3 סוגי גדלים של מדיחי כלים שכדאי להכיר

מדיח כלים משדרג את הבית. מונע מריבות על שטיפת כלים בין בני הבית, מוציא את הכלים נקיים ומבריקים ומפנה לכם זמן לעיסוקים אחרים.

אם אפשר לתת למכונה לעשות במקומך את העבודה השחורה – אז למה לא? אם אתם בנוים בית, מעצבים את המטבח מחדש או סתם מתכננים לרכוש מדיח כלים חדש ורוצים להבין מה

הגודל הנכון עבורכם, הכתבה הזאת בול בשבילכם.

 

מה הגודל הנכון

אז מדיחי כלים יש בשפע, בעיצובים שונים ובגדלים שונים. לכל אחד יש את הצרכים שלו, או במילים פשוטות, את כמות הכלים שלו, כך שמומלץ לפני שמבצעים את הרכישה, לדעת אילו אופציות של גדלים וקיבולת יש למדיחי כלים בחברות השונות ומה המדיח שיענה על הצרכים שלכם. רוב החברות הגדולות והמוכרות של מוצרי החשמל מוכרות את שלוש הגדלים עליהם נדבר, כך שגם אם שמעתם על מדיח כלים בוש וגם אם אתם בטוחים שאתם קונים מדיח כלים בלומברג, זה יהיה רלוונטי עבורך.

 

מדיח כלים רחב

הסוג הראשון שעליו נדבר, הוא מדיח כלים רחב. המדיח הזה מתאים למשפחות גדולות מרובות ילדים, לאנשים שאוהבים לבשל, לאנשים שאוהבים לארח את המשפחה המורחבת ואת החברים, או לסתם אנשים שאוהבים לצבור ערימה ענקית של כלים בכיור ולהכניס בפעם אחת את כולם למדיח. זהו המדיח בעל הקיבולת הגדולה ביותר.

מידות הגובה שלו נעות בין 60-85 ס״מ, מידות העומק שלו נעות בין 54-63 ס״מ ומידות הרוחב נעות בין 55-56 ס״מ.

 

מדיח כלים צר

הסוג השני, הוא מדיח כלים צר. המדיחים האלה בדרך כלל יהיו יותר גבוהים (מתחיל מ – 81 ס״מ) ויותר עמוקים (מגיע עד 65 ס״מ) והרוחב שלהם נע בין 44-45 ס״מ. המדיח הזה מתאים לאנשים שיודעים שלא בכל יום יוצא להם להכניס למדיח כלים מלוכלכים יותר מפעמיים – שלוש. לאנשים שלא ימצאו את עצמם פתאום בסוף היום עם מדיח מלא ועם עוד כמה סירים שצריך לשטוף ביד.

 

מיני מדיח כלים

הסוג השלישי הוא מיני מדיח. בשביל המדיח הזה, לא צריך למצוא מקום מיוחד או לחשוב עליו מראש כשבונים את המטבח. מדובר במדיחים קומפקטיים שאפשר פשוט להניח על השיש לצד המיקרוגל, מעל המקרר ובעצם בכל מקום שתרצו. כמובן שהגודל לא מתאים לכולם והוא יכול לשמש בעיקר אנשים שגרים לבד, זוגות צעירים ומבוגרים, כאלו שלא מבשלים ולכל מי שלא מייצר הרבה כלים לשטיפה. מידות הגובה שלו נעות 43-60 ס״מ, מידות העומק נעות בין 40-60 ומידות הרוחב בין 54-60 ס״מ.

 

ולכם רק נותר לבחור

אז אלו שלושת הגדלים העיקריים שיש למדיח, לכל אחד מהם יתרונות וחסרונות והכל כמובן תלוי בכם ובמה אתם מחפשים. את שלושתם אפשר למצוא אצל כל אחת מהחברות שנחשבות טובות ואיכותיות בכמה דגמים ועיצובים. ולכם – רק נותר לבחור מה המדיח הנכון עבורכם.

סידור צלחות

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
בחירת מעלות
מכשירי חשמל

איך לבחור מכונת כביסה לפי הצרכים שלכם

מכונת כביסה היא אחת ממוצרי החשמל החשובים ביותר בבית, במיוחד אם אתם אנשים שאוהבים לעשות כביסה וריח הבגדים שלכם חשוב לכם. עקב החשיבות של מכונת כביסה חשוב שתדעו איך לבחור