איך לבחור את נעלי הצעד הראשון לילד שלכם

הנעליים הראשונות שילוו את התינוק שלכם בצעדיו הראשונים בעולם, ישפיעו רבות על קצב ההתקדמות שלו ועל טיב ההליכה. חשוב לבחור את הנעל בצורה מושכלת, ולא על פי פרמטרים גשמיים כמו צבע או מראה. ריכזנו עבורכם מספר המלצות שיסייעו לכם לבחור את נעלי הצעד הראשון הטובות ביותר לילד שלכם.

כיצד להגיע לבחירה הנכונה?

הצעדים הראשונים של הילד שלכם הם ללא ספק רגע מרגש ומכונן. מעבר לחשיבות הסנטימנטאלית שאליה נגיע בהמשך, מדובר בצעדים ראשונים של הילד שלכם בדרך לחיים עצמאיים לגמרי. הגיל הממוצע בו ילדים מתחילים לעשות את הצעדים הראשונים שלהם נע בין 12 חודשים לבין 14 חודשים. נעלי צעד ראשון הם דבר מתבקש וחיוני מהרגע שהילד התחיל לצעוד באופן עצמאי: הנעל מעניקה לילד יציבות חזקה יותר שתסייע לו לצעוד בצורה טובה ובטוחה יותר, מעניקה לילד תחושת ביטחון ומגדילה את שטח הפנים של הילד בכל צעד- מה שיסייע להימנע מפציעות מנפילות וכו'.

נעל הדידס

הילד מתחיל ללכת? סימן שאתם צריכים לרכוש נעלי צעד ראשון.
כיצד תוכלו לבחור את הנעל הטובה ביותר עבור הילד שלכם? הכנו עבורכם מספר המלצות.

ראשית, בטיחות. עולם ההנעלה רווי בחיקויים ונעליים שמדמות נעליים איכותיות. כפי שאנו נמנעים מקניית נעלים מזויפות למטרות ספורט לאורך חיינו, מחשש שיביאו עלינו פציעה או כל דבר אחר- כך נמנע מקניית נעליים מזויפות גם לילד שלנו. נעליים מזויפות עבור ילדים קטנים, במיוחד עבור הצעדים הראשונים שלהם, עשויות להביא לנזק ולפגיעה התפתחותית בכפות הרגליים. הילד עשוי להתרגל להליכה לא נכונה, הליכה שהתעצבה מצורת "הישיבה" של הנעל על הרגל.
נעל מזויפת עשויה להיות לא אורתופדית, ולהחסיר מספר מאפיינים חשובים עבור הקניית יציבות.

שנית, נעליים סגורות. בגילאים הצעירים והראשונים שבהם הילדים מבצעים את הצעדים הראשונים שלהם, ובכלל עד אשר מגיע הילד להליכה בטוחה ויציבה, חשוב לתת לילד לנעול אך ורק נעליים סגורות. נעליים סגורות או סנדלים, מאבטחים את הרגל של התינוק באמצעות סקווץ' או שרוכים. כפכפים או כל נעל אחרת שאינה נסגרת בצורה הרמטית, עשויה לסכן את הילד ולהביא לפציעה שאנו רוצים להימנע ממנה. הקפידו לרכוש נעליים סגורות, ולוודא בכל עת שהנעל סגורה ויושבת היטב.

שלישית, "מרווח נשימה". כפי שאנו לא אוהבים לקשור ולהדק את הנעל בצורה הדוקה מדי לכף הרגל, כך גם עלינו להתייחס לתינוק הרך. ניתן לחשוב כי מכיוון שהמטרה שלנו היא לאבטח את הרגל של התינוק כמה שיותר, אנו צריכים לבצע הידוק צמוד לכף רגלו של התינוק. לא כך הם הדברים. סגירה חזקה מדי של הנעל על רגלו של התינוק, עשויה להביא לפציעה בדמות שטף דם ולמנוע ממנו לבצע את הצעדים הראשונים בצורה תקינה ונוחה.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ילדים ראשית
אירועים

אמן חושים ליום הולדת – מופע קסמים לילדים

באמצעות זיגי הקוסם, אמן רב תחומי מהטובים ביותר כיום בישראל יאפשר לכם ליהנות ממופע קסמים ייחודי ומדהים המשלב תנועה, מוזיקה והרבה מאוד הנאה לילדים ולהורים.  ימי הולדת לילדים – לא

מקל קסמים
אירועים

אמן טלפתיה לערב גיבוש בלתי נשכח

מחפשים דרך להפתיע את העובדים שלכם ביום הגיבוש הקרוב? רוצים להוסיף ערך לכל המפגש הזה איתם שבו אתם משקיעים כל כך הרבה זמן וכסף? אם כך, כמובן שאפשר להבין אתכם.