שעוני יד חכמים או שעונים דיגיטליים – מה עדיף?

בחירת שעון יד חדש לרכישה צריכה להיעשות בהתאם לסוג השימוש הצפוי ולמסגרת התקציב הזמין לקנייה. חשוב לקחת בחשבון גם נושאים כמו תכונות, איכות, עיצוב, אחריות ושירות. שעונים אנלוגיים נחשבים בקרב רבים לאלגנטיים יותר ואילו השעונים  הדיגיטליים כבעלי דיוק רב יותר וניתן למצוא את שני הסוגים בעיצובים קלאסיים ועכשוויים. במאמר זה נעסוק בהבדלים שבין שעונים דיגיטליים פשוטים לבין השעונים החכמים החדשים.

 

שעון יד חכם

שעון דיגיטלי מציג את הזמן באופן מדיוק לשניות ואפילו למיקרו-שניות. השעונים הדיגיטליים עברו שינויים חיצוניים רבים לאורך השנים והחלו לקבל מראה חדשני ומתקדם בתקופה האחרונה. למרות הפונקציות של תאריך ונתונים נוספים למשל עבור צוללנים, הפונקציות של השעונים הדיגיטליים הינם בסיסיות וחשוב להבין כי שעון חכם הוא דבר שונה לחלוטין.

 

מסך מגע במקום צג דיגיטלי

הכניסה של השעונים החכמים לתחום שעוני היד בשנים האחרונות עושה מהפכה של ממש בתחום, תוך מתן דגש על  טכנולוגיה ופונקציונליות. למעשה בשעון חכם הוחלפה התצוגה הדיגיטלית בתצוגת מסך מגע אינטראקטיבית. הדבר מאפשר לשלוט במגע או דיבור על מגוון פעולות חכמות בדומה למכשירים חכמים אחרים ואף להתממשק איתם.

 

מקור המידע המוצג

בשונה משעון דיגיטלי שרק מספק נתונים של תאריך, שעה וכדומה במנותק מהעולם ובאמצעות המנגנון הפנימי המופעל על ידי סוללה, השעון החכם יכול לספק אינסוף נתונים ממקורות מידע רבים וחיצוניים לו. באמצעותו ניתן לקבל הודעות אימייל, טלפון ו-וואטסאפ ואף לשמוע בעזרתו מוזיקה וכדומה. ניתן להתחבר דרכו לשיחות טלפון של הסמארטפון ולמגוון אפליקציות אחרות.

 

לגבי שליטה טכנולוגית

שעון דיגיטלי מתאים למי שאינו מחפש קדמה טכנולוגית או סנכרון דיגיטלי עד היד. שעונים דיגיטליים מתאימים למי שעדין חשים צורך בשעון על היד למרות הזמינות של המכשיר הסלולרי, הן לצורך ידיעת השעה המדויקת בכל רגע נתון והן כחלק מהופעה חיצונית אלגנטית. לעומת זאת מי שחש בבית בסביבה טכנולוגית מתקדמת ורוצה למקסם את שליטתו בתחום עדיף שעון חכם.

 

אביזר לאימון וספורט

למי שרוצה למדוד את ביצועי הספורט שלו, הוא ימצא מענה נוח בשעון החכם באופן שהשעון האנלוגי אינו רלוונטי. רבים מאלו העוברים לשעונים חכמים עושים זאת על מנת לעקוב אחרי מדדים הקשורים לפעילות הגופנית. החיישנים השונים והאפליקציות המתקדמות מאפשרות למדוד, לתעד ולנתח נתונים של קצב לב, מהירות ריצה, שריפת קלוריות, מדידת צעדים ועוד.

 

סיכום מה עדיף

לסיכום הנושא, במאמר זה ניסינו להשיב איזה שעון עדיף, דיגיטלי מול חכם. כפי שהסברנו בהרחבה במאמר השאלה היא עדיף למי. מדובר על מוצרים שונים אשר נותנים מענה לצרכים של אוכלוסיות שונות. שעון דיגיטלי נותן מענה למי שמחפש שעון יוקרה לגבר לצורך ידיעת השעה והופעה אלגנטית. שעון חכם נותן מענה למי שרוצה להיות חלק מהמהפכה הדיגיטלית הנוכחית.

תכשיט

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
יהלומים
תכשיטים

איך לבחור טבעת אירוסין?

רכישה של טבעת אירוסין היא ללא ספק אחת הרכישות המשמעותיות ביותר שנבצע, הן בשל הערך הרגשי והן בשל העלות הכספית. להלן המדריך המלא לרכישת טבעת אירוסין. רכישת טבעת אירוסין –

טבעות בגדלים שונים
תכשיטים

סוגי עגילים: מהזול אל היקר

טווח המחירים של עגילים יכול לנוע בין כמה עשרות שקלים לאלפים, תלוי בשיבוץ היהלום, רמת הניקיון וכן החיתוך. מהם העגילים היקרים ביותר ומהם הזולים? המומחים של דיימונד פקטורי כאן עם

יהלומי מעבדה ראשית
תכשיטים

איך מייצרים יהלומי מעבדה?

התפתחות יהלומי המעבדה הדביקה את הפער מהיהלום הטבעי יהלומים היו במשך שנים מושא התשוקה של בני אדם. המשיכה הזו נבעה ממספר תכונות של האבן היקרה, אשר הפכו אותה לתכשיט המעטר

שעון אלגנט
תכשיטים

איך שעוני יוקרה משפיעים על הסטטוס שלך

השעון מלווה את המין האנושי כבר אלפי שנים. משעון שמש דרך שעוני המרוצים הראשונים, סטיגמות על דיוקו של השעון השוויצרי ועוד אלפי דימויים והשפעות. שעון כיס לעשירי החברה במאה ה-