בחירת הגולשים! אלה המטבחים שאתם בחרתם

בעיצוב הבית, בחירת המטבח היא אחת הבחירות הכי חשובות. המטבח הוא אזור שנמצא בשימוש הכי הרבה, וכאשר אנחנו מעצבים אותו אנחנו צריכים לחשוב לא רק על היופי שלו אלא גם על כך שהמטבח אמור לספק לנו סביבת עבודה נוחה לצורך הבישול. אנשי המקצוע של אלפא קיטצ'ן כאן כדי לספר לכם על כמה מטבחים שיוכלו להעניק לכם חווית בישול נהדרת. 

 

איפה קונים מטבח

הדבר החשוב ביותר בקנייה של מטבח הוא איפה אנחנו קונים אותו. עליכם להגיע למקום שמספק לכם מבחר גדול כדי שתוכל ולראות מה באמת מתאים לכם. בנוסף, לכו על מקום שההתמחות שלו היא מטבחים, ולא כזה שמספק מהצד שירות בתחום. אנחנו כאן כדי לספר לכם על המטבחים של אלפא קיטצ'ן, שמספקים לכם כמה סוגי מטבחים שכדאי להכיר.

אלפא קיטצ'ן

מטבח קלאסי בעיצוב מודרני

המטבח הראשון שעליו נדבר הוא מטבח קלאסי, אבל כזה שמגיע בעיצוב מיוחד. המטבח הזה נועד עבור מי שלא רוצה לשנות את המראה שאליו הוא התרגל, כאשר המטבח הזה נבנה בצמוד לקיר, וחללי העבודה שלו נמצאים מתחת לארונות. מטבח כזה מתאים בבתים שינים שרוצים להכניס חידוש מרענן, בלי לעשות שיפוץ דרסטי מידי לאזור של המטבח. העיצוב המודרני יספק לכם טוויסט נחמד.

 

מטבח אי

אפשרות נוספת שכדאי להכיר היא מבטח אי. המטבח הזה בנוי במרכז מרחב המטבח, והוא למעשה חלל עבודה שניתן לעבוד עליו ממספר כיוונים. אם אתם עובדים מספר אנשים יחד באותו מטבח, מטבח אי יכול להיות קלאסי עבורכם. את הגודל של האי תבחרו בהתאם לחלל שעומד לרשותכם, כדי לא להגיע למצב שבו הוא סותם לכם את המטבח

 

מטבח ריש

המטבח האחרון שעליו נדבר הוא מטבח בצורת ריש. כמו המטבח הקודם, גם הוא מספק לכם אפשרות לעבוד כמה אנשים יחד, אך ניתן להתקין אותו גם במטבחים שבהם אין מספיק מקום לאי אלא רק לריש.

אלפא קיטצ'ן

השוואת מחירים

כמו בכל דבר, גם כאשר אנחנו קונים מטבח אסור לוותר על השוואת מחירים, כדי לא להגיע למצב שבו אנחנו מוציאים כסף לשווא. יחד עם זאת, זכרו שהמטבח שאתם בוחרים עכשיו אמור לשמש אתכם לעוד הרבה שנים קדימה, ולכן לא כדאי להגיע למצב שבו בשביל חיסכון קטן אתם מקבלים שלא באמת מתאים לכם. נסו לתת לאיכות ולהתאמה של המטבח להכתיב את הבחירה שלכם.

 

לסיכום

בעיצוב של מטבח אנחנו צריכים לחשוב לא רק על היופי אלא גם על הנוחות. במטבח אנחנו הולכים לבלות לא מעט שעות, וכדי שהשהות בו תהיה כמה שיותר נוחה, כבר מהרגע הראשון עליכם לחשוב האם המטבח שאתם בוחנים מהווה חלל עבודה נוחה. כאן קיבלתם סקירה על מטבחים בצורת ריש, מטבחי אי, וא מטבח קלאסי שמותאם למרחב שיש לכם. כל מה שאתם צריכים זה פשוט לבחור.

אלפא קיטצ'ן

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבח נקי
מטבחים

האם עדיף תנור בנוי או משולב כיריים

תנור בנוי הוא תנור בילד אין בארון מטבח שמעניק למטבח מראה אחיד. לעומתו תנור עם כיריים יכול להשתלב על משטח העבודה או על האי במטבח ולשדרג את חווית הבישול והאפייה.