נמאס לכם לתת מתנות בנאליות? אפשר גם אחרת!

נמאס לך לתת את אותן מתנות ישנות ומשעממות? אולי אתה נותן את אותה המתנה כבר שנים או פשוט מתנות גנריות ולא אישיות, אז אם אתה פשוט רוצה לתת משהו מיוחד ואישי השנה, לא משנה מה הסיבה, גם אם אתה מחפש משהו מיוחד ואישי שיראה לאהובך כמה אכפת לך בלי שום סיבה מיוחדת, זה המאמר בשבילך.

 

שונה ומיוחד

לתת למישהו משהו אישי היא דרך מצוינת להראות שהשקעת מחשבה ומאמץ במתנה. זה מראה שבאמת אכפת לך ושלקחת את הזמן לבחור משהו שמיוחד עבורם. אבל, איך בוחרים משהו שהוא גם מיוחד וגם אישי?

מתנה אישית

לחשוב מחוץ לקופסה

אחת הדרכים למצוא מתנה מיוחדת ואישית היא לחשוב מחוץ לקופסה. במקום לקנות משהו מהמדף, למה שלא תעשה מתנה בעצמך? זה יכול להיות כל דבר, החל מאלבום של זיכרונות ועד לפריט בעבודת יד. הכנת המתנה בעצמך תראה שהשקעת בה מאמץ ושזה משהו שבאמת משקף את מערכת היחסים שלך עם האדם לו אתה מעניק את המתנה.

 

משהו יחודי

כשאנחנו אומרים ״למה שלא תעשה מתנה בעצמך״, אנחנו לא מתכוונים שתרכיב את המתנה מאפס, כיום ניתן ליצור מתנות יחודיות אישיות וקסומות גם דרך מיתוג אישי. למשל ספל עם תמונה שלכם וציטוט של הבדיחה הפרטית שלכם.

 

תחביבים

דרך נוספת למצוא מתנה מיוחדת ואישית היא לערוך מחקר קצרצר. גלה מה האדם היקר לו אתה רוכש את המתנה אוהב או מהם התחביבים שלו. זה כמובן יכול להיות כל דבר, מספורט למוזיקה ועד לבישול. ברגע שאתה יודע במה הוא מתעניין, אתה יכול למצוא משהו שמשקף את זה. לדוגמה, אם הוא חובב בישול אתה יכול לרכוש לו סינר ממותג אישית וסט כלי בישול או לחילופין, אם הוא ידוע כחובב אלכוהול תוכל לקנות סט ויסקי מהודר וכדומה.

מתנה אישית

מותאם אישית

אתה יכול גם לחפש מתנות מותאמות אישית. כלומר, מתנות המותאמות אישית עם השם של חברך, ראשי התיבות, משפט או תמונה מיוחדת. אם אתה מחפש משהו מיוחד ואישי, זו אופציה מצוינת. אתה יכול למצוא מתנות תחביבים מותאמים אישית, גאג׳טים, עיצוב הבית, או אפילו פריטי לבוש.

 

משמעות נוספת

לבסוף, אתה יכול לבחור מתנה בעלת משמעות. מה זה אומר? מתנה בעלת משמעות יכולה להיות תמונה ממוסגרת של רגע מיוחד או אפילו לתכשיט סנטימנטלי. מתנות כאלה יראו שהשקעת מחשבה, לא רכשת סתם משהו בנאלי והקדשת זמן לפענח מה האדם שיקבל את המתנה באמת אוהב ואיך זה קשור אליו ומשמעותי לו.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, לא משנה מה תבחר, מתנות מיוחדות ואישיות יראו תמיד ליקירך כמה אכפת לך. אז, אל תסתפק במתנות משעממות השנה. במקום זאת, מצא משהו מיוחד ואישי שיראה להם כמה באמת אתה אוהב וחושב עליהם – גם כשזה מגיע למתנות! בהצלחה!

מתנה אישית

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דובים
מתנות

כמה יעלה דובי ענק?

אחת המתנות הכי פופולריות בשנים האחרונות היא בובת דובי. דובי גדול הוא אחלה מתנה לילד או לחברה, אפשר לשים את הדובי על המדף או להתכרבל איתו במיטה. אפשר לקנות בובה

מילמן מגיני הוקרה
מתנות

מגיני הוקרה לעובדי חברה

בעבר, היו מגיני ההוקרה מעוצבים בצורתו של מגן הלוחם וייתכן שמכך נגזר שמם. היום מגיני הוקרה יכולים להיות מעוצבים כמעט בכל צורה, מורכבים ממגוון גדול של חומרים, ובעיקר – העיצוב