איפה כדאי להתארח באירופה

יבשת אירופה היא בין האהובות בקרב הישראלים לחופשה, אפשר להבין מדוע – אירופה קרובה לפה ממש מה שאומר שהטיסות גם זולות יותר וגם קצרות יותר. זה אמנם היתרון הגדול והמהותי של אירופה, אך אין זה הדבר היחיד שגורם למיליוני ישראלים לטוס לאירופה כל שנה.
אירופה היא קטנה יחסית אך מחולקת להמוני ארצות שונות אשר לכל אחת מהן שפה אחרת, תרבות אחרת, מאכלים אחרים, מנהגים אחרים, היסטוריה שונה ונופים מגוונים.
כיוון שמרבית ארצות אירופה נמצאות באיחוד האירופאי ניתן לעבור בין רוב הארצות האלו בקלות יתרה ומבלי לעבור במכס והגירה.

 

תכנון קודם לכל

בכדי שהחופשה שלכם תהיה באמת נהדרת כמו שאתם רוצים שהיא תהיה, מומלץ לתכנן את המקומות בהם תרצו לבקר מראש על מנת שתוכלו לקבוע מראש מלונות להתארח בהם.
אירופה מאוד מתויירת ועל כן לא תמיד פשוט למצוא שם מקום לינה אם לא מתארגנים על כך מראש, במיוחד בחודשי הקיץ ובחגים- עונות התיירות הגדולות ביותר.
כאשר אתם מחפשים איפה להישאר מומלץ לא רק לבדוק את המחירים והתמונות המוצגות באתרים אלא גם להקשיב להמלצות של תיירים אחרים אשר חוו את המלון על בשרם ויוכלו להגיד לכם אם הוא באמת כפי שהוא נראה בתמונות ולא עוד חתול בשק.

בערים הגדולות מומלץ לבדוק היכן נמצאות רוב האטרקציות אליהן אתם תרצו להגיע ביתר קלות.
אמסטרדם לדוגמא, היא עיר בה רוב האטרקציות נמצאות במרכז, ועל האף ש"מרכז אמסטרדם" הוא איזור לא קטן, אם תיקחו מלון בשכונות המרוחקות יותר, על אף שהמלון כנראה יהיה זול יותר, ייתכן ותיאלצו לעשות מרחקים גדולים מאוד בתחבורה הציבורית, דבר שלעיתים עלול להשתוות במחיר ללקיחת מלון יקר יותר במרכז אמסטרדם.

 

מלונות מומלצים

ישנם לא מעט מלונות מומלצים במרכז אמסטרדם כמו מלון פארק אמסטרדם, מלון הולידי אין אקספרס אמסטרדם ועוד רבים, ותוכלו לבדוק כאן, או באתרים אחרים המתמחים בהשוואת מלונות את המחירים המדויקים, החדרים הפנויים וכמובן- המלצות מתיירים אחרים אשר שהו במלונות האלו.

כמובן שתוכלו למצוא מידע על מקומות רבים נוספים, לא רק אמסטרדם, ישנם לא מעט המלצות על מלונות ברומא במרכז העיר או מלונות בנאפולי בעיר העתיקה, וגם אם נראה לכם שכל מלון שקיים שם והוא במחיר גבוה יחסית הוא כנראה מלון מכובד- דווקא במקומות האלה- רומא, נאפולי, מילאנו, וגם לא מעט ערים נוספות באירופה מחוץ לאיטליה, כמו לייפציג, או קלן, ישנם לא מעט סיפורים על תיירים ש"נכוו" מהסתמכות על תמונות באינטרנט בלבד, והגיעו למלון מעופש ויקר באיזור רע של העיר ללא אפשרות של קבלת הכסף חזרה, דבר אשר יכול להרוס את כל החופשה.

לא רק בתי מלון, גם חדרי ובתי אייר בי אן בי, אשר הפכו להיות דרך מקובלת מאוד ללון באירופה יכולים להיות נהדרים או נוראיים, וגם כאן חשוב מאוד לא להסתכל רק על המחיר והתמונות אלא גם לבדוק היטב את הביקורות שמשאירים תיירים אחרים אשר היו שם בעבר, בעוד רוב המלונות הם תחת סוג של פיקוח, באייר בי אן בי לא קיים פיקוח, ולכל אחד יש את האפשרות לפרסם שם את ביתו, כך שאתם עלולים להיתקל בהרבה מקרים של ניסיונות רמאות.
מומלץ לא ללכת לבתים שאין להם תגובות כלל, ייתכן וזהו אכן בית שרק עתה נרשם באייר בי אן בי ומצבו נהדר והוא שווה את המחיר המפורסם, אך ייתכן מאוד שזו גם הונאה, ואתם לא רוצים לסכן את החופשה שלכם בלהיות אלו שמגלים זאת.

 

עובד גם עם תקציב נמוך

מי שמטייל באירופה בתקציב נמוך יותר, או סתם רוצה להכיר הרבה יותר אנשים יוכל להשתמש באופציית האכסניות אשר קיימת כמעט בכל עיר גדולה או קטנה באירופה, אך גם כאן יש לשים לב היטב לביקורות של תיירים אחרים- במיוחד כי אתם הולכים לוותר על הפרטיות שלכם בחלוקת החדר עם זרים- ועל כן רצוי שהאווירה והמיקום של האכסנייה יהיו טובים, לעיתים שווה לשלם אירו או שניים יותר ללילה כדי לדעת שאתם ישנים באכסנייה בטוחה, מאשר לקחת את האופציה הזולה ביותר ולהסתכן בדברים כמו גניבות בחדר או מיקום באיזור מפוקפק.

אמסטרדם

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מלון גדול
חבילות נופש

נופש כשר עם כל המשפחה בחג פסח 2019

חג פסח אשר מתקרב אלינו בצעדי ענק היא הזדמנות מצוינת בעבורכם לחופשה משפחתית (וכשרה) ביעדים החמים ביותר בעולם. היכן? המומחים של קושר בוקינג מציגים. נופש כשר עם כל המשפחה –

ערים ביפן
חבילות נופש

טיול לקיוטו

קיוטו מהווה בעבור התייר הישראלי מקום מושלם לבילוי, וזאת לאור העובדה כי היא נחשבת למרכז התרבותי של יפן. מה אפשר לעשות שם? המומחים של יפן טוריי מסבירים. קיוטו – עיר