שלכם, וישאירו אותו נקי והיגייני גם לאור הקעקוע החדש שמעטר את הגוף שלכם.

 

כמה שפחות כאבים – כך יותר טוב

כלל בטיחות נוסף קשור בכאב שלכם. בסופו של דבר, בזמן שאתם מתקעקעים, המחט חודרת אל תוך הגוף שלכם ופוצעת אותו, על מנת להשאיר עליו את הקעקוע באופן קבוע. על מנת להפחית כאבים, תוכלו להתייעץ עם המקעקעים שלכם לגבי חומרי הרדמה מקומיים, כמו משחות או קרמים שנמכרים בכל רשת פארם כזו או אחרת. מדובר כאן על עניין בטיחותי לכל דבר ועניין, שכן אדם שרגיש לכאבים והולך להתקעקע עלול לזוז, ולגרום למחט להתעקם בתוך הגוף שלו ולפצוע אותו עד כדי זוב דם. חשוב לסגור את העניין הזה מראש ולהגיע אל הסטודיו במוכנות גבוהה.

 

הכלל השלישי: כלל הטיפוח

עשיתם את הקעקוע? נפלא! עכשיו יגיע השלב שבו תצטרכו לטפח אותו. על מנת שהקעקוע לא יזדהם ויגרום לחבלות בגוף שלכם, תצטרכו למרוח עליו משחות מרגיעות ומרפאות, שיוכלו לגרום לו להשתלב עם הגוף שלכם בצורה כמה שיותר טבעית. לא בטוחים איך לעשות את זה? בקשו הדרכה מהמקעקעים – הם ידעו להדריך אתכם בצורה הטובה ביותר.

לסיכום, על מנת שתוכלו לגשת להתקעקע בצורה בטיחותית וטובה, חשוב להקפיד על כל הכללים, ולבחור בסטודיו לקעקועים שמחזיק במיומנות ובמקצועיות רבה. בהצלחה!

 

יונה וקן

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש תחזוקה
בטיחות

מה זה תיק שטח ומי נדרש להכין אותו

רבים מאתנו מעדיפים שלא לחשוב על אירוע חריג שעשוי להביא לנפגעים. מדובר בשריפה, רעידת אדמה או כל צרה אחרת שעשויה להגיע במפתיע. חשוב מאוד להיערך בהתאם מראש כדי להיות בטוחים

ניידות ביטוח
בטיחות

מהי גמלת ניידות של ביטוח לאומי?

מדינת ישראל מעניקה לבוגרים ולילדים המוגבלים בהתניידות, הטבות שונות שאמורות לסייע להם להשתלב בקהילה ולפתח חיים חברתיים עצמאיים. גמלת ניידות היא חלק מאותן ההטבות. לכל הטבה ישנם תנאי זכאות שונים