4 עצות לגבי בחירת התמונות המתאימות ביותר להדפסה על זכוכית

תמונות זכוכית הפכו לשם דבר בתחום העיצוב בשנים האחרונות. ניתן להבין את הסיבה שהובילה לשינוי זה. שכן, מדובר בתמונות ייחודיות שמקנות מראה יוקרתי לכל מרחב. מי שמתכננים להוסיף את התמונות הללו לביתם, צריכים להכיר בעצות בסיסיות שיאפשרו לבחור נכון מכל הבחינות. נזמין אתכם להישאר כאן ולגלות את 4 העצות הנבחרות שנמסרו לנו על ידי מומחים בתחום.

 

עצה מספר 1 – תבדקו מהי המסגרת המתאימה

בשלב הראשון עליכם לבחון את המרחב הקיים ולבדוק מהי המסגרת המתאימה ביותר. שכן, מרבית החנויות יציעו לכם תמונות במסגרת מרובעת, מלבנית או עגולה. יש מרחבים מסוימים שמתאים להציב בהם מסגרת עגולה, בעוד במרחבים אחרים יהיה צורך דווקא במסגרת מרובעת. ההתאמה אינה מסובכת והיא יכולה להתבצע תוך בחינת הסגנון העיצובי שקיים בחלל הנבחר. נסביר לדוגמא שמומלץ לבחור במסגרת עגולה במידה והמרחב מעוצב בסגנון "בוהו שיק". מי שמחזיקים במרחב שמעוצב בסגנון מודרני, יצטרכו לבחור בתמונה מלבנית או מרובעת שמשתלבת בסביבה באופן מיטבי.

עצה מספר 1 – תבדקו מהי המסגרת המתאימה

 

עצה מספר 2 – תבצעו מדידות קפדניות

התבוננות מהירה בקטלוגים מקוונים שכוללים היצע רחב של הדפסות תמונות על זכוכית תגלה לכם שיש מגוון רחב של תמונות שמגיעות בגדלים שונים. נמליץ לבדוק תחילה לסמן על הקיר עם עפרון את גודל התמונה המתאים לחלל שלכם. לאחר שתעשו זאת, תוכלו לחזור לקטלוג ולבדוק את היצע הגדלים, כדי שתוכלו לבחור את הגודל שתואם לסרטוט. רגע לפני שנמשיך לעצה ה – 3, נציג בפניכם מספר גדלים נפוצים, כדי שתוכלו לקבל סדר גודל:

  • 20X20
  • 50X50
  • 70X100 ועוד

 

עצה מספר 3 – תבחרו בתמונות עבות במיוחד

כידוע, זכוכית הינה חומר שביר ועדין. לכן, ההמלצה היא לבחור בתמונות זכוכית עבות ככל הניתן, כדי שתוכלו להפחית את הסיכוי שהתמונה תישבר (במיוחד אם יש לכם ילדים צעירים בבית). נדגיש שההמלצה של המומחים בתחום היא לבחור בתמונות בעלות עובי של 6 מ"מ.

 

עצה מספר 4 –  תבדקו את איכות ההדפסה מראש

הדפסה על זכוכית אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שצריך להתבצע במקצועיות רבה. לכן, נמליץ לבדוק מראש שאתם מבצעים את הרכישה בחנות מומלצת שמבצעת את ההדפסה באופן מקצועי על גבי זכוכית קריסטלית. בחירה מוקפדת תאפשר לכם לקבל תמונה איכותית שתישמר לאורך זמן. נציין שניתן לבדוק את הנושא טרם הרכישה, תוך קריאת חוות דעת מהימנות ועדכניות שנכתבו על ידי רוכשים קודמים. שימו לב, תוכלו להגיע לחוות דעת אלה בקלות תוך גלישה בלשונית הביקורות של גוגל.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז את 4 העצות שיאפשרו לכם לבחור את התמונות המתאימות ביותר להדפסה על גבי זכוכית. בשלב זה נותר לכם רק ליישם אותן ולהיות בטוחים בכך שתבחרו את התמונה הנכונה מבחינת מסגרת, מידות, עובי ואיכות.

עצה מספר 4 -  תבדקו את איכות ההדפסה מראש

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
צילום
צילום

אילו חבילות ניתן להזמין לצילום בחינה שלכם

להרבה אנשים קשה לקבל החלטות, בטח כשמדובר באחד האירועים הגדולים ביותר בחייהם, טקס החינה. לזוג יש הרבה הכנות והוצאות, חלקן מאוד יקרות, ולכן חשוב לבחור את הצלם המתאים ביותר עבור

אמנות זכוכית אקרילית
צילום

השימושים הנפוצים ביותר להדפסה על פרספקס

פרספקס, הידוע גם בשם זכוכית אקרילית, זכה לפופולריות עצומה בתעשיות שונות בשל הרבגוניות, העמידות והמשיכה האסתטית שלה. אחד היישומים המסקרנים ביותר של החומר הזה הוא הדפסה על פרספקס. בבלוג זה