סגנונות של בגדי ים שלמים מושלמים לחופשה

הקיץ הגיע ואיתו גם החופשות, הנסיעות לים ומסיבות הבריכה.

אין כמו להתחיל את הקיץ, עם חופשת בטן גב מפנקת, בארץ או בחו"ל.

אבל, תמיד אנחנו נתקעות עם שאלה חשובה בראש. איזה בגדי ים לוקחים? בגד ים שלם? אולי ביקיני? עם שרוולים או בלי? במיוחד בשבילך, אספנו את

סגנונות הכי מושלמים לבגדי ים לחופשה.

 

השלם הקלאסי

כמו שבחורף, פריט החובה בארון של כל בחורה, הוא זקט עור שחור, בקיץ זה בגד ים שלם קלאסי. הוא מחמיא לכל צורת גוף, לכל צבע, לכל גודל וגובה ופשוט מושלם על כל אישה. בגד הים השלם הקלאסי הוא בגד ים שלם עם כתפיות דקות, ולרוב בצבע אחיד. הוא הבגד המושלם לבריכה, לים, או לסיבוב על החוף.

 

מונוקיני

אם אף פעם לא לבשת בגד ים שלם, ואת רגילה לביקיני, כדאי לך להתחיל מבגד ים בסגנון מונוקיני. תוכלי לקרוא לו גם בגד הים השלם החשוף. בגד ים מסוג זה הינו בגד ים אשר פתוח באזור המותניים משני הצדדים ולרוב יהיה מחובר רק באזור הבטן ועמוד השדרה. בגד ים זה מאפשר לך שילוב של בגד ים שלם וביקיני, כך שתרגישי הכי יפה והכי בנוח.

 

עם שרוולים

סוג נוסף של בגדי ים שלמים, הוא בגדי ים עם שרוולים. הוא נועד לכל אלו שמרגישות פחות בנוח לחשוף, או שאולי נוסעות לחופשה בחורף ומחפשות בגד ים מושלם לבריכות מחוממות. בגד הים עם השרוולים נועד בדיוק בשבילכן. בגד ים זה, נראה כמו בגד גוף, עם שרוולים ארוכים או קצרים. יש לו סוגים שונים של מחשופים, כך שכל אחת יכולה להחליט כמה היא רוצה ומוכנה לחשוף.

 

סטרפלס

כמובן שגם בגדי ים שלמים קיימים בגזרת סטרפלס, גזרה שמחמיאה לרוב המוחלט של הנשים. גזרת סטרפלס למי שאיננה מכירה, היא גזרה ללא שרוולים או כתפיות אשר מכסה את אזור החזה ללא החזקה של כתפיות. כאשר מדובר בבגדי ים סטרפלס שלמים, מדובר בבגדי ים המכסים את כל פלג הגוף העליון עד מתחת לעצמות הבריח. גזרה זו, מחמיאה מאוד בשל הדגשת עצמות הבריח והחזה, ומתאימה לכל סוגי הגוף.

 

כתפיה אחת

הטרנד הסוחף, של חולצות ובגדי הגוף עם הכתפייה האחת, כבש גם את בגדי הים. בגדי הים בעלי הכתפייה האחת או השרוול האחד נהיו טרנד חזק מאוד לאחרונה, וסחפו גם את בגדי הים השלמים. בגדי ים שלמים עם כתפייה אחת מאוד דומים בגזרתם לבגדי ים סטרפלס, עם תוספת משודרגת באחת הידיים.

 

מבחר ענק

שוק בגדי הים, מלא במגוון סגנונות, צורות, דוגמאות, צבעים, וגזרות של בגדי ים. כל שעליך לעשות הוא לבחור את הפייבוריטים שלך, ולארוז אותם איתך יחד עם קרם הגנה, משקפי שמש, כובע, ובגדי חוף, ולצאת לחופשה המושלמת.

 

אישה בבריכה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נעל סגורה
אופנה

איך לבחור נעליים לתינוקות?

כשהקטנטנים מתחילים את צעדיהם הראשונים – נרצה למצוא עבורם את הנעליים הטובות והמתאימות ביותר. בין אם זה לאירועים מיוחדים, להגנה מפני מזג אוויר קר או בטיולים בחוץ ובין אם פשוט

אופנה

באילו מדינות הכי זול לקנות נעלי צעד ראשון

נגמרה תקופת הקורונה ובשעה טובה הקהל הישראלי חוזר לנפוש ולטייל ברחבי העולם, וביניהם גם הורים צעירים רבים. אחת המשימות המאתגרות במיוחד עבור הורים לתינוקות קטנטנים היא רכישת נעלי צעד ראשון,

נעלי עור
אופנה

חנות נעליים – לא מה שהיה פעם

כמעט כמו כל דבר שקורה היום, הוא ממש לא מה שהיה פעם. כולל חנויות בגדים וגם נעליים. כיום ישנם מגוון רחב של סוגי נעליים, חנויות, חנויות אינטרנטיות, הדמיה של מדידות