מה זה אומר ניסור בטון ביהלום

אחד החומרים הנפוצים ביותר במרחב העירוני בעת המודרנית הוא כמובן הבטון. מדובר בחומר יציב, חזק ועמיד ממנו מורכבים כל המבנים עליהם אנו מניחים את עינינו. באופן טבעי, הבטון הוא חומר קשה אותו יש לנסר, לחתוך ולעצב בהתאם לצרכי עבודת הבנייה הספציפית. אך אם יש חומר קשה יותר, זה כמובן היהלום. במאמר זה ננסה להבין קצת יותר אודות ניסור בטון ביהלום.

 

לא רק תכשיט יפה

היהלום הוא לא רק היהלום שבכתר בתעשיית התכשיטים, אלא מחצב טבעי שנחשב, כידוע לכולם, כחומר הקשה ביותר בטבע. בעקבות הנתונים הטבעיים שלו, הוא נועד לא רק כדי לנצוץ על צווארן של בנות המין היפה, אלא גם לסייע בעבודות של חיתוך וניסור בטון לענף הבנייה והתשתיות.

ניסור בטון ביהלום מתבצע בעיקר על ידי ציפוי מסורי דיסק למיניהם באבקת יהלומים, שמאפשרת למסור לחתוך בקלות ובדיוק רב ולהתגבר על חוזקו של הבטון, בין אם מדובר בחיתוך קיר או הקמת מנהרות וכבישים.

 

כמה קראט במסור?

אין סיבה להיבהל, לא מדובר בבזבוז כסף משווע של יהלומים יקרים שמשמשים לריסוק וניסור בטון. שיטת ניסור בטון ביהלום מיושמת על ידי שימוש ביהלומים סינטטיים, המופקים במיוחד עבור ייעוד זה, ומסוגלים לחתוך כל מתכת או מינרל שנקרה בדרכם. כיום, ניסור בטון ביהלום היא שיטה רווחת ונחשבת ליעילה ביותר במגוון שירותים, והיא מאפשרת ביצוע עבודות שונות ברמת גימור מושלמת.

 

מגוון השירותים

כאמור, שיטת ניסור בטון ביהלום היא אפקטיבית למספר עבודות שונות:

  • הריסת מבנים במסגרת פרויקטים שונים בענף הבנייה
  • ניתוק והפרדת מבנים לצורך שיפוצים שונים
  • קידוחים בבטון מזויין לרבות בניית מנהרות, סיוע בסלילת כבישים ועוד.
  • עבודות מדויקות יותר כמו יצירת חלונות, פתיחת פתחי אוורור, צינורות, כבלים ועוד.

 

למה דווקא הוא?

ובכן, חשוב להבין שעל אף שמדובר ביהלומים סינטטיים בלבד, עדיין בחירה בעבודה במסור דיסק המצופה יהלום תהיה יקרה יותר מאשר בחירה במסור דיסק רגיל. לכן, חברת הבנייה המציעה את שירותי ניסור הבטון ביהלום, תבחן את אופי העבודה לפני הביצוע, אך תעדיף להשתמש ביהלום במידה ומדובר בבטון חזק במיוחד, כמו למשל בטון מזוין או בטון דרוך.

הבטון המזוין מעורבב עם פלדה ונועד בעיקר עבור מבנים, בעוד הבטון הדרוך מכיל כבלים עשויי פלדה ונועד לקירוי קירות בשטחים גדולים יחסית. כאשר נדרשת עבודה מדויקת ובעוצמה גבוהה, ניסור בטון ביהלום הוא הפתרון האידיאלי.

 

עלויות

בעיקר מפני שהחומרים עצמם יקרים יותר, ניסור בטון ביהלום יהיה מעט יקר יותר מניסור בטון רגיל. העלות ההתחלתית של העבודה היא 200 שקלים, אך כמובן תשתנה בהתאם למורכבותה, אופי הבטון וגורמים נוספים. אז אם אתם מחפשים עבודה מדויקת ברמת גימור גבוהה ואיכותית, מומלץ לבחור בחברה מקצועית המתמחה בניסור בטון ביהלום על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

ניסור בטון ביהלום

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הרמת מספריים חשמלית
שיפוצים ובניה

איך יודעים איזה במת הרמה תתאים?

אתם צריכים לעשות עבודה בגובה ועל כן להיעזר בבמת הרמה? כאן תלמדו איך לברור בין סוגי הבמות השונים כך שהבמה תתאים לכם. כיום, באינספור תחומי עבודה, יש צורך בבמות הרמה

מבנים מסוכנים
שיפוצים ובניה

שיקום מבנים מסוכנים: שלבי התהליך

  שיקום מבנים מסוכנים הוא תהליך קריטי שמטרתו להחזיר למצב תקין מבנים שהוגדרו כמסוכנים ע"י צו, תוך הבטחת בטיחות הדיירים והעוברים ושבים. במאמר שלפניכם נבחן את שלבי התהליך המורכב הזה,

בנייה ירוקה
שיפוצים ובניה

מהי בנייה ירוקה ומדוע היא כל כך חשובה?

בנייה ירוקה, הידועה גם כבנייה בת קיימא או ידידותית לסביבה, זכתה לתשומת לב משמעותית בשנים האחרונות בשל השפעתה החיובית על הסביבה, היעילות האנרגטית שלה והתרומה שלה לרווחת בני האדם באופן