רמי מואשם באחזקת סמים קלים: כל מה שצריל לדעת על אחזקת סמים קלים

מקרה שאירע בימים האחרונים לבחורה צעירה ממרכז תל – אביב גרם לאנשים רבים ברחבי הארץ לתהות מה החוק אומר לגבי אחזקת סמים קלים. שכן, קיבלנו המון הודעות מצד צעירים ומבוגרים שצורכים סמים קלים באופן קבוע. תוכן ההודעות גרם לנו להבין כי מדובר בנושא שצריך לעלות למודעות. לכן, יצאנו לבדוק את כל הפרטים החשובים ביותר בנושא וחזרנו עם מדריך מקיף.

 

תכירו את המומחים באחזקת סמים שעומדים מאחורי המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים ביותר על אחזקת סמים, עליכם לדעת כי כותבי מדריך זה יודעים דבר או שניים בנושא. שכן, חבר קרוב שלנו הואשם לא מזמן באחזקה של סמים קלים.

הדבר גרם לנו לבחון את הנושא באופן מעמיק ולבדוק מה החוק אומר לגבי זה. אנו מוכרחים לציין כי ההודעות שהגיעו אל המערכת שלנו שימחו אותנו במידת מה. שכן, שמחנו לראות שמדובר בנושא שאנחנו מכירים מקרוב.

 

רמי מואשם באחזקת סמים קלים – הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת

הדבר ה – 1 שאתם צריכים לדעת על אחזקת סמים קלים זו העובדה כי אין מדובר בעבירה קלה. אמנם אלו סמים קלים, אבל העונשים בחוק הם חמורים כמו ביצוע של עבירות סמים קשים. בחודש אפריל לשנת 2019 נכנס לתוקפו תיקון לפקודת סמים והוא קובע כי שמי שצורך סמים קלים צפוי לקבל קנס כספי ובמקרים מסוימים אם תיתפסו גם עם סמים קשים, אתם יכולים להיכנס למאסר של עד 3 שנים.

 

רמי מואשם באחזקת סמים קלים – הדבר ה – 2 שאתם צריכים לדעת

אתם צריכים לדעת שעבירות סמים נחשבות לעבירות נפוצות מאוד. החוק מתייחס לא פעם לסחר בסמים. זו עבירה שמתבצעת ביודעין. כך שאי אפשר לטעון לנסיבות משפטיות כלשהן כדי להקל על טענת תום לב כפי שאפשר לטעון במצבים אחרים וחשוב לדעת זאת.

 

רמי מואשם באחזקת סמים קלים – הדבר ה – 3 שאתם צריכים לדעת

אתם צריכים לדעת שאם נתפסתם על אחזקה של סמים קלים, עליכם לפנות אל עורך דין מוסמך שמכיר את התחום באופן מעמיק. אל תתפשרו בפניה אל עורך דין מתחיל. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים לגמרי שאתם נמצאים בידיים טובות. ההמלצה שלנו היא לבדוק פרטים אודות עורכי דין פליליים שעוסקים בתחום הסמים באופן קבוע.

תקראו חוות דעת שנכתבו עליהם בפלטפורמות שונות ברחבי הרשת ותבחרו את עורך הדין המתאים רק לאחר שתבצעו מחקר מעמיק. הנה כמה פלטפורמות בהן תוכלו למצוא המלצות על עורכי דין בתחום זה:

  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים
  • לשונית הביקורות של גוגל

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 הדברים שחשוב להכיר בהם במידה ונתפסים על אחזקה של סמים קלים. נאחל שלא תעברו על החוק ולא תצטרכו להכיר במידע הזה מקרוב.

עבירות סמים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש משפט
עריכת דין

חוק הגנת הפרטיות בישראל – סקירת עיקרי החוק

חוק הגנת הפרטיות הינו החוק המרכזי המסדיר את הזכות לפרטיות. חוק זה מגדיר באיזה מצבים הפגיעה בפרטיות מותרת ובאיזה מצבים אסורה. לפי חוק זה, פגיעה בפרטיות משמשת עילה לתביעה נזיקית,

איש חקירות
עריכת דין

חקירות שרים בממשלה

לעיתים נהוג לחשוב שאם אדם מכהן בתור שר בממשלה, הוא מעל החוק. עם זאת, בשנים האחרונות אנחנו רואים שזה כלל לא מדויק, שכן עובדה היא שהיום יש יותר ויותר חקירות

מי זכאי לפיצויי פיטורין
עריכת דין

פיצויי פיטורים – מה הדרך הנכונה להשיגם?

פיטורים הם מאורע לא נעים ממגוון סיבות, בין אם מבחינה אישית ובין אם מבחינה כלכלית. על מנת לסייע למפוטר, קבע המחוקק את חוק פיצויי פיטורים, תשכ"ג- 1963, אשר מטרתו להסדיר

סמל משפטי
עריכת דין

3 דברים שחובה לעשות לאחר תאונת אופנוע

יותר ויותר אנשים בוחרים להתנייד בעזרת רכב דו גלגלי בארץ ישראל – זאת דרך מאוד נוחה לחסוך בזמן ובכאב ראש של פקקים וזו גם חוויה מהנה במיוחד, אבל עם כל