שליחת SMS ללקוחות – למה זה גורם לשימור לקוחות

בשל התחרות הבלתי פוסקת על הלקוחות בין בתי עסק שונים, כל אחד רוצה לשמר את מועדון הלקוחות שלו ואף להוסיף לקוחות נוספים.

איך שליחת sms קשורה לכך ומדוע המסרונים ישמרו על הלקוחות שלכם – על כך במאמר הבא.

 

שליחת הודעות לשימור לקוחות

שליחת sms על פי רשימת תפוצה היא דרך יעילה ואופטימלית לשימור הלקוחות שלכם. עסקים רבים הנותנים שירותים מקוונים ומעוניינים לשווק אותם לקהל יעד מסוים, ימצאו במערכת ה-sms  פוטנציאל ופתרונות לשירות הלקוחות. נניח ויש לכם חנות אינטרנטית ואתם רוצים לייצר מועדון לקוחות שייתן בכם אמון וימשיך לקנות אצלכם ולא אצל המתחרים שלכם, תוכלו לשרת אותם באמצעות שליחת הודעות בכל הקשור לאספקת הסחורה, שירותי המשלוח, שיווק מוצרים ופתרונות אישיים. כאשר הלקוחות מקבלים הודעות ושירות אישי, הם מייצרים אמון וממשיכים לקנות אצלכם. כל שתצטרכו הוא להפעיל באמצעות האינטרנט, ללא הורדת תוכנות, את המערכת ולהגדיר את הטקסטים שברצונכם לשלוח.

 

יחס אישי ומתן שירות בכל זמן נתון

שימור לקוחות קיים הוא אחד מהאלמנטים לבניית קשרים ואף להוספת לקוחות נוספים. כאשר הלקוחות מקבלים יחס אישי הם מיידעים את חבריהם על העסק שדואג להם, ממליצים ומשבחים את היחס והפתרונות שהעסק מספק להם. בנוסף, את ההודעות ניתן לשלוח מכל מקם ובכל שעה ולקוחות רבים מחפשים את השירות של 24/7. כלומר, לעסק המשמר את לקוחותיו באופן כזה, יש יתרון על פני המתחרים שלו בטיפול בהם. שליחת ההודעות יתנו לכם גם אינדיקציה לגבי מצב הלקוחות הן מבחינה כמותית והן מבחינה איכותית. כך תוכלו לערוך ביקורת על התכנים השיווקיים שאתם שולחים להם והאם הם משפרים את הרווחים של העסק. ככל שתעניקו יותר יחס אישי בכל זמן נתון, כך תוכלו לשמר את הלקוחות ולהגיע ללקוחות אחרים.

 

תדירות ההודעות בהתאמה ללקוחות

כל עסק צריך להיות עם יד על הדופק בנוגע לתדירות ה-sms הנשלחים ללקוחות. חשוב לא להפעיל לחץ אגרסיבי מדי ב-sms שיווקיים ולהשקיע יותר בפתרונות אינדיבידואליים. כל פעולה שתעשו צריכה להיות מחושבת ולכן צריך לאמוד את האפקטיביות של ההודעות על הלקוחות. הרי לא תרצו שהם יברחו לכם. כאשר אתם שולחים הודעות בתפוצה בקשו מהם להגיב מדי פעם ולראות את ההיענות שלהם, טפחו אותם ואל תלחצו יותר מדי. כך תוכלו לבנות מועדון לקוחות שייתן בכם אמון וימשיך לקנות אצלכם. גם שימוש בשמות פרטיים כאשר נשלחים sms שלא בתפוצה, יעזרו לכם לשמר על מעגל הלקוחות שבניתם.

 

דוחות המערכת לשימור לקוחות

כאשר עושים שימוש במערכת sms אוטומטית, ניתן להפיק דוחות עם מידע רלוונטי ל-sms ששלחתם ללקוחות או לאלו הממתינים לשליחה. בנוסף, הדוחות מציגים את הפעילות שלכם מול הלקוחות וטקסטים שהם שולחים לכם. לפיכך, באמצעות הדוחות ניתן להכיר טוב יותר את הלקוחות וכך גם לשמר אותם.

 

שליחת מסרון

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכנון נכון לעסק
עסקים

ניהול נכון של העסק הראשון שלך

מעוניין לפתוח עסק חדש? ובכן, על מנת שתוכל לנהל אותו בצורה נכונה ומבלי לעבור על החוק, נדרש ממך לבצע מספר פעולות חשובות. מהן? להלן הפרטים. פתיחת עסק חדש – מה

שיח
עסקים

שלבים ומבדקים בתהליך קבלה לעבודה

.על מנת להתקבל לכל מקום עבודה, עליכם לעבור שורה של שלבים ומבדקים. מהם? להלן כל הפרטים כיצד מתקבלים בימנו למקום עבודה? על מנת להתקבל למקום עבודה, בין אם מדובר בחברה

טלפון
עסקים

האם אינטרקום מעלה את כמות המכירות בעסק

כל בעל עסק שנשאל אותו מה הדבר הכי חשוב לו בעסק, זה ברור שהוא יגיד רווחים, ובשביל להגיע לרווחים האלו חייבים להגדיל את מעגל הלקוחות, או במילים אחרות להגדיל את