אילו חבילות ניתן להזמין לצילום בחינה שלכם

להרבה אנשים קשה לקבל החלטות, בטח כשמדובר באחד האירועים הגדולים ביותר בחייהם, טקס החינה. לזוג יש הרבה הכנות והוצאות, חלקן מאוד יקרות, ולכן חשוב לבחור את הצלם המתאים ביותר עבור הרצונות והתקציב שלכם. חבילות צילום הן פתרון מצויין שחוסך זמן וכאב ראש והורג כמה ציפורים במכה אחת.

 

מהו טקס החינה?

טקס החינה הינו טקס מסורתי שנהוג לחגוג אצל עדות המזרח. הטקס נערך מספר ימים לפני החתונה, וכל זוג בוחר היכן לקיים אותו. הטקס מתקיים באווירה צבעונית, שמחה, עם מוזיקה,תלבושות ומאכלים מסורתיים. צילום טקס החינה הוא פרמטר חשוב, היות והוא נותן לזוג את האופציה להיות עסוקים נטו בחגיגה, בעוד יש מי שדואג לתעד את המאורע המשמח.

 

איך לבחור את הצלם?

ישנן מספר נקודות חשובות שצריך לחשוב עליהן לפני שבוחרים צלם לחינה וחבילת צילום. כל זוג מגיע מרקע ועדה שונה, ולפיכך גם הטקס יהיה בהתאם. בין אם מדובר בחינה מרוקאית או תימנית, הצלם צריך להכיר את המנהגים והדקויות הקטנות כדי שיוכל לתפוס את הרגעים המשמעותיים ביותר. לכל משפחה חשובים דברים אחרים בטקס, והזוג נמצא במצב רגיש שכן הוא עומד להתחתן בעוד מספר ימים, ולכן הצלם צריך להיות גם הוא רגיש לסיטואציה.

כדי לבחור את הצלם המתאים ביותר, יש לבחור צלם בעל ניסיון בעולם החינות, אחד שיקנה לכם תחושת ביטחון. הטקס הוא בעל אופי שמח וססגוני, ולכן הצלם צריך לגרום לכך שיראו זאת בתמונות. בכל חינה אפשר לבחור להביא רק את הצלם לבד, ולבחור על סוג הצילום אותו הוא יעשה, או שאפשר לבחור חבילות צילום.

 

חבילות צילום לטקס חינה

לרוב, חבילות הצילום כוללות בתוכן צילום סטילס וצילום וידאו. צלם הסטילס יתעד בצורה אומנותית את הרגעים המשמעותיים יחד עם האווירה של האירוע. צלם הוידאו, עוקב אחר כל דקה וכל אדם באירוע, מבלי לפספס אף פרט חשוב. לבסוף, הוא יוצר סרטון שמתעד את האירוע המיוחד של הזוג. צלם המגנטים יתן לאורחים מזכרת מרגשת לקחת איתם הביתה.

בנוסף, חברות רבות מציעות חבילות צילום מגוונות ללקוחותיהם. מחירי החבילות ישתנו בין חברה לחברה, ותלויות בגודל האירוע, שעות עריכת הצילום, עריכה מתקדמת ועוד. להלן מספר דוגמאות לחבילות צילום:

  1. צילום סטילס+ צלם מגנטים+ צלם וידאו+ אלבום דיגיטלי+ הגדלות בעלות החל מ 799 ש"ח.
  2. צילום סטילס+ צילום וידאו + הגדלות תמונות +צלם מגנטים בעלות משתנה
  3. צלם סטילס + צלם וידאו בעלות משתנה

 

קול ששון וקול שמחה

טקס החינה הוא אירוע מרגש שקורה פעם בחיים. כשמתכננים אירוע מיוחד כזה, חשוב לגייס אליכם את הצוות הטוב ביותר. תשתמשו בחבילות צילום שיתנו לכם את מגוון האופציות במחיר הטוב ביותר ובחרו את הצלם עליו את סומכים שיצליח לתפוס את החגיגה השמחה דרך העדשה.

צילום

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
אמנות זכוכית אקרילית
צילום

השימושים הנפוצים ביותר להדפסה על פרספקס

פרספקס, הידוע גם בשם זכוכית אקרילית, זכה לפופולריות עצומה בתעשיות שונות בשל הרבגוניות, העמידות והמשיכה האסתטית שלה. אחד היישומים המסקרנים ביותר של החומר הזה הוא הדפסה על פרספקס. בבלוג זה