אני רואה את מה שנראה כמו צבע מתקלף בתוך המכסה של הגריל שלי! מה עליי לעשות?

סיימתם עוד אירוע "על האש" מוצלח, גריל הגז החדש שלכם שיחק אותה, כולם החמיאו על הבשר, האורחים כבר הלכו וכעת נשארו רק מטלות הניקיון. לפתע אתם שמים לב לצבע מתקלף בתוך הגריל החדש שלכם!

 

איך זה יכול להיות?

אם אתם רואים משהו שנראה כמו צבע מתקלף בתוך המכסה של הגריל שלכם אין לכם סיבה לדאוג- זה לא באמת צבע.
כנראה שמה שאתם רואים הוא עשן ושומן. במהלך השימוש בגריל הגז, עולים מן הבשר ומהגריל אדים שנאגרים ומצטברים על גבי המכסה שלו. האדים שמורכבים מעשן מחומצן ומשומן הופכים לפחמן שנאסף בצידו הפנימי של מכסה הגריל שלך. אלו כנראה נראים לכם כמו צבע שמתקלף- אבל הם לא.
לרוב המשטחים הפנימיים של מכסה הגריל מצופים בפורצלן או באמייל ואינם צבועים. הפרוצלן או האמייל אפויים בתוך היציקה ולכן הם לא יכולים להתקלף .

גריל פעיל

 

אז למה זה נראה כמו צבע ומה עליי לעשות?

השומן והעשן שנאגרים במכסה הגריל שלכם מתקלפים ולכן נראים ממש כמו צבע כהה שמתקלף. הקילוף לרוב מתחיל במרכז ומתפשט כלפי חוץ המכסה. לרוב הוא מבריק בצד אחד ועמום בצד השני.
אמנם הלכלוך שהצטבר אינו רעיל, אבל לחלוטין כדאי ומומלץ לנקות אותו. פעולת הקילוף היא החלק הקל- צריך לצחצח היטב את כל החלקים המתקלפים עם מברשת נחושת לפני השימוש הבא בגריל. לאחר מכן, במטרה למנוע הצטברות של לכלוך בעתיד, עליכם לנגב את גריל הגז לאחר כל שימוש בו. את הניגוב מומלץ לבצע עם מגבות נייר ועם תמיסת סבון ומים. את פעולת הניקיון הקפידו לבצע לעיתים קרובות, כך תוכלו לתחזק ולשמור על ניקיונו של הגריל.
במידה ואתם לא מצליחים לנקות את הגריל בצורה מיטבית, ניתן למצוא ביוטיוב סרטוני הדרכה בנושא ניקיון גריל הגז. הסרטון יעזרו לכם להבין את טכניקת הניקיון המומלצת ביותר עבורכם.

 

איך ניתן להגן על הגריל לטווח הרחוק?

מלבד ההקפדה על הניקיון לאחר כל שימוש, השלב החשוב ביותר בשמירה על הגריל שלכם הוא  כיסוי לגריל גז. הכיסוי יעזור להגן ולשמור על הגריל שלכם לטווח ארוך וימנע מהלכלוך, מהעשן ומהשומן להצטבר בתוכו. כיסוי לגריל גז הוא הפתרון האולטימטיבי לשמירה מירבית על הגריל שלכם.

אז אם ראיתם משהו דמוי צבע בתוך מכסה גריל הגז שלכם- אין לכם מה לדאוג. פשוט נקו את הגריל ביסודיות אחרי כל שימוש, והכי חשוב- כסו אותו עם כיסוי לגריל גז.
כך תוכלו להמשיך לעשות על האש איכותי ומשובח בגריל הגז הנקי והשמור שלכם.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מזרון נקי זה חשוב
ניקיון ותחזוקה

ניקוי מזרונים – חשיבות של מזרון נקי

מעבר לעובדה כי מדובר בפעולה בסיסית של ניקוי המזרון, חשוב לדעת שמזרון נקי מגלם שורה של יתרונות לנו ולסביבה. מהם היתרונות הללו ומדוע חשוב להקפיד על ביצוע ניקוי מקצועי אחת

ניקוי ספות בד חשוב
ניקיון ותחזוקה

ניקוי ספות בד – עבודה למקצוענים

ספות בד נוטות לספוח אליהן חומרים שונים כמו אבק וחיידקים, כמו גם כתמים אשר קשים מאוד להסרה. לכן, חשוב לקחת חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום ויכולה לספק פתרונות ניקוי חדשנים.

ציוד גינון מקצועי
ניקיון ותחזוקה

ציוד גינון

בשנים האחרונות עלתה המודעות לחשיבות של פעולת הגינון אשר היא מורכבת ודורשת התערבות של בעל מקצוע. מדוע חשוב להשתמש בציוד גינון הטובים ביותר? ציוד לגינון – פעולה הכרחית לכל בית

בד אדום
ניקיון ותחזוקה

ניקוי ספות

מעוניינים להשיב את המראה הנקי והמבריק לספה שלכם? באמצעות חברה מקצועית ומובילה בתחומה כמו קליןטק – זה בהחלט אפשרי. להלן הפרטים. ניקוי וחידוש הספה – באופן מקצועי הספה מהווה את