צילומי בוק בת מצווה וכל המסביב

יום צילומי בוק בת מצווה הוא ללא ספק יום מיוחד ומרגש שאמור להישמר בזיכרון כחוויה נעימה, כיפית ולא פחות ממדהימה. בשביל להבטיח לחוגגת חוויה כזאת, חייב לדאוג כמובן לצוות צילום מקצועי, אבל מסע הצילומים הזה מצריך לא מעט דברים נוספים. אם כן, מהם אותם הדברים?

 

תכנון הציוד מראש

גם אם ידוע שסטודיו הצילום שבחרנו יספק בגדים ומגוון פריטים נלווים ליום הצילומים, רצוי שנצטייד גם אנחנו בתלבושות ואביזרים ביום זה וכמובן, לתכנן זאת הרבה לפני. לקריאה על רשימת פרטים שחשוב להביא, יש לבקר בדף מה כדאי להביא לצילומי בוק בת מצווה.

 

בחירת מקום צילום

לפני שמתחילים לתכנן במה להצטייד לקראת יום הצילומים, קודם כל יש לבחור מקום שהחוגגת מעוניינת להצטלם בו. זה יכול להיות בסטודיו, ביער, בים, בחוות סוסים ובמקומות אחרים, כאשר קיימת האפשרות גם לשלב בין כמה מקומות כדי ליצור יותר גיוון בתמונות.

 

מידע על צילום בטבע

יש עדיפות גבוהה לצלם בוק ביער או בשדה פורח וכדומה והסיבה לכך היא ברורה, שכן התפאורה והתאורה בחוץ הם טבעיים. חשוב לקחת בחשבון שצילום בטבע הוא מוגבל בזמן, כלומר הוא מתאים לשעות הזריחה והשקיעה בלבד ובנוסף לכך, הוא מתאים יותר לבנות שפחות חשובה להם הפרטיות.

 

מידע על צילום בסטודיו

צילום בוק בסטודיו אינו מצריך נסיעות, מבטיח פרטיות והסחות דעת מעטות מהסביבה, אם בכלל. יתרונות נוספים שיש לצילום בסטודיו הם: האפשרות להצטלם בכל עונה וללא תלות באור היום, שליטה על הטמפרטורה וכן, צילום בזמן פחות מוגבל. יתר על כן, המחיר עבור צילום בסטודיו הוא נמוך יותר.

 

טיפים לבחירת צלם

בחירה נכונה של צלם או צלמת היא מאוד חשובה ליצירת בוק מושלם. יש לברר שנות ניסיון והמלצות מלקוחות מרוצים ברשתות חברתיות שונות וכן, לבקש מהצלמת תמונות בוק לדוגמה שצילמה כדי לבחון את מידת ההתאמה לסגנון החוגגת.

 

קביעת תאריך לצילומים

רצוי לקבוע תאריך ושעה כמה שיותר מוקדם מראש ובטח כאשר מדובר בצלם מיומן ומומלץ מאוד. לגבי מועד יום הצילומים עצמו, כדאי לקבוע כ-2-3 חודשים לפני תאריך חגיגת בת המצווה. כמו כן, כדאי לדעת שהתקופה הכי עמוסה בצילומים היא לרוב בין חודש מרץ ליולי.

 

על תוספות אפשריות לבוק

חוץ מבוק בת מצווה, קיימת האפשרות להוסיף מצגת שתכלול תמונות מהבוק ותמונות ילדות עם המשפחה, כמו גם, להוסיף הזמנה ייחודית עם תמונה, תמונה מודפסת על בלוק עץ או בד קנבס, אלבום ברכות מהודר ועוד.

 

לסיכום

בוק בת מצווה מצריך לא מעט הכנות, לרבות בחירת צלם ומקום צילום אחד או יותר, קביעת תאריך לצילומים, ארגון הציוד ועוד, אך בסופו של דבר לא רק שהבוק שמתקבל נשאר בזיכרון לשנים רבות, אלא גם חוויית הצילום עצמה.

לצלם תמונות

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילדים ראשית
אירועים

אמן חושים ליום הולדת – מופע קסמים לילדים

באמצעות זיגי הקוסם, אמן רב תחומי מהטובים ביותר כיום בישראל יאפשר לכם ליהנות ממופע קסמים ייחודי ומדהים המשלב תנועה, מוזיקה והרבה מאוד הנאה לילדים ולהורים.  ימי הולדת לילדים – לא

קייטרינג בשרי ראשית
אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו

אירועים

קייטרינג בשרי לאירועים חשובים

רוצים להפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח, כזה שיותיר באורחים שלך טעם של עוד? קייטרינג בשרי לאירועים הוא התשובה עבורכם – קייטרינג איכותי עם נתחי בשר טריים אשר יעניקו