על נכות כללית וזכאות לפיצויים

הרבה סיטואציות בחיים בהם נגרם לאנשים נזק הן סיטואציות אשר יכולות לזכות אותם בפיצויים מצד הגורם שאחראי לנזק ובעצם לא מנע אותו למרות שהיה אמור. הנושא לא תמיד כול כך מדובר ואנשים רבים לא יודעים שהם זכאים לקבל פיצויים אודות כול מיני מקרים שקרו להם, או אפילו יודעים שמגיע להם פיצויים אך מתעצלים או מפחדים לפנות להליכי תביעות. בסופו של דבר יכול להיות כי מדובר בהרבה כסף, הנה הסבר קצר על נכות כללית וזכאות לפיצויים.

 

נכות כללית

נכות כללית, כשמה כן היא, היא שם מאוד נרחב להרבה סוגי נכויות ובעיקר להרבה נסיבות שהביאו אנשים לנכויות. בגלל שבדרך קבע אנשים לא אמורים להפוך פתאום לנכים, כאשר זאת כן קורה, ברור כי מדובר באירוע חריג ועל כן, אם יש מישהו שנושא באחריות עליו גם לשלם בדבר כך. על מנת לפרט על פיצויים נתייחס לכמה מקרים של נכות כללית.

 

תאונות עבודה

תאונות אשר מתרחשות בדרך הלוך או חזור, וכמובן שבמהלך לעבודה, מסווגות כתאונות עבודה ובעצם נכנסות תחת תחום האחריות של המעסיק. בנוסף לכך, אנשים מבוטחים במסגרת היותם עובדים גם בביטוח הלאומי אשר אמור לסייע במקרים שכאלו.

במקרה של נכות כללית כתוצאה מתאונת עבודה הביטוח הלאומי אמור לפצות את העובד שנפגע כתלות בכול מיני גורמים נוספים, אך לצורך כך, יש לתבוע לקבלת הכרה כנפגע תאונת עבודה.

 

נכות מאירוע רפואי

לא תמיד יש מישהו שאחראי לנזק שנגרם לאנשים ולעיתים מדובר במצבים רפואיים אשר לפתע תוקפים אדם למרות שלא הייתה שום רשלנות בדרך. למרות שאין אחראים לנזק, עדיין זכאים האנשים הללו לפיצויים מביטוח לאומי מתוך רצון של המדינה לסייע לאול שזקוקים לכך.

אנשים בעלי נכות כללית צריכים לתבוע את הביטוח הלאומי לקבלת הכרה ושיעור אחוזי נכות שמותאם אליהם ובהמשך, יקבלו פיצויים ומענקים מהביטוח הלאומי כתלות בשיעור אחוזי הנכות שנקבע להם.

 

עורך דין נכות כללית

עורך דין נכות כללית הוא האדם אשר אתם מחפשים כאשר אתם נתקלים בשאלות בנושא תביעות נכות כללית, מבלי תלות בסוג התביעה שלכם, הנסיבות שגרמו אליה או חומרת המצב בו אתם נתונים. עורך דין בקיא ומנוסה ייתן לכם מענה מקצועי בכול שלבי התביעה על מנת שתקבלו בדיוק מה שמגיע לכם בעקבות הנכות ואפילו יותר.

בנוסף, הוא יחסוך לכם הרבה כאבי ראש והתעסקות שגם ככה כנראה מעיקה עליכם מאוד עוד יותר בעקבות המצב. נכות כללית היא מצב אשר בגינו מגיעים פיצויים למי שנתון בו.

הפיצויים יכולים להגיע מחברות ביטוח, מהמוסד לביטוח לאומי או מגופים או אנשים פרטיים אשר אחראים לנזק שנגרם ובעצם לא מנעו אותו למרות שהיו אמורים או יכולים. פנו במהרה לעורך דין תביעות נכות כללית לקבל הסבר אודות המצב שלכם ומה ניתן לעשות.

נפגע תאונת עבודה

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש משפט
עריכת דין

חוק הגנת הפרטיות בישראל – סקירת עיקרי החוק

חוק הגנת הפרטיות הינו החוק המרכזי המסדיר את הזכות לפרטיות. חוק זה מגדיר באיזה מצבים הפגיעה בפרטיות מותרת ובאיזה מצבים אסורה. לפי חוק זה, פגיעה בפרטיות משמשת עילה לתביעה נזיקית,

איש חקירות
עריכת דין

חקירות שרים בממשלה

לעיתים נהוג לחשוב שאם אדם מכהן בתור שר בממשלה, הוא מעל החוק. עם זאת, בשנים האחרונות אנחנו רואים שזה כלל לא מדויק, שכן עובדה היא שהיום יש יותר ויותר חקירות

מי זכאי לפיצויי פיטורין
עריכת דין

פיצויי פיטורים – מה הדרך הנכונה להשיגם?

פיטורים הם מאורע לא נעים ממגוון סיבות, בין אם מבחינה אישית ובין אם מבחינה כלכלית. על מנת לסייע למפוטר, קבע המחוקק את חוק פיצויי פיטורים, תשכ"ג- 1963, אשר מטרתו להסדיר

סמל משפטי
עריכת דין

3 דברים שחובה לעשות לאחר תאונת אופנוע

יותר ויותר אנשים בוחרים להתנייד בעזרת רכב דו גלגלי בארץ ישראל – זאת דרך מאוד נוחה לחסוך בזמן ובכאב ראש של פקקים וזו גם חוויה מהנה במיוחד, אבל עם כל