5 תוספי תזונה שיעזרו לכם ביום יום

שמירה על תזונה נכונה תורמת לאורח החיים והבריאות הכללית שלנו באורח אדיר, ואחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות הקפדה על צריכה של תוספי

תזונה שהם נחוצים לגוף שלנו.

אילו תוספי תזונה יסייעו לכם ביום יום? על כורכומין שמעתם? במאמר הזה ניתן לכם 5 תוספי תזונה שכדי לכם לצורך כל יום, על חלקם אנחנו בטוחים שלכל

הפחות שמעתם. אז להלן, רשימת התוספי תזונה שכדי לכם לשקול להעניק להם יותר תשומת לב:

 

ויטמין די

ויטמין די הוא אחד הויטמינים היותר מוכרים לקהל הרחב ואחת הסיבות לכך היא החיוניות שלו לגוף שלנו. הוא מהווה לאחד הוויטמינים הכי נצרכים שיש מבין תוספי התזונה המוכרים.

ויטמין די מסייע לחיזור העצמות, מונע מחלות כמו סרטן וסוכרת. ואיך הוא מסייע לכם ביום יום? הוא יסייע לכם בעת עשיית ספורט ויעזור לכם בדיאטה.

 

ויטמין בי 12

ויטמין בי 12 ידוע כוויטמין שלאנשים בדרך כלל חסר וזה יכול להיות גם רלוונטי אליכם אם לא הלכתם בזמן האחרון לבדיקות דם. איך זה יעזור לכם בשגרה? מחסור בויטמין בי 12 ידוע כגורם לבעיות בזיכרון, עייפות ועצבת.

ויטמין בי 12 לא בהכרח תשפר בעיות של זיכרון או עייפות, אלו תופעות לוואי של מחסור בויטמין הזה. אם אתם לא סובלים ממחסור בויטמין בי 12, לקחת אותו כתוסף תזונה לא יסייע לכם שכן אתם לא סובלים ממחסור.

 

כורכומין

כורכומין ידוע כתוסף תזונה שמסייע לשפר את הזיכון ומונע דיכאון. הוא עוזר בתהליכי זרית הדף בגוף.

 

אומגה 3

אם אמרנו שויטמין די הוא אחד מתוספי התזונה היותר פופולריים אז ייתכן ואומגה 3 הוא יותר ונמכר בכמויות גדולות בישראל ובעולם. על חפיסות אומגה 3 בדרך כלל מופיע תמונה של דג והסיבה לכך, ובכן, שהיא מופגת מדגים.

צריכה של אומגה 3 עוזרת להימנע משבץ, מחלות לב, דיכאון וסרטן.

 

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה מסייע למנוע דלקת במעיים, מונע מחלות זיהומיות שונות.

 

תוספים נוספים

תוספי התזונה שצוינו כאן במאמר ככאלו שיעזרו לכם בשגרת היום הם אכן מאוד פופולריים ומאוד יעילים אמנם הרשימה של תוספי תזונה ארוכה מאוד.

אם אתם מחפשים מידע נוסף על תוספי תזונה שונים תוכלו למצוא ברחבי האינטרנט מידע נוסף רב על תוספי תזונה שיוכלו לספק את הצרכים הבריאותיים שלכם.

חשוב לנו להבהיר שאנחנו לא מקור סמכותי בכל הנוגע לבריאות, ולפני שאתם מחליטים לצרוך סוג של תוסף תזונה כלשהו, להתייעץ עם גורם או סמכות רפואית, ולא להחליט בעצמכם למה אתם זקוקים שכן זה בהחלט יכול לסכן אתכם.

 

סיכום

אנחנו מקווים שהצלחנו לעזור לכם להתחיל את רשימת תוספי התזונה שכדי לכם לשקול להתחיל צרוך בשביל לשפר את התפקוד היום יומי שלכם.

כמו שציינו, לפני שאתם רצים לצרוך תוסף תזונה, לכו להתייעץ עם רופא, תארו את הבעיות שאתם מתמודדים עימם, לכו לעשות את הבדיקות הרלוונטיות. רק לאחר מכן ביחד עם התייעצות הרופא, תוכלו להתחיל לצרוך, אם יש צורך, בתוספי המזון הרלוונטיים.

 

כדורים בריאותיים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זריחה
בריאות

ויאגרה זו אופציה שכדאי לשקול בחיוב

זה ידוע אומנם שככל שאנחנו הולכים ומתבגרים ההנאה שלנו מסקס משתנה וזה טבעי שנער בן 17 מתעניין בנושא יותר מגבר בן 50. עם זאת, ולמרות שאולי אתה מכיר את כל

motivation 2019
בריאות

המוטיבציה משפיעה על הצריכה

עד כמה מוטיבציה יכולה להשפיע עליכם? האם זה נכון שהיא יכולה להיות המקפצה שלכם להגיע אל מקומות שאף פעם לא חלמתם עליהם? כאשר רוצים לדעת הכל על מוטיבציה חשוב לשים

כאבים ביד
בריאות

מהי רשלנות רפואית

אחד המצבים הבעייתיים והמצערים ביותר, הוא מצב שבו אדם נכנס לטיפול אצל רופא הנחשב מומחה בתחומו, או במוסד רפואי מכובד האמון על טיפול איכותי ויסודי בחולים ובמטופלים המגיעים אליו, ומוצא