למה חשוב להשתמש בייצוג של עו"ד במקרה של תאונת דרכים

לצערנו הרב, תאונות דרכים מתרחשות באופן יום יומי.

מה עלינו לעשות אם חלילה היינו מעורבים בתאונת דרכים? למה חשוב להשתמש בייצוג של עו"ד במקרה של תאונת דרכים? זאת ועוד במאמר הבא.

 

מבוא

בישראל מספר בלתי מבוטל של תאונות דרכים מדי שנה. תאונת דרכים היא אירוע אשר גורר זעזוע רב, הן לאלו המעורבים בתאונה, הן למשפחותיהם, והן לעוברי אורח אשר היו עדים לתאונה .

מלבד הנזק לרכב ולרכוש, תאונות דרכים גורמות לנזקי גוף ונפש, אובדן כושר עבודה, ולעיתים גם למוות.

בשל ההשלכות הקשות, ישנה חשיבות רבה לפנות לעורך דין תאונות דרכים מומחה, אשר זה יסייע בהגשת התביעה.

 

השלבים לאחר תאונת הדרכים

בשל העובדה כי תאונה היא אירוע פתאומי, אשר מהווה אירוע טראומטי, רבים אינם יודעים מה לעשות ולמי לפנות לאחר קרות התאונה.

תחילה, לאחר קרות התאונה, מומלץ לפנות לעורך דין תאונות דרכים, על מנת שזה ילווה אתכם בתהליך וידריך אתכם כיצד להתנהל ולפעול.

לאחר קרות התאונה, מגיע שוטר לגביית תצהיר מן המעורבים בתאונה וכן מהעדים לה. גביית עדות זו, מטרתה לבסס אשמה ולהוביל להעמדה לדין פילי.

בוחן משטרה מנתח את הממצאים ועורך שחזור לתאונה, כמו כן, הוא אוסף ממצאים מזירת התאונה.

בשל ההשלכות לכל מילה שיוצאת לכם מהפה לאחר תאונת הדרכים, ישנה חשיבות רבה לקבלת ייעוץ מעורך דין מהרגע הראשון. עורך דין תאונות דרכין, ידריך אתכם כיצד להתנהל בחקירה, ויבדוק את התנהלות המשטרה.

ייצוג עורך דין תאונות דרכים, ישפיע רבות על הגשת כתב האישום נגדכם, וכן על הגשת התביעה שלכם במידה והאשמה אינה עליכם. עורך דין יסביר את ההשלכות, כיצד להתנהל ומה לשאול ולספר.

 

חוק פיצויים

בשל העובדה כי תאונות דרכים הן דבר שבשגרה לצערנו, ולעיתים לא ידוע על מי מוטלת האשמה, חוקק חוק פיצויים לנפגעי תאונות דרכים. חוק זה, מסייע לנפגעים לקבל פיצוי כספי על הנזקים הנגרמו לו.

 

התנהלות מול חברות הביטוח

כיום, בשל תדירות תאונות הדרכים, חברות הביטוח חשופות לתביעות רבות. משמעות הדבר, היא שהן עלולות להפסיד כסף רב. בשל כך, חברות ביטוח רבות, ינקטו באמצעים רבים על מנת להקטין את גודל הפיצוי לו אתם זכאים, ואף לדחות את תביעתכם על מנת שלא תזכו לפיצוי כספי כלל.

גם כאן, ישנה חשיבות רבה להסתייעות בעורך דין תאונות דרכים מומחה על מנת שיסייע לכם בהתמודדות מול חברות הביטוח, בכדי להבטיח את קבלת הפיצויים הכספים והזכויות להן אתם זכאים.

 

עורך דין תאונות דרכים – פנו למומחים

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים, ונגררם לכם נזק, פנו לעורך דין תאונות דרכים על מנת שיסייע וילווה אתכם בתהליך. יואב רונקין משרד עורכי דין מתמחה בתאונות דרכים, בקיא בתחום ויוכל לסייע לכם בהגשת התביעה.

 

פטיש

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
איש משפט
עריכת דין

חוק הגנת הפרטיות בישראל – סקירת עיקרי החוק

חוק הגנת הפרטיות הינו החוק המרכזי המסדיר את הזכות לפרטיות. חוק זה מגדיר באיזה מצבים הפגיעה בפרטיות מותרת ובאיזה מצבים אסורה. לפי חוק זה, פגיעה בפרטיות משמשת עילה לתביעה נזיקית,

איש חקירות
עריכת דין

חקירות שרים בממשלה

לעיתים נהוג לחשוב שאם אדם מכהן בתור שר בממשלה, הוא מעל החוק. עם זאת, בשנים האחרונות אנחנו רואים שזה כלל לא מדויק, שכן עובדה היא שהיום יש יותר ויותר חקירות

מי זכאי לפיצויי פיטורין
עריכת דין

פיצויי פיטורים – מה הדרך הנכונה להשיגם?

פיטורים הם מאורע לא נעים ממגוון סיבות, בין אם מבחינה אישית ובין אם מבחינה כלכלית. על מנת לסייע למפוטר, קבע המחוקק את חוק פיצויי פיטורים, תשכ"ג- 1963, אשר מטרתו להסדיר

סמל משפטי
עריכת דין

3 דברים שחובה לעשות לאחר תאונת אופנוע

יותר ויותר אנשים בוחרים להתנייד בעזרת רכב דו גלגלי בארץ ישראל – זאת דרך מאוד נוחה לחסוך בזמן ובכאב ראש של פקקים וזו גם חוויה מהנה במיוחד, אבל עם כל