על איזה עבירות מקבלים שלילת רישיון

אין כמעט אדם בישראל בשנת 2021 שלא קיבל דו"ח תנועה לפחות פעם אחת בחייו. אך מה סוגי העונשים שמקבלים בשל עבירות תנועה? ועל איזה עבירות תנועה מקבלים שלילת רישיון? במקרה של שלילת רישיון, מה ניתן לעשות ואיזה עורך דין כדאי לבחור? על כל השאלות הללו ועוד, נענה בהמשך מאמר זה.

 

אלו עבירות תנועה עלולות להביא לשלילת רישיון

קיים מגוון רחב של עבירות תנועה ולכל עבירת תנועה מותאם עונש משלה. יש עבירות תנועה שיזכו אתכם בנקודות, עבירות תנועה אחרות יגרמו לשלילת רישיון לטווחי זמן שונים. אלו העבירות העיקריות שבגללן אפשר לקבל פסילת רישיון מנהלית, כלומר שלילה של הרישיון לתקופה של- 30 ימים:

  1. נהיגה בשכרות: אם במהלך בדיקת ינשוף התגלה שהנהג שיכור, הוא עלול לקבל שלילת רישיון.
  2. אי ציות לתמרור עצור: לא רבים יודעים אך אי ציות לתמרור עצור, כלומר אי ביצוע עצירה מלאה של הרכב לפני תמרור עצור, עלול לגרום לשלילת רישיון.
  3. נהיגה במהירות מופרזת: קיימות מספר דרגות לנהיגה במהירות מופרזת. אם עוברים את ברירת המשפט אפשר לקבל שלילת רישיון.
  4. נהיגה ללא מלווה: במקרה של נהג חדש, אם הוא נוהג ללא מלווה כאשר הוא עדיין בתקופה שהוא אמור לנהוג עם מלווה, הוא עלול לקבל שלילת רישיון.

 

קיימות עבירות נוספות שיכולות לגרום לשלילת רישיון. לצורך מידע נוסף לגבי עבירות אלו ואחרות ניתן להתייעץ עם עו"ד ערן עקראוי, עו"ד תעבורה שיכול לתת לכם את כל המידע לגבי עבירות תנועה ולסייע לכם אם קיבלתם שלילת רישיון.

 

קיבלתם שלילת רישיון: מה אפשר לעשות

הדבר החכם ביותר מצדכם לעשות אם קיבלתם שלילת רישיון, הוא להתייעץ באופן מידי עם עו"ד ערן עקראוי, מומחה לתעבורה. רבים חושבים שאי אפשר לצאת ממצב של שלילת רישיון ושמדובר בגזירה אחת ולתמיד, אך הדבר לא בהכרח נכון: עו"ד ערן עקראוי יכול לעזור לכם להיחלץ מהבוץ ולייצג אתכם מול הערכאות המשפטיות במידת הצורך.

 

בחירה חכמה של עו"ד תעבורה במקרה של שלילת רישיון

הדבר החשוב ביותר לעשות הוא לדעת איך לבחור עו"ד תעבורה כאשר קיבלתם שלילת רישיון. עליכם לבחור עו"ד תעבורה מקצועי, בעל וותק וניסיון, מומחה לתעבורה, בעל המלצות וסיפורי הצלחה מלקוחות קודמים שסייע לכם. עו"ד ערן עקראוי יכול לספק לכם סיוע מלא בכל הנוגע לשלילת רישיון.

 

לסיכום

קיימות עבירות תנועה שונות שבגינן אפשר לקבל שלילת רישיון לתקופה של- 30 יום. אם עשיתם אחת מעבירות תנועה אלו, כגון אי ציות לתמרור עצור או נהיגה בשכרות, וקיבלתם שלילת רישיון, דעו שאתם לא לבד. תוכלו לפנות לעו"ד ערן עקראוי, מומחה לתעבורה, אשר בזכות וותק וניסיון רב יוכל לעזור לכם לאורך הליך הייצוג המשפטי ולסייע לכם בכל הדרוש.

על איזה עבירות מקבלים שלילת רישיון

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש משפט
עריכת דין

חוק הגנת הפרטיות בישראל – סקירת עיקרי החוק

חוק הגנת הפרטיות הינו החוק המרכזי המסדיר את הזכות לפרטיות. חוק זה מגדיר באיזה מצבים הפגיעה בפרטיות מותרת ובאיזה מצבים אסורה. לפי חוק זה, פגיעה בפרטיות משמשת עילה לתביעה נזיקית,

איש חקירות
עריכת דין

חקירות שרים בממשלה

לעיתים נהוג לחשוב שאם אדם מכהן בתור שר בממשלה, הוא מעל החוק. עם זאת, בשנים האחרונות אנחנו רואים שזה כלל לא מדויק, שכן עובדה היא שהיום יש יותר ויותר חקירות

מי זכאי לפיצויי פיטורין
עריכת דין

פיצויי פיטורים – מה הדרך הנכונה להשיגם?

פיטורים הם מאורע לא נעים ממגוון סיבות, בין אם מבחינה אישית ובין אם מבחינה כלכלית. על מנת לסייע למפוטר, קבע המחוקק את חוק פיצויי פיטורים, תשכ"ג- 1963, אשר מטרתו להסדיר

סמל משפטי
עריכת דין

3 דברים שחובה לעשות לאחר תאונת אופנוע

יותר ויותר אנשים בוחרים להתנייד בעזרת רכב דו גלגלי בארץ ישראל – זאת דרך מאוד נוחה לחסוך בזמן ובכאב ראש של פקקים וזו גם חוויה מהנה במיוחד, אבל עם כל