היתרונות והחסרונות של קניית רהיטים בעיצוב אישי

ריהוט בעיצוב יכול להיות מושלם לחלקנו. בדיוק בצבע, צורה והסגנון שאנחנו אוהבים, בחדר העבודה מעצבים הכל ואז היישר מהמפעל אלינו הביתה. אך לעיתים הרהיטים גם יכולים להיות לא שמישים או לא בנויים כהלכה. כמי שרק רוצים לדאוג לנראות ביתם, אנחנו שוכחים שצריך לחשוב גם על היישום בפועל. במאמר זה נפרט לכם על היתרונות והחסרונות של רהיטים בעיצוב אישי.

 

מה זה ריהוט בעיצוב אישי?

ריהוט בהתאמה אישית או בעיצוב אישי נועד כדי להעניק פתרונות ואפשרויות עיצוב ללקוחות המעוניינים לעצב את ביתם מחדש. הריהוט לרוב יהיה מיוצר במפעלים שונים אך יחד עם מעצב אחד. הייחודיות של הרהיטים הללו שהם נעשים בהזמנה אישית עבור הלקוחות ועל פי המידות המותאמות לביתם, על פי הצבעים שהם רוצים ובחומרים שהם מעוניינים להשתמש בהם. יחד עם זאת, המעצב לרוב יוסיף פיצ'רים ואלמנטים שישדרגו את המטבח שלכם. בשביל לקרוא עוד יש פרטים באתר uliwood.co.il.

 

מה הם היתרונות של ריהוט בעיצוב אישי?

  • פתרונות מגוונים לביתכם – הריהוט מותאם במיוחד ללקוחות ובמהלך העיצוב נלקחים בחשבון הצרכים של המשפחה. התאמת מיטה למשל לחדר ילדים בעיצוב אישי יכול להטיב עם הילד בכך שהמיטה תהיה לגודלו ולא קטנה או גדולה מידי. כך גם עם מיטת קומותיים או ארונות שמעוצבים עם ציורי ילדים.
  • חסכון בשטח ופרקטיות –  ריהוט בעיצוב אישי חוסך במקום בבית ובחלל העבודה. שולחנות מתקפלים יכולים לתת לכם עוד כמה ס"מ לרגליים, או שולחנות אוכל מיוחדים שניתן למקמם אחרת כל פעם אחת בהתאם לארוחה. הוספת שדרוגים וגאדג'טים לריהוט יכולים להעניק חידושים לחיים ולתת לכם להנות מאיכות חיים גבוהה יותר. ניהול אורח החיים נהיה יותר קל כשרהיטים מעוצבים במיוחד לבית שלך.
  • מתאים למראה הבית – זו אולי הסיבה הכי בסיסית, אבל היא גם הכי נכונה. רוב הסיכויים שחשבתם על ריהוט בעיצוב אישי בשביל מראה הבית ועיצובו כפי שאתם רוצים. אז כן, עיצוב ריהוט אישי משנה את הבית ומוסיף לו גוונים אחרים. התאמת הרהיטים לבית מעניקה לבית אופי מיוחד ואחר.

 

חסרונות לריהוט בעיצוב אישי

  • קשה למכירה – במידה והחלטתם להחליף או למכור את אחד הרהיטים, זה יהיה קצת יותר קשה מרהיט גנרי. למה? כי העיצוב שלכם הוכן עבורכם, לא בטוח שכלל האנשים יתחברו אליו או ירצו לרכוש אותו.
  • מסובך להחליף – אם נעשו טעויות במידות, בצבע או ברהיט עצמו – יהיה הרבה יותר קשה להחליף את הריהוט. שכן כבר יצרתם כמה וכמה רהיטים ושילמתם עליהם, ליצור עוד אחד נוסף ככל הנראה יעלה עוד כסף. אל תשכחו שכל מעצב וכל מפעל לייצור רהיטים יכולים לטעות ולקלקל את ההזמנה שלכם. השאלה היא האם ווידאתם מראש מה קורה במצב כזה והגעתם להסכם כי ניתן לייצר רהיט נוסף למקרה צרה בעלות מוזלת או ללא עלות.

רהיטים מעוצבים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מנורות
רהיטים

הטרנדים של 2021 לריהוט לדירות גן

לאורך תקופת הקורונה לרובנו יצא לבלות המון זמן בבית. השהייה הזאת גרמה לנו לחוות את הבית שלנו הרבה יותר ואולי לתהות אם מה שיש לנו בבית מספיק לנו, מבחינת נוחות

מיטה וכריות
רהיטים

איך לבחור ריפוד למיטת שיזוף

הקיץ כבר עומד בפתח, ויחד איתו עונת הרחצה החגיגית. אחת האטרקציות המהנות ביותר בתקופה זו של השנה, היא להתרפק על מיטת שיזוף ולהיצלות על ידי השמש החמימה. בעוד רבים נדחסים

מיטה מצוירת
רהיטים

טיפים לקניית מיטת מעבר

ובכן, זה שהבייבי שלכם כבר מבצע פעלולים מרשימים במיטת התינוק ומגלה יכולות אקרובטיות הדורשות עוז ותעצומות אינו מוכיח שהוא כבר בשל לעבור למיטת ילדים רגילה שם הוא עלול להאבד במרחב