מה הן המערכות הסולאריות הביתיות?

מערכת סולארית ביתית מספקת חיסכון משמעותי כך שבתקופת חייה נעה על פני 25-30 שנה היא עשויה לחסוך עבור המשתמשים שווי כספי של 220,000-270,000 ש"ח וכן לייצר הכנסה פסיבית. יש לכם גג בשטח 70 מ"ר ומעלה? נצלו את השטח לטובת התקנת מערכת סולארית ביתית ותיהנו מאספקת אנרגיה מתחדשת זמינה ועצמאית. הכירו את המערכות הסולאריות הביתיות.

 

רוצים להרוויח 18,00 בשנה מהכנסה פסיבית?

במידה והמבנה שלכם מכיל שטח גג שאינו מנוצל במידות של 70 מ"ר ויותר, תוכלו לנצלו להתקנת מערכת סולארית המורכבת מלוחות סולאריים ובהם קולטנים של תאים פוטו וולטאיים. בשיטה זו השמש, כמקור אנרגיה בלתי נדלה מאפשרת הפקה חינמית של חשמל באמצעות המרת קרני השמש לפעילות אנרגטית.

בעלי בתים עם גגות מתאימים יכולים ליהנות ממערכת אישית שתספק להם את כל התצרוכת החשמלית.

 

הרווח ממערכת סולארית ביתית

במדינת ישראל יש הסכם בו חברת החשמל מתחייבת לבעלי המערכות הסולאריות לרכישת עודפי ייצור חשמלי במשך 25 שנות השימוש הראשונות במערכת. כך ניתן להשתמש בתפוקת החשמל הסולארי במידה הנצרכת ואת השאר להחזיר דרך רשת החשמל.

 

חיסכון משמעותי

השקעה בהתקנת מערכת סולארית היא השקעה חד פעמית, חיסכון לעומתה – ארוך טווח. באמצעות התקנת מערכת סולארית ביתית תולכו להימנע מתשלום חשבונות חשמל מנופחים ותהנו מעצמאות אנרגטית ממקור של אנרגיה מתחדשת.

 

מערכת סולארית ביתית – תהליך ההתקנה

בשלב הראשון: תכנון

החברה המבצעת תבצע סקר על גגכם באמצעות מצלמת רחפן כדי לתכנן את המערכת בהתאמה מושלמת למבנה הגג.

החברה תשלח את ניתוח נתוני הגג והתקנת המערכת לאישור הלקוח. התכנון כולל: בדיקת יציבות המבנה, חישוב תפוקה עתידית וכן תכנון חלקי המערכת והרכיבים השונים לרבות העמדת הפאנלים.

 

השגת רישיון

חברה של התקנת מערכות סולאריות ביתיות תציע טיפול בכל הליכי הבירוקרטיה להשגת רישיון מול הגופים הממשלתיים הקשורים באישור.

נציגי החברה ידאגו להגשת הטפסים השונים לצורך קבלת אישור לחיבור המערכת הסולארית.

 

התקנת מערכת סולארית ביתית

התקנת מערכת סולארית הינה תהליך של מספר ימים בלבד ומחזיקה מעמד עשרות שנים. יש להיעזר בצוותי התקנה מיומנים בעלי ניסיון קודם לצורך התקנה איכותית ומקצועית.

בנוסף, על המתקינים להיות רגישים לצרכי הלקוחות ולכבד את בקשותיהם בנוגע לעניינים שונים הקשורים בהתקנה.

 

תחזוקה וניטור של מערכת סולארית ביתית

לאחר התקנה מקצועית – התחזוקה הנדרשת למערכת סולארית היא מינימלית. ניתן לפנות לחברה המתקינה בכל שאלה, פניה או בקשה לצורך תיקון תקלות, שטיפה וכן לשימוש באפליקציית ניטור המאפשרת שליטה ובקרה על הגורמים השונים במערכת. אפליקציה אותה מציעה חברת קדמה סולאר שולחת התראות בכל פעם בה היא מזהה תקלה, לצורך החזרת המערכת למצב התקני בהקדם האפשרי.

 

קדמה סולאר – התקנת מערכות סולאריות

חברת קדמה סולאר מציעה פתרונות הפקת חשמל מתקדמים ומתקינה מערכות סולאריות לפרטיים ועסקים למטרות ניצול אנרגית השמש כאנרגיה מתחדשת שאינה מתכלה.

קולטים

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מחסן גדול
לבית ולגינה

3 שימושים למחסן גינה

חושבים שתוכלו להשתמש במחסן גינה רק לצורך אחסון? ובכן, יש לכם טעות. במדריך זה נציג בפניכם עוד מספר שימושים למחסן גינה שכנראה לא ידעתם, ואותם תוכלו ליישם אצלכם בגינה.  

עציץ מפלסטיק
לבית ולגינה

6 יתרונות לצמחייה מלאכותית: כל המידע

אנשים רבים נוטים לפקפק ביכולותיהם של צמחים מלאכותיים להשפיע לטובה על האדם, אולם מחקרים מראים כי גם להם יכולות דומות לצמחים חיים בכל הנוגע לשלווה, ריכוז, נינוחות והגברת היעילות במקום

מכסה ופח
לבית ולגינה

איך לבחור את פח האשפה המתאים עבורכם

ייתכן כי לכם, אישית, לא יצא לכם לחשוב על זה עד היום, אבל קיימים המון סוגים של פחי אשפה! אז כיצד בוחרים פח אשפה שלא רק יתאים לעיצוב הבית, אלא

כריות
לבית ולגינה

מגוון כריות של חברת heaven

רגע אחד לפני שאת בוחרים על מה לשים את הראש לפני שאתם הולכים לישון, כדאי מאוד להכיר את סדרת הכריות האיכותיות של חברת heaven, כי כרית היא כבר מזמן לא