מה חשוב להגיד כאשר בונים לוגו

סמלי הלוגו – אותה גרפיקה יפה המעטרת את כותרות האתרים, סמלי האפליקציות וכרטיסי הביקור, מהווים השפעה חשובה מאוד על קהל הלקוחות הפוטנציאלים וקידום העסקים.

אם זאת, אנשים רגילים ממעטים לתת להם מחשבה שנייה ללוגואים למרות שהם נתקלים במאות מהם מדי יום.

אבל סמלי לוגו הם הרבה יותר מזה. הלוגו הוא כלי עסקי שעוזר לך להבדיל את העסק שלך מהמתחרים, למשוך תשומת לב, לבסס היכרות, והכי חשוב – להעביר את המסר העיקרי שלך בנושא המותג.

 

עיצוב הוא שפה תקשורת חזותית

בשפות מילוליות משתמשים בצלילים ובאותיות היוצרים מילים שונות, כאשר לכל אחת מהן יש משמעות למי שמבין את השפה ההיא. המרכיבים של שפה חזותית הם קו, צורה, צבע, צורה, תנועה, טקסטורה, תבנית, כיוון, כיוון, סולם, זווית, מרחב ופרופורציה.

אפשר היה לחשוב שמעצבים גרפיים הם היחידים המשתמשים בשפה החזותית – אחרי הכל, זה לוקח שנים של חינוך ותרגול כדי "לדבר עיצוב" בצורה יעילה ולהיות בקיאים בה – אבל זה לא לגמרי נכון.

מינים מסוימים בטבע מסתמכים בעיקר על ריח. חלקם מסתמכים מאוד על סאונד. בני אדם הם אחד המינים שנשענים בעיקר על ראייה.

צבעי הגרגרים, מסלולי בעלי חיים בשטח, מיקום השמש בשמיים, צבע ומרקם העננים – כל המידע הזה הזהיר אותנו מבחירות מזון זמינות, או מפני רדת הלילה המתקרבת או סערה קשה.

התפתחותם של ילדים מבוססת על תקשורת חזותית – ילדים לומדים לספור באמצעותה, לכתוב ולהעביר מסרים לחבריהם בגן או בבית הספר. אפשר לומר שהתקשורת החזותית מהווה את הבסיס לכל התקשורת אחרת בעולמם של הילדים.

 

מה חשוב להגיד כאשר בונים לוגו?

עכשיו כשהבנו שתקשורת חזותית חשובה להעברת המסרים, נותר שאלה חשובה שעליה כדאי לענות לפני בניית לוגו לעסק שלך. איזה מסר אמור הלוגו שלך להעביר – מסר "מפתח" המוביל את העסק שלך קדימה ומביא אליו לקוחות, או במילים אחרות – הודעת מיתוג. הודעת מיתוג מעוצבת היטב כך היא מושכת, מעוררת השראה ומשכנעת. היא מכילה את מהות המותג שלך – כולל התכונות הבלתי מוחשיות שלו – שמוסבר באמצעות כמה שפחות מילים.

אם אתה מעוניין להעביר מסר עמוק יותר, כזה שיכנס למוחותיהם של הלקוחות ויעורר הזדהות עם המותג שלך לאורך זמן, חשוב לקבוע מה הם ערכי הליבה של העסק. ערכי ליבה הם מושגים ברמה גבוהה מאוד כמו אהבה, חיבור, שלווה, כוח, חמלה, מצוינות וכו' שמניעים אנשים לעבר פעולות או בחירות מסוימות. לפעול ביושר עם הערכים שלך הוא המפתח לחיות חיים מגשימים.

לאחר שתחליט מהי הודעת המותג שלך – כמו למשל "טעם החיים" של קוקה קולה משווקת מוצרי שתייה או "Just Do It" של נייק המשווקת מוצרי ספורט ומהם ערכי הליבה שתרצה להעביר באמצעות הלוגו, בצע תרגום המסר אותו בחרת לשפה הוויזואלית, כך שהם יהפכו לחלק מהלוגו של העסק שלך, ולחלק מההצלחה שלו.

 

לוגואים מוצלחים

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
תכנון נכון לעסק
עסקים

ניהול נכון של העסק הראשון שלך

מעוניין לפתוח עסק חדש? ובכן, על מנת שתוכל לנהל אותו בצורה נכונה ומבלי לעבור על החוק, נדרש ממך לבצע מספר פעולות חשובות. מהן? להלן הפרטים. פתיחת עסק חדש – מה

שיח
עסקים

שלבים ומבדקים בתהליך קבלה לעבודה

.על מנת להתקבל לכל מקום עבודה, עליכם לעבור שורה של שלבים ומבדקים. מהם? להלן כל הפרטים כיצד מתקבלים בימנו למקום עבודה? על מנת להתקבל למקום עבודה, בין אם מדובר בחברה

טלפון
עסקים

האם אינטרקום מעלה את כמות המכירות בעסק

כל בעל עסק שנשאל אותו מה הדבר הכי חשוב לו בעסק, זה ברור שהוא יגיד רווחים, ובשביל להגיע לרווחים האלו חייבים להגדיל את מעגל הלקוחות, או במילים אחרות להגדיל את