אלגנטיות חיצונית: עיצוב מטבח יוקרה אולטימטיבי בחלל החיצוני שלך

ישנם דברים שחשוב לשקול כאשר אתם מעצבים מטבח יוקרה בחלל החיצוני שלכם. האם להשאירו צמוד לבית או נפרד לחלוטין? לכלול בו מכשור רב או מינימלי? כל אלה ועוד יהפכו את מטבח היוקרה שלכם לאולטימטיבי עבורכם.

 

מיקום

ישנם יתרונות במיקום מטבח חוץ צמוד לבית כגון גישה לקווי גז, מים וחשמל קיימים בניגוד ליצירת קווים חדשים במטבח חוץ הנמצא במרחק מהבית, היכולת למקמו על מרפסת או פרגולה קיימים בניגוד ליצירת שטח ייחודי חדש עבור המטבח.

עם זאת, מטבח חוץ הנמצא קרוב לבית יכול להביא לכך שריחות יחדרו אל הבית, שומן עלול להצטבר על הקירות של הבית הקרובים למטבח ועוד. יש לשקול את האלמנטים אחד מול השני ולחשוב מה אתם מעדיפים ומה יהיה קל יותר עבורכם מבחינת שימוש במטבח החוץ ומבחינה תקציבית בהקמתו.

מיקום

תקציב

חשוב שתדעו מה התקציב שלכם בהקמת מטבח החוץ, ובהתאם לכך גם מה הצורך שלכם במטבח. האם תשקיעו במטבח מאובזר באופן מלא עם המקררים והדלפקים, אי עבודה ושטחי חיתוך, בר, תפאורה, תאורה ייחודית, מעשנת, טאבון וגריל, שולחנות וכיסאות ועוד, או שתבחרו במשהו פשוט יותר – גריל, מקרר, כיורים, משטח עבודה – או כל וריאציה של מכשור מינימלי.

עליכם לחשוב מה התקציב שלכם ליצירת המטבח, ובהתאם לכך, מה הצורך והמטרה שלכם למטבח החוץ.

 

תכנון

לאחר שבחרתם את מיקום המטבח, ואתם מודעים למטרת המטבח שלכם, וכמובן לתקציב אותו אתם מוכנים להשקיע, התחילו לתכנן ולסרטט את המטבח שלכם. בתור התחלה מדדו את גודל השטח שאותו תייעדו למטבח החוץ שלכם.

לאחר מכן, סרטטו והתחילו למקם את המכשור והריהוט למטבח מהמרצפות ועד לאביזר הכי קטן ופשוט. כמובן, שבסופו של דבר ייתכנו שינויים בפועל, אך ככל שתצליחו לדייק על הנייר (או במחשב) מה בדיוק אתם רוצים, כך תהיו יותר מרוצים מהתוצאה הסופית.

תכנון

לסיכום

ישנם דברים שחשוב לשקול כאשר אתם מתכננים את מטבח החוץ היוקרתי שלכם. כך למשל, ישנה חשיבות למיקום מטבח החוץ שלכם. האם תצמידו אותו לבית וכך תאפשרו גישה לקווים קיימים של חשמל, מים וגז, וכמובן לשטח כגון פרגולה או מרפסת? או שתבחרו דווקא להרחיקו מן הבית, וליצור לו פינה יוקרתית ואינטימית בחלל החיצוני שלכם. זהו שיקול שתצטרכו לבחון הן מבחינה תקציבית והן מבחינת ייעודית.

אלמנט נוסף וחשוב במיוחד הוא התקציב שלכם. בחנו כמה אתם יכולים ומוכנים להשקיע במטבח החוץ היוקרתי שלכם. האם תבנו מטבח מאובזר באופן מלא, עם בר, תאורה ותפאורה בנוסף למכשור הבסיסי הנחוץ למטבח? או שתבחרו באבזור מינימלי ותמצאו דרכים אחרות ליצירת היוקרה של מטבח החוץ שלכם?

אחרי שבחרתם את התקציב התחילו בתכנון מטבח החוץ שלכם. מדדו את השטח למטבח, סרטטו את מיקומם של כל אביזרי המטבח שלכם וכך תגיעו למטבח החוץ היוקרתי והאולטימטיבי עבורכם.

אלגנטיות חיצונית עיצוב מטבח יוקרה אולטימטיבי בחלל החיצוני שלך

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מטבח נקי
מטבחים

האם עדיף תנור בנוי או משולב כיריים

תנור בנוי הוא תנור בילד אין בארון מטבח שמעניק למטבח מראה אחיד. לעומתו תנור עם כיריים יכול להשתלב על משטח העבודה או על האי במטבח ולשדרג את חווית הבישול והאפייה.

אלפא קיטצ'ן
מטבחים

בחירת הגולשים! אלה המטבחים שאתם בחרתם

בעיצוב הבית, בחירת המטבח היא אחת הבחירות הכי חשובות. המטבח הוא אזור שנמצא בשימוש הכי הרבה, וכאשר אנחנו מעצבים אותו אנחנו צריכים לחשוב לא רק על היופי שלו אלא גם