רוצה לזכות בתואר דוד השנה?  5 מתנות שהאחיינים שלך לא ישכחו

דודים אוהבים לפנק את האחיינים שלהם, במיוחד דודים צעירים ואוהבים שאין להם ילדים משלהם, והאחיינים נהנים וזוכים לשפע אהבה וגם פינוקים. והאחיינים? בטח שהם שמחים לקבל מתנות מפתיעות מהדוד, ולהחזיר לו בשפע של אהבה והכרת הטוב.

אם אתם רוצים לזכות בתואר דוד השנה, מסתבר שמתנה טובה תעשה את העבודה היטב. כי גם לאחר סיום הביקור, גם אם לא תפגשו את האחיין במשך מספר שבועות ואפילו חודשים, המתנה תישאר אצלו. ובכל שימוש מחדש הוא יזכור אותך, הדוד היקר והמפנק שחשב על האחיין וקנה לו מתנה משמחת!

 

5 רעיונות למתנות לאחיינים

  • רכב ממונע לילדים – חנויות הרכבים הממונעים לילדים מוצפים כיום בשלל דגמים ומוצרים. תוכלו לבחור מתוך מבחר ג'יפים ממונעים לילדים את הרכב הנחשק והמתאים ביותר, ואולי בכלל מתאים יותר אופנוע ממונע לילדים? כדאי להתייעץ עם ההורים כדי להיות בטוח שאתה בוחר לאחיין את הכלי האהוב והמתאים לו מכולם.
  • משחק אלקטרוני – תוכל לשמח את האחיין עם משחק אלקטרוני. זה יכול להיות אקס בוקס או כל קונסולת משחקים אחרת. יש לא מעט מוצרים ושלל משחקים. ובכלל, אם האחיין כבר בעניין והוא גיימר לכל דבר, ניתן לפנק אותו עם אביזר משלים שעדיין אין לו.
  • משחק הרכבה חדשני – משחקי הרכבה הינם חלק מתהליך ההתפתחות של הילד. כדאי מאוד לרכוש לילד משחק הרכבה. הוא גם ישמח בצעצוע, גם יתעסק עם זה זמן רב וגם ירוויח שעות של התפתחות עם עצמו ועם חברים. יש לא מעט צעצועים כאלו בחנויות, כדאי להתעניין מה יש ומה אין לאחיין, כדי להפתיע אותו עם צעצוע משמח באמת.
  • אבזור לחדר – אביזרים לחדר או סט פריטים עשוי להיות רעיון מקסים. זה יכול להיות אם אתם מכירים את החדר ואת הרגלי החיים של האחיין, אם אתם מכירים את תחומי העניין שלו. כך תוכלו להתאים לו סט אביזרים או פריט משלים לחדר שלו. הוא ישמח בוודאי ויזכור אותך, דוד יקר, בכל כניסה לחדר.
  • טיול משותף – גם טיול משותף עם האחיין יכול להיות רעיון נהדר למתנה שהוא לא ישכח. במיוחד אם תדאגו להצטלם במקומות המתאימים… הטיול המשותף יכול לכלול בתוכו פינוקים ובעיקר התייחסות נעימה ומכבדת לאחיין. חוויה משותפת לדוד ולאחיין, ומתנה אמיתית לאחיין ששמח ליחס אישי ולטיול מהנה.

 

לסיכום

יש לא מעט רעיונות ואפשרויות למתנות בלי נשכחות לאחיין. אין ספק שמתנה מפתיעה וגדולה תזכה אותך בתואר דוד השנה. שכן את ליבו של האחיין תוכלו לרכוש במתנה, המתנה תזכיר לאחיין שיש לו דוד אוהב שחושב עליו, דוד מסור שנמצא כאן בשבילו ורוצה לפנק אותו עם הפתעות שוות ומשמחות.

מתנות שהאחיינים שלך לעולם לא ישכחו

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דובים
מתנות

כמה יעלה דובי ענק?

אחת המתנות הכי פופולריות בשנים האחרונות היא בובת דובי. דובי גדול הוא אחלה מתנה לילד או לחברה, אפשר לשים את הדובי על המדף או להתכרבל איתו במיטה. אפשר לקנות בובה

מילמן מגיני הוקרה
מתנות

מגיני הוקרה לעובדי חברה

בעבר, היו מגיני ההוקרה מעוצבים בצורתו של מגן הלוחם וייתכן שמכך נגזר שמם. היום מגיני הוקרה יכולים להיות מעוצבים כמעט בכל צורה, מורכבים ממגוון גדול של חומרים, ובעיקר – העיצוב