מוצרי וואקום לאמבטיה – הפתרון האידאלי

אם היו שואלים אותנו מה הם האקססוריז הכי עיצוביים, אבל יחד עם זאת גם הכי פרקטיים, היינו מדברים על מוצרי וואקום לאמבטיה הניתנים לתלייה והתקנה ללא קידוח. בואו נדבר על כל הדרכים לעצב את הבית מבלי להתעסק לרגע עם כלי עבודה כאלו ואחרים.

מחפשים אחר הדרך המושלמת לעצב את הבית מבלי להיכנס לעניינים של קידוחים והברגות? אנחנו מזמינים אתכם להכיר את כל הדרכים לעצב את הבית ב-2020 וגם את חדר האמבטיה. בין אם אתם מעוניינים להכניס טאץ' עיצובי כפרי לחדר האמבטיה, או אולי TOUCH יוקרתי של עיצוב פאר, ישנם מוצרי עיצוב ללא קידוח לחדר הרחצה, שניתן גם לרכוש אונליין בחלק מהאתרים. כל המידע על אביזרי אמבטיה בואקום וללא קידוח:

 

מעצבים את הבית ללא קידוחים וקירות מתקלפים

אתם מוזמנים להכיר אביזרים מעוצבים לחדר האמבטיה ולשאר החללים בבית, כולל מעמדים יוקרתיים לשלל אביזרים ואלמנטים בבית. למשל, ניתן לרכוש מעמד עבור נייר הטואלט בבית, ככה שתוכלו אפילו בחדר השירותים להנות מעיצוב מרשים ויוקרתי.

אם מתחשק לכם גם לתלות עציצים קטנים בחדר הרחצה, תוכלו לעשות זאת בעזרת מוצר וואקום מסוג מדף רשת שחורה. ללא הדבקה וללא שום קידוחים, אתם יכולים לתלות מדף מעוצב לחדר האמבטיה. תענוג, לא? הלאה.

 

עיצוב חדר אמבטיה ללא פגיעה בקרמיקות

כולנו משתמשים בתכשירי רחצה שונים, כולל סבונים וסוגי שמפו שונים. אם כך, כל אחד מאיתנו צריך באמבטיה סבוניה נתלית בוואקום. תוכלו להניח על הסבונייה את סבון הרחצה שלכם, אבל חשוב לדעת שעל סבוניה לא ניתן להניח תכשירי רחצה נוספים.

מאחר והסבונייה בדיוק בגודל של סבון, תוכלו לרכוש מדף רשת פינתית שעליו ניתן להניח את כל תכשירי הרחצה שלכם. לידיעתכם, מדף רשת פינתית עולה 185 ₪ והוא ניתן לרכישה אונליין, כמו שאר המוצרים שתוכלו לרכוש עבור חדר הרחצה. רוצים לדבר על פינוק? מתלה למגבת, יש לכם?

 

מתלים למגבות ללא קידוחים

מחפשים אחר מתלים בוואקום למגבות? מתלה מגבות מוואקום ישמש אתכם גם עבור התלייה של הבגדים, במקום שהם יהיו זרוקים על רצפת חדר הרחצה. אם תרצו לרכוש מתקן זה, תוכלו לעשות זאת בעלות של 120 ₪ אונליין.

ואם כבר מדברים על לתלות דברים בחדר הרחצה, הכירו את קולב שלישיה נירוסטה, חיבור על ידי ואקום. עלות? 65 ₪. אם תרצו קולב חמישייה מחומר נירוסטה, תוכלו לרכוש אחד בעלות של 120 ₪.

 

ייעוץ רכישת מוצרים לאמבטיה אונליין

מעבר למוצרים שציינו כאן למעלה, כמובן שתוכלו למצוא עוד הרבה אביזרים לאמבטיה ולחדר הרחצה, חלקם מותקנים בעזרת ואקום. צריכים ייעוץ נוסף? NOVA ART ממתינים לפנייתכם, מרכז לעיצוב הבית והאמבט בעלויות אטרקטיביות ביותר.

בין אם תצטרכו מתלה מגבות, קולבים לאמבטיה או כל מוצר אחר, צוות של מומחים יסייע לכם בבחירת אקססוריז לאמבטיה.

בהצלחה!

מתלים של מגבות

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
עצים מלאכותיים
עיצוב

לעצב את המשרד עם עצים מלאכותיים

עצים מלאכותיים וכל הקשור לצמחיה מלאכותית נהיה גורם מאוד מרגיע ומרענן בקרב כל מוסדות החינוך, משרדי ההייטק ובתי המלאכה בישראל ובעולם. בין אם המשרדים שלכם עוסקים בקבלת קהל או שהם

עיצוב

עיצוב לוגו בתוכנת גרפיקה

הביטו סביבכם ובחנו את הפריטים בקרבת מקום לרבות שלטים, פליירים, פרסומות וכיוצא בזאת. ודאי תבחינו בדפוס חוזר על כל אלה שלא ניתן לפספס, הלא הוא הלוגו. כיום כל עסק בשוק

מעלויות
עיצוב

איך לעצב לובי עם צמחייה מלאכותית

עיצוב באמצעות צמחייה מלאכותית נחשב כיום לאחד הטרנדים החמים בעולם העיצוב. כיצד תוכלו ליישם את הטרנד הזה אצלכם בלובי? במאמר זה נציג לכם את כל הטיפים החשובים אשר יאפשרו לכם