מהיכן להתחיל והאם כדאי להכניס חברת ניקיון

אחד הדברים החשובים ביותר לביצוע כאשר נכנסים לדירה חדשה, הוא עבודת הניקיון היסודי בכל רחבי הבית וההכנה שלו לקראת הדיירים החדשים שייכנסו אליו בקרוב. מדוע חשוב לבצע את עבודת הניקיון לפני הכניסה לבית החדש? אילו פעולות נוספות כדאי לעשות לפני שעוברים לבית? האם כדאי לבצע את עבודת הניקיון באופן עצמאי, להסתייע בעובדי ניקיון אקראיים או שמא כדאי להכניס חברת ניקיון אמינה ואיכותית, שתבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר? כל התשובות בהמשך המאמר.

 

ניקיון יסודי – לפני שנכנסים לבית החדש

רכישה של בית מיד שנייה, היא בחלק ניכר מהמקרים סוג של חתול בשק. אמת, קיימת הערכת מחיר לבית ובדרך כלל גם ניתן להעריך אל נכון מהו המצב הכללי של הבית. ועדיין, יש בו, בבית החדש, נעלמים רבים שמתבהרים רק אחרי שנכנסים אליו ומתחילים לחיות בו הלכה למעשה. ההמלצה הגורפת בשורות אלה היא לבצע בדק בית מקיף עוד לפני הכניסה.

זאת, במטרה לזהות בעיות מבניות או בעיות בצנרת ובחשמל, שעלולות להציק ולפגוע באיכות החיים בבית. אבל ההמלצה היותר חשובה לענייננו היא לבצע את פעולות הניקיון היסודי בבית עוד לפני שנכנסים אליו. הדבר חוסך עוגמת נפש בהמשך, וגורם לכך שהכניסה לבית תהיה נעימה ובלא זעזועים מיוחדים. פעולת ניקיון יסודי שעשויה לארוך מספר מוגבל של שעות כאשר הבית ריק, תיקח זמן כפול ומכופל כאשר כל הרהיטים כבר יהיו בבית, ויחייבו הערכות מיוחדת לניקיון. בנוסף לפעולת הניקיון ואולי אפילו לפניה, מומלץ לבצע גם חיטוי והדברה בבית החדש.

 

שואב ריצפה
שואב ריצפה

ניקוי עצמאי, עזרה בניקיון או חברת ניקיון

האפשרויות העומדות בפני הדיירים החדשים בבית הן לבצע את הניקיון בטרם הכניסה לבית בעצמם, להביא עובד ניקיון אחד או יותר שיסייעו או להכניס לבית חברת ניקיון שתבצע עבודה יסודית. זאת, כמובן, תוך הסתייעות הן במכשירים והן בחומרי ניקוי שאינם נמצאים ברשותם של מי שאינם עוסקים בתחום באופן קבוע. מכל האפשרויות שנסקרו, האפשרות להכניס חברת ניקיון כמו צ'יק צ'ק ניהול ואחזקות מבנים היא היותר נכונה והיותר מתאימה. בראש וראשונה, כיון שהבית ריק אין חשש שמא ייעלם מהבית משהו. שנית, אין צורך להזיז ריהוט לכאן ולשם, אלא רק לבצע עבודת ניקיון נטו שבסיומה יישאר הבית נקי ומבריק. חברות ניקיון מסוימות גם אמונות על ביצוע פוליש, מה שעשוי להטות את הכף לטובתן.

כל שיטת פעולה אחרת גוזלת זמן ואיננה מבטיחה ניקיון יסודי ומוחלט. כאשר מחיר הניקיון באמצעות חברה חיצונית יכול לנוע סביב כמה מאות שקלים לחדר, השיקול הכספי איננו נכון. הפסד של יום עבודה אחד עשוי להסתכם בהרבה יותר מכך. זאת, בתנאי שרק אדם אחד מנקה. אם שני בני הזוג עושים במלאכה, ואם בנוסף הם שוכרים את שירותיו של עובד ניקיון מזדמן, עלויות הניקיון הופכות לגבוהות מאד ולא מוצדקות. עם זאת, חשוב לבחור חברת ניקיון אמינה ומנוסה, שתבצע את העבודה במהירות הרבה ביותר ועם התוצאות הטובות והאיכותיות ביותר שאפשר.

אנו ממליצים לכם לקרוא גם על – דברים שכדאי לחשוב עליהם לפני שעוברים מדירת קרקע לבניין

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מזרון נקי זה חשוב
ניקיון ותחזוקה

ניקוי מזרונים – חשיבות של מזרון נקי

מעבר לעובדה כי מדובר בפעולה בסיסית של ניקוי המזרון, חשוב לדעת שמזרון נקי מגלם שורה של יתרונות לנו ולסביבה. מהם היתרונות הללו ומדוע חשוב להקפיד על ביצוע ניקוי מקצועי אחת

ניקוי ספות בד חשוב
ניקיון ותחזוקה

ניקוי ספות בד – עבודה למקצוענים

ספות בד נוטות לספוח אליהן חומרים שונים כמו אבק וחיידקים, כמו גם כתמים אשר קשים מאוד להסרה. לכן, חשוב לקחת חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ויכולה לספק פתרונות ניקוי חדשנים.

ציוד גינון מקצועי
ניקיון ותחזוקה

ציוד גינון

בשנים האחרונות עלתה המודעות לחשיבות של פעולת הגינון אשר היא מורכבת ודורשת התערבות של בעל מקצוע. מדוע חשוב להשתמש בציוד גינון הטובים ביותר? ציוד לגינון – פעולה הכרחית לכל בית

בד אדום
ניקיון ותחזוקה

ניקוי ספות

מעוניינים להשיב את המראה הנקי והמבריק לספה שלכם? באמצעות חברה מקצועית ומובילה בתחומה כמו קליןטק – זה בהחלט אפשרי. להלן הפרטים. ניקוי וחידוש הספה – באופן מקצועי הספה מהווה את