קונים רכב יד 2 – קחו הלוואה להשלים את הסכום החסר

לקנות רכב משומש בישראל, זה להנות משפע של אפשרויות, מחירים, דגמים ועוד.

אפשר לרכוש רכב משומש מחברת ליסינג, או מוכר פרטי, מגרש יבואן, או סוכנות רכב, אבל אם אתם רוצים לקנות רכב משומש ברמה גבוהה ובמצב טוב, תצטרכו להשקיע בכל מקרה כמה עשרות אלפי שקלים במקרה הטוב.

אז איך מממנים רכישת רכב יד שנייה והאם כדאי לקחת את אפשרויות המימון שמציעים לכם באתר המכירה?

 

השוואת מחירים? זה לא מספיק

אם אתם צריכים הלוואה לקניית רכב, כדאי מאוד לעשות השוואה בין מחירים של אותו הדגם אצל מוכרים שונים. המטרה היא כמובן למצוא רכב במחיר משתלם, תחרותי ונמוך בהשוואה לכל השאר, אבל לא פחות חשוב – למצוא רכב במצב תקין, שיש בו אלמנטים שונים שאתם רוצים.

כך גם לגבי הלוואה לקניית רכב.

כדי לבחור את ההלוואה הטובה ביותר, אתם צריכים לבדוק את כל המשתנים, המשפיעים על מאפייני ההלוואה, כדי לבחור הלוואה משתלמת, חסכונית והוגנת.

משום כך, במקרים רבים מומלץ דווקא שלא לקחת הלוואה כזאת באתר המכירה של הרכב, גם אם היא נראית לכם משתלמת במבט ראשון.

כשאתם מגיעים לקנות רכב, רואים רכב שמוצא חן בעיניכם וממש רוצים לקנות אותו, אתם מלאי התלהבות. אתם רוצים לקנות את הרכב, לפעמים עד כדי כך שאתם לא רואים את החסרונות בלקיחת הלוואה לא משתלמת באתר מכירת הרכב.

האנשים שמוכרים לכם את ההלוואה מודעים היטב למצב הזה ולכן, לעיתים קרובות אתם עלולים למצוא את עצמכם לוקחים הלוואה בתנאים לא נוחים, עם ריביות גבוהות ותשלומים חודשיים כבדים במיוחד.

בנוסף, מרבית ההלוואות מהסוג הזה מאלצות אתכם לשעבד את הרכב כדי לקנות אותו – כאילו שמדובר על משכנתא לקניית בית.

יחד עם זאת, אם תעשו סקר שוק קצר, תגלו שיש גם חברות שלא מאלצות אתכם לשעבד את הרכב ויש גם חברות שיכולות לתת לכם הלוואה לרכישת רכב יד 2 בתנאים נוחים, בריביות נמוכות ותשלומים חודשיים נוחים, שיהפכו את קניית הרכב מהנה ונעימה, גם בטווח הארוך, כשהרכב כבר לא יהיה חדש, אבל התשלומים על הרכב ועל ההלוואה שלקחתם – עדיין יהיו אתכם.

 

לסיכום

כדי לרכוש רכב יד 2 עם הלוואה למימון חלקי או מלא, יש לשים לב לכמה שיקולים חשובים:

  1. אל תהיו אימפולסיביים! החלטה שקולה תבטיח לכם רכישה משתלמת, במחירים נוחים ותנאי הלוואה טובים יותר.
  2. הקפידו לעשות סקר שוק, כדי לבחור את הרכב המתאים לכם ביותר, אבל בתנאי רכישה משתלמים, נוחים ומותאמים לכם באופן אישי.
  3. בדקו היטב את הרכב לפני הרכישה, גם אם אתם קונים אותו מחברת ליסינג
  4. לבסוף, אל תתפשרו על הלוואה! הלוואה היא עוד מוצר, שעולה לכם לא מעט כסף. חפשו הלוואה משתלמת בתנאים נוחים, שתאפשר לכם לממן את הרכב אבל בלי לרדת ברמת החיים, או להיכנס ללחץ כלכלי.

 

כלי תחבורה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מימון מלא לרכב
פיננסים

מימון מלא לרכב יד שנייה

אם רציתים לקנות רכב חדש והתקשתם לממן את העסקה או רציתם לקנות רכב וממש אין לכם זמן להתרוצץ בין כל היבואנים שקיימים, תדעו שקיימת אפשרות לקבל מימון לרכב יד שנייה

נכס מניב
נדל"ן

בדיקות לפני רכישת נדל"ן

השקעה בנדל"ן היא מקור הכנסה חשוב ומשמעותי עבור רבים ברחבי העולם, כך שיש הרבה סיבות לחשוב שרכוש הוא השקעה אמיתית. עם זאת, מומחים מסכימים, שכמו בכל השקעה, עדיף להיות חכמים

בית וסימן של כסף
פיננסים

החזר מס על המשכנתא

כשמדברים על משכנתאות, אנשים נוטים להרגיש סחרחרה קלה. אם היו יודעים שמגיעים להם החזרי מס הכנסה בגין לקיחת משכנתא, הראש היה הרבה יותר קליל. בואו נדבר על כסף חזרה ממס