קייטרינג בשרים לאירוע חתונה

מתוך כל האירועים, אירוע חתונה הוא אחד מהאירועים שאנו משקיעים בהם המון מחשבה ומנסים להיות יצרתים ולהפוך את החתונה שלנו לחתונת השנה.

בשביל שהחתונה שלכם תהיה באמת מיוחדת לוקחים בחשבון הרבה מאוד דברים שחייבים להיות ברמה הגבוה ביותר ואין להתפשר עליהם, אחד מאותם דברים הוא החלק הקולינרי.

החלק הקולינרי בחתונה שלכם הוא בעל משמעות רבה כמעט יותר מכל דבר אחר, גם אם התקליטן לא ינגן בדיוק את השירים הנכונים שכולם אוהבים, עדיין האורחים שלכם יוכלו למצוא נחמה באוכל שיוגש להם במהלך האירוע.

בשביל שתצליחו לבחור את הקייטרינג הנכון לאירוע, הכנו עבורכם כמה דגשים שיעזרו לכם להצליח בבחירה נכונה  ומושכלת.

עמדת אוכל

הדגשים לבחירת קייטרינג לחתונה

יש לא מעט דברים בסיסים עליהם כל חברת קייטרינג צריכה לענות ללא פשרות, בדקו את כל הדגשים האלו ורק אחרי שראיתם שבאמת היא עונה על הצרכים שלכם ועל הדגשים החשובים זה הזמן לגשת ולטעום את מה שהם מציעים.

מחיר :

אין מה לעשות, המציאות הישראלית של הרבה מאוד זוגות צעירים מתחילה בתקציב מוגבל. לא כל זוג יכול להרשות לעצמו לחרוג מהתקציב.

אבל יש מקומות בהם אפשר להתפשר לטובת הקייטרינג, אפשר להתפשר מעט בעיצוב ואולי להתפשר ולוותר על לימוזינה מפוארת לחתונה ואת התקציב הזה להפנות לטובת האורחים שלכם.

בכל מקרה תמיד צריכים לצאת מנקודת הנחה שהאורחים הם החלק החשוב ביותר באירוע, בלעדיהם החתונה בכלל לא יכולה להתקיים.

המחיר של חברות קייטרינג רבות נקבע לפי מנה, כלומר מספר המוזמנים כפול מחיר המנה הוא זה שיקבע את המחיר הסופי.

לכל סוג של מנה מחיר שונה, אם בחרתם להזמין קייטרינג אסאדו לחתונה שזאת הבחירה המומלצת ביותר מטעמי תקציב, המחיר ינוע החל מ 90 ₪ למנה ויגיע עד 250 ₪ כך שפערי המחירים נובעים מהתוספות הנלוות למנה.

תוספות :

התפריט צריך להיות מגוון ולכלול בתוכו תוספות כמו לחם מיוחד, תפוחי אדמה, סלטים וכמובן גם מנה ראשונה, עיקרית וקינוחים. (ישנן חברות אשר מציעות גם אפיית לחם במקום בטאבון לבנים נייד, מה שנותן לאורחים שלכם חוויה ואפילו מוסיף לאירוע אוטנטיות).

מלצרים :

התפקיד של המלצרים הוא חשוב וקריטי מאוד, האורחים שלכם רוצים לקבל שירות יעיל ומהיר, חשוב מאוד שיהיה מי שידאג לצרכים שלהם במהלך האירוע, שזה כולל הגשת המנות וגם לדאוג לכך שקערות הסלטים המוגשות יהיו מלאות תמיד, הגשת שתייה קרה על השולחן ופינוי הצלחות.

הפינוי הוא חשוב מאוד, רמת הניקיון במיוחד שזה מגיע לאוכל חייבת להיות ללא פשרות.

כשרות :

אולי לכם כבעלי האירוע לא משנה נושא הכשרות, אבל שחוגגים חתונה יש לבטח אורחים שיגיעו והכשרות חשובה להם. אל תתפשרו על נושא הכשרות בשום אופן. לכל אחד יש רמת הכשרות שלו אבל כשרות בסיסית של הרבנות יכולה להספיק בכדי לענות על הצרכים של רוב שומרי הכשרות.

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילדים ראשית
אירועים

אמן חושים ליום הולדת – מופע קסמים לילדים

באמצעות זיגי הקוסם, אמן רב תחומי מהטובים ביותר כיום בישראל יאפשר לכם ליהנות ממופע קסמים ייחודי ומדהים המשלב תנועה, מוזיקה והרבה מאוד הנאה לילדים ולהורים.  ימי הולדת לילדים – לא

קייטרינג בשרי ראשית
אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו

אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים חשובים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו