אלגו-טריידינג – רובוטים מול בני אדם מי מנצח?

עם השנים, אנחנו עדים לשלל התפתחויות טכנולוגיות מסעירות, ועולם המסחר בשוק ההון אינו נשאר מאחור בבחינה הזו. אתם מוזמנים להכיר את הדור החדש של הסוחרים בבורסה ובשווקי ההון בעולם, הרובוטים. אז, רובוטים VS בני אדם, מי מנצח ברכישת מניות?

אין ספק, המסחר בשוק ההון מצריך מאנשים כל כך הרבה מיקוד, עד שלפעמים סוחרים בבורסות מוצאים עצמם ערים במשך לילות תוך כדי שהם מנסים לקבל החלטות במאית השנייה. לא פעם, אנשים שהם סוחרים בשוק ההון גם יכולים למצוא את עצמם מתמודדים עם התמוטטות עצבים, בעקבות מחסור בשינה ועודף בסטרס ולחצים. אז אם כך, יש סיכוי שעידן הרובוטים דווקא בא לטובתו של האדם במקרה זה של מסחר בשוק ההון? כל המידע על אלגו-טריידינג ב-20020:

 

מה הוא אלגו טריידינג והאם הוא עדיף על מסחר אנושי בבורסה?

אלגו טריידינג הוא מונח שהוטמע רק בשנים האחרונות בעולמנו, ספציפית בעולם שוק ההון. אם בעבר סוחרים בשוק ההון היו צריכים להתעורר בשעות לא שעות ולפעמים אפילו לא לישון במשך לילות שלמים, הרי שכיום המציאות היא אחרת והיא נתמכת בתוכנות מחשב.

וכעת, נשאלת השאלה: מה עדיף, מסחר בבורסה בעזרת תוכנות מחשב או בסיוע של בני אדם? ובכן, זו שאלה באמת טריקית, שנכון להיום, לא קיימת עליה תשובה חד משמעית. חשוב להבין כי במקרים מסוימים ובתחומי מסחר מסוימים בשוק ההון, היד האנושית תהיה נדרשת ומחייבת, בעוד שבתחומי מסחר אחרים בבורסות לפעמים תוכנות המחשב יהוו יתרון משמעותי.

 

סחר בשווקי ההון העולמיים באמצעות רובוטים: העתיד כבר כאן

בכל מקרה, בין אם אתם מחליטים להתחיל לסחור בשוק ההון באמצעות רובוטים או בסיוע סוחרים אנושיים, אנחנו ממליצים לאתר בית השקעות מומלץ ומקצועי. אמנם המסחר בשוק ההון בנוי ומבוסס על הנושא של לקיחת סיכונים, אבל אנחנו ממש לא ממליצים לקחת ריזיקות מיותרות בכל הקשור לכספכם וההון האישי שלכם.

זכרו, להשקיע כסף זה דבר אחד. אבל להשקיע כסף בידיעה שיש סיכוי גדול להפסדים, זה כבר דבר אחר לגמרי. אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ עם בתי השקעות מקצועיים בלבד, אותם תוכלו למצוא גם דרך פורטל הפיננסים הכי מוביל בישראל. נסביר עליו ועל מה שתמצאו בו.

 

להתחיל לסחור בשוק ההון: פורטל הפיננסים המוביל בישראל

אתם מוזמנים להכיר את פורטל שקוף, דרכו ניתן להתעדכן בכל מה שקשור לעולם ההשקעות, הבורסה, שווקי ההון ועוד. בין אם אתם סוחרים מתחילים, או שמא אתם מעוניינים לבצע דריסת רגל בעולם ההון, הדרך הזאת מתחילה דרך פורטלים כמו פורטל שקוף. הפורטל מאגד עבורכם המון מידע חשוב, ככה שכדאי להתחיל לרשום וללמוד.

מעוניינים לאתר בית השקעות מומלץ לליווי השקעות קטנות וגדולות בבורסה? תוכלו להיעזר בפורטל גם עבור הצורך הזה.

בהצלחה!

מדד מניות

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מימון מלא לרכב
פיננסים

מימון מלא לרכב יד שנייה

אם רציתים לקנות רכב חדש והתקשתם לממן את העסקה או רציתם לקנות רכב וממש אין לכם זמן להתרוצץ בין כל היבואנים שקיימים, תדעו שקיימת אפשרות לקבל מימון לרכב יד שנייה

נכס מניב
נדל"ן

בדיקות לפני רכישת נדל"ן

השקעה בנדל"ן היא מקור הכנסה חשוב ומשמעותי עבור רבים ברחבי העולם, כך שיש הרבה סיבות לחשוב שרכוש הוא השקעה אמיתית. עם זאת, מומחים מסכימים, שכמו בכל השקעה, עדיף להיות חכמים

בית וסימן של כסף
פיננסים

החזר מס על המשכנתא

כשמדברים על משכנתאות, אנשים נוטים להרגיש סחרחרה קלה. אם היו יודעים שמגיעים להם החזרי מס הכנסה בגין לקיחת משכנתא, הראש היה הרבה יותר קליל. בואו נדבר על כסף חזרה ממס