מימון מלא לרכב יד שנייה

אם רציתים לקנות רכב חדש והתקשתם לממן את העסקה או רציתם לקנות רכב וממש אין לכם זמן להתרוצץ בין כל היבואנים שקיימים, תדעו שקיימת אפשרות לקבל מימון לרכב יד שנייה ב 100% מימון.

בעבר האופציה העיקרית שעמדה בפנינו כאשר רצינו לקנות רכב יד שנייה או רכב משומש הייתה לפתוח עיתון או לחפש באתרי האינטרנט ולקנות את הרכב מבעליו. אך היו לכך השלכות שונות שהשפיעו העסקה, כתוצאה מרכישה של רכב יד שנייה עלו על הכביש לא מעט כלי רכב באיכות ובערך נמוכים, כלי הרכב היו ישנים והאיכות שלהם הייתה ירודה.

בנוסף לא תמיד ידענו מה אנחנו עומדים לקבל ולעיתים קרובות לאחר ביצוע העסקה היינו מגלים דברים שלא נחשפנו אליהם בבדיקה שביצענו שהיו מתגלים רק אחר כך במהלך הנסיעה. כמות הזמן שהיינו משקיעים בתהליכים אחרי חיפוש הרכב וכל תהליך הרכישה של הרכב הפך את העסקה ללא כדאית ואפילו ליקרה יותר ממה שתכננו.

אך היום הדברים השתנו ואנחנו יכולים לקנות רכבים יד שנייה מסוכנות רכבים שמאפשרות לנו לקבל מימון לרכב חדש יד שנייה באחוזי מימון גבוהים מאוד בין 70-100%. דבר המאפשר נוחות כלכלית והעסקה הופכת להיות משתלמת ופשוטה.

בסוכנויות הרכב השונות דואגים שהרכב יהיה שמור ואיכותי, אנחנו דואגים לקבל את כל האישורים שהרכב לא עבר תאונות כלשהן ושהוא ללא בלאי ותקין.

השאיפה של רובנו היא לנהוג ברכב שיהיה כמה שיותר חדש, מהיר ומפנק אבל כשאנו עומדים בפני סוגיית הכסף לעיתים שם אנו נעצרים. לא כולנו יכולים להרשות לעצמם לרכוש רכב חדש ולעיתים אנחנו מתפשרים על רכב יד שנייה.

אבל צריך להבין שלעיתים המושג רכב יד שנייה הוא לא כמו שהוא נשמע. גופים רבים מציעים מימון לרכב יד שנייה, רכבים מסוג זה ככל הנראה כבר עברו את שלב ירידת הערך שמאפיינת כל רכב חדש ואפשר להרוויח רכב מעולה וחדש באופן יחסי.

מימון מלא לרכבי מוסטנג

היתרונות של רכישת רכב יד שנייה במימון מלא

כאשר את ניגשים לעשות מהלך שכזה אתם לוקחים הלוואה לכל דבר שמיועדת לרכישת רכב. השווי של הרכב שאותו רוחש מחפש יגלם ברובו את מצבו הכלכלי של הרוכש.

אדם ללא חסכונות בעל הכנסה נמוכה עד ממוצעת לא יבקש לרכוש רכב פרימיום, וככל הנראה גם אף אחד לא יאשר לו הלוואה כזו, אך עם הנאמר לעיל רבים בהחלט יכולים לרכוש רכבים מעולים ומצוינים בעזרת סיוע חיצוני של גופים שונים.

תוכלו למצוא מגוון גופים ופורטלים שאתם יכולים להיעזר בהם שתפקידים לקשר בין הקונה לבין הגורמים הפיננסיים הקיימים בשוק. גופים אלו מצעים מגוון מסלולים שונים בכל רגע והם יתנו לכם את ההצעה הטובה ביותר עבורכם.

מימון ללא מקדמה

כיום ניתן לקדם מימון ללא מקדמה, חברות רבות פועלות היום על מנת לעזור לכם בעת רכישת הרכב. הם דואגות לתת לכם אפשרות של פריסת התשלום עבור הרכב לאורך שנים ולהימנע מהמקדמה עבור הרכב. לא באפשרות כולם לשלם מקדמה ולכן חברות אלו מספקות מימון לרכב ב 100% ללא מקדמה.

היום הרבה יותר פשוט לקנות רכב חדש ורכב יד שנייה מבלי לדאוג מאיפה נביא את הכסף כך שכל מה שצריך לעשות זה למצוא תנאי תשלום נוחים ובצורה בטוחה כמו שמצוין במאמר באתר COMSA.

מתקדמים לשלב המימון

אז החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש רכב יד שנייה ועכשיו עליכם לחפש מקור למימון העסקה. מדובר בעצם בהלוואה אותה אנחנו פורסים במספר תשלומים אשר נקבעו מראש. לרוב המימון יינתן ע"י הבנק, חברות מימון חוץ בנקאיות, חברות ליסינג ועוד. ישנם גופים אשר יציעו לכם מימון באמצעות תשלום מקדמה וישנם גופים היצעו מימון לרכב ללא מקדמה.

אחד הקשיים עבור אנשים רבים המעוניינים לקחת הלוואה לטובת מימון הרכב היא המקדמה. אנשים לא יכולים לעמוד בתשלום הנדרש של המקדמה, לעיתים מדובר בסכומי כסף גבוהים הנעמדים על אלפי ולעיתים עשרות אלפי שקלים.

אך ברגע שנוצרה האפשרות לקדם מימון לרכב יד שנייה ללא צורך במקדמה יתאפשר ליותר ויותר אנשים לקנות רכב יד שנייה. מימון ללא מקדמה לרכב יד שנייה הוא פשוט – אתם מקבלים 100% מימון משווי הרכב ללא הצורך לשלם שום מקדמה.

המימון לרכב יד שנייה נעשה לרוב ע"י פריסת תשלומים נוחה המותאמת לתקציבו של כל אחד. בין  אם בחרתם לקבל את הלוואה מהבנק או חברת האשראי תוכל להסדיר את נושא ההחזר החודשי ובסיום התשלומים הרכב יהיה ברשותכם במלואו.

אפשר לומר שענף הרכב השתנה לחלוטין במהלך השנים, בעבר היה נהוג לשלם תמורת רכב יד שנייה את הסכום המלא במזומן כך שכיום קיימים מגוון אפשרויות ופתרונות מימון לקניית רכב יד שנייה. תוכלו לקבל מימון בסך 100 אחוז שהוא מימון מלא לקניית הרכב, תוכלו לשלם מקדמה ואת היתרה תוכלו לשלם בתשלומים.

תוכלו תמיד לקחת הלוואה מאחד הבנקים או מחברת מימון חוץ בנקאית המציעים מגוון מסלולים ופתרונות בתנאים שונים של ריבית.

במידה והחלטתם לרכוש רכב יד שנייה תמיד מומלץ לפנות לחברה מובילה המתמחה בתחום ע"י טרייד אין או בליסינג פרטי מחירים עם אפשרות לתשלומים. כמובן חברה כזאת תספק לכם אחריות על הרכב כך שתוכלו ליהנות מתנאים מעולים שאינה תשפיע על מסגרת האשראי שלכם בבנק.

אינכם חייבים לשבור תוכנית חיסכון, באמצעות מימון של 100% תוכלו בעצם לרכוש כל מכונית שתחשקו גם אם מדובר ברכב חדש או יד שנייה, תוכלו ליהנות מהלוואה עם תנאי ריביות אטרקטיביות לתקופה ארוכה של עד 60 חודשים.

במידה וברשותכם רכב תוכלו ליהנות משירותי הטרייד אין המאפשרים לכם למכור את הרכב שלכם במחיר מעולה ולהחליפו ברכב חד או יד שנייה.

 

לפרטים נוספים: https://saveadate.co.il

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
נכס מניב
נדל"ן

בדיקות לפני רכישת נדל"ן

השקעה בנדל"ן היא מקור הכנסה חשוב ומשמעותי עבור רבים ברחבי העולם, כך שיש הרבה סיבות לחשוב שרכוש הוא השקעה אמיתית. עם זאת, מומחים מסכימים, שכמו בכל השקעה, עדיף להיות חכמים

בית וסימן של כסף
פיננסים

החזר מס על המשכנתא

כשמדברים על משכנתאות, אנשים נוטים להרגיש סחרחרה קלה. אם היו יודעים שמגיעים להם החזרי מס הכנסה בגין לקיחת משכנתא, הראש היה הרבה יותר קליל. בואו נדבר על כסף חזרה ממס

סטטיסטיקות
פיננסים

אלגו-טריידינג – רובוטים מול בני אדם מי מנצח?

עם השנים, אנחנו עדים לשלל התפתחויות טכנולוגיות מסעירות, ועולם המסחר בשוק ההון אינו נשאר מאחור בבחינה הזו. אתם מוזמנים להכיר את הדור החדש של הסוחרים בבורסה ובשווקי ההון בעולם, הרובוטים.