סוגי הברזנטים המומלצים לאיטום נגד מים

כאשר אנו מדברים על כיסויים שונים, יש להם גם מטרות שונות.

אם אנו מדברים על כיסויים עבור הצללה של פרגולה או מרפסת וכדומה אז יש לנו הרבה יותר אפשרויות.

אבל כשאנו מדברים על כיסויי ברזנט עבור איטום נגד מים לא כל הבדים המשמשים ככיסויים מתאימים למטרה זאת.

לכן, אם אתם מחפשים אלו ברזנטים כן מומלצים לאיטום נגד מים הגעתם למקום הנכון. נציג את הסוגים העיקריים והפופולריים היום שנמצאים בשימוש עבור איטום נגד מים:

 

יריעות שמשונית

יריעות שמשונית הן ברזנט האטום לחלוטין נגד מים. היום הוא נחשב לחומר האיכותי ביותר בקטגוריה הזאת. יריעות שמשונית עשויות מ-PVC שהוא חומר פלסטי עמיד בעל סיבים צפופים שנותנים לו את תכונת האטימות שלו. חשוב לבחור בחברה שמקפידה לייצר את המוצר באיכות טובה שתבטיח את אטימות נגד מים.

יריעות שמשונית אפשר להשיג מוכנות מראש או בהתאמה אישית למקרה הצורך וניתן להשיג אותן גם בצבעים שונים כולל שקופות.

חשוב לדעת שהיריעות השקופות הן לרוב יותר יקרות וגם פחות עמידות. לכן, גם אם בחרתם ביריעות שקופות כדאי לשלב אותם עם יריעות רגילות כדי למנוע בלאי מהיר.

 

פלריג אטום/ ברזנט מצופה

הפלריג גם כן הוא חומר המשמש ככיסוי, זהו בעצם בד ברזנט פלסטי אטום, לכן הוא יכול לשמש ככיסוי לכל דבר.

הפלריג הוא אכן חומר אטום שמספק הגנה נגד חדירת מים, אך היות וההתקנה שלו מצריכה חיבור בין היריעות בצורה לא אטומה- על ידי תפירה, באזור התפר תיתכן חדירה של מים.  לעומת יריעות השמשונית שם החיבור בין היריעות הוא על ידי הלחמה.

יריעות פלריג משמשות לכן בעיקר ככיסויים לריהוט גן, מחסום נגד הרוח או למנוע מעבר של לכלוך ולשימוש ביתי ככיסוי זמני בתקציב נמוך.

חשוב לדעת שאנו מדברים על פלריג אטום ולא על פלריג יוטה שגם מאוד נפוץ בשימוש עבור גדרות, גני ילדים ובריכות שחייה. אך הוא לא אטום לגשם בניגוד לפלריג אטום.

פלריג אטום הוא חומר זול מיריעות שמשונית ולכן הוא עדיין נמצא בשימוש- הוא עושה עבודה טובה ביחס למחיר שלו.

 

כיסוי קורדורה

בד קורדורה הוא אכן חסין למים אך הוא פחות עמיד כדי לשמש ככיסוי ולכן הוא לא נמצא בשימוש רווח. היתרון בבד הזה הוא שבניגוד לבדים האחרים הוא לא מרגיש ונראה כמו פלסטיק אלא יש לו מראה יותר יפה של בד טבעי, לכן הוא משמש הרבה פעמים לריפוד רהיטי גינה בחצר.

אם אתם מחפשים בד שיחזיק לאורך זמן זהו לא הבד המתאים שכן לאורך זמן הוא יאבד צבע ויחל להתפורר.

 

לסיכום- מהו הברזנט המתאים?

הברזנט הטוב ביותר היום בשוק הוא יריעות שמשונית שמאפשרות לכם לקבל כיסוי שהוא חסין למים ב-100%. אם אתם מחפשים פתרון קבוע ואיכותי זהו הברזנט בשבילכם. אם אתם מחפשים משהו לתקופה זמנית ולא רוצים להוציא יותר מדי עדיף לבחור ביריעות פלריג אטום.

 

בד קשיח

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחסן גדול
לבית ולגינה

3 שימושים למחסן גינה

חושבים שתוכלו להשתמש במחסן גינה רק לצורך אחסון? ובכן, יש לכם טעות. במדריך זה נציג בפניכם עוד מספר שימושים למחסן גינה שכנראה לא ידעתם, ואותם תוכלו ליישם אצלכם בגינה.  

עציץ מפלסטיק
לבית ולגינה

6 יתרונות לצמחייה מלאכותית: כל המידע

אנשים רבים נוטים לפקפק ביכולותיהם של צמחים מלאכותיים להשפיע לטובה על האדם, אולם מחקרים מראים כי גם להם יכולות דומות לצמחים חיים בכל הנוגע לשלווה, ריכוז, נינוחות והגברת היעילות במקום

מכסה ופח
לבית ולגינה

איך לבחור את פח האשפה המתאים עבורכם

ייתכן כי לכם, אישית, לא יצא לכם לחשוב על זה עד היום, אבל קיימים המון סוגים של פחי אשפה! אז כיצד בוחרים פח אשפה שלא רק יתאים לעיצוב הבית, אלא

כריות
לבית ולגינה

מגוון כריות של חברת heaven

רגע אחד לפני שאת בוחרים על מה לשים את הראש לפני שאתם הולכים לישון, כדאי מאוד להכיר את סדרת הכריות האיכותיות של חברת heaven, כי כרית היא כבר מזמן לא