מה הופך את אקאנה לחתולים וכלבים לאוכל מצוין?

אם גם אתם שמעתם על המותג אקאנה וחשבתם לעצמכם מדוע מדובר באחד המוצרים הנמכרים ביותר בענף מזון לכלבים ולחתולים, המאמר הזה בדיוק בשבילכם. באדיבות נציגי חברת אנימל שופ אספנו את כל המידע הרלוונטי אודות המותג, רגע לפני הרכישה.

 

אקאנה לחתולים וכלבים – מותג מוביל לחתולים וכלבים אותו תוכלו להזמין ישירות עד הבית

אוכל לכלבים אקאנה נחשב לאחד הנמכרים ביותר בשוק הישראלי והעולמי, וזאת לאור העובדה כי מדובר במותג אשר מייצר ומשווק אוכל לכלבים וחתולים ברמה גבוהה, ותוך שימת דגש על שימוש במזון איכותי ומזין אשר יקנה לכלבים כמו גם לחתולים איכות חיים טובה ובריאה יותר, כפי שצריך להתקיים בעבור החברים הטובים ביותר של האדם. לכן, רכישה של המותג בעבור חתולים וכלבים מהווה יתרון אותו יש לנצל בהקדם, כפי שנסביר בהמשך המאמר.

אוכל לכלבים

מה הופך את אקאנה לחתולים וכלבים לאכול הטוב ביותר בעבורם?

אקאנה הוא מותג אשר חרט על דגלו להתאים את המזון מבחינה ביולוגית לכלבים ולחתולים, המבוססת על בשר וחלבונים וכן שימוש בתוצרת טרייה המורכבת מדגים, בשרים וכן עופות המסופקים באופן תדיר ממגדלים מובילים. החברה פיתחה סדרה של מוצרים המבוססת על חומרי גלם מצוינים, בהתאם לגיל של הכלב או החתול, מצבו הפיזי וכן התזונה לה הוא זקוק. מדובר בסטנדרט חדשני של עולם המזון לבע"ח, וזאת מתוך הבנה כי כל חתול וכלב צריכים לקבל מזון בהתאמה אישית, בדיוק כפי שניתן בעבור האדם. כלל המוצרים של החברה עוברים מבחני מעבדה מחמירים בכדי לוודא כי איכות המזון היא הטובה ביותר, ולכן מכירות החברה צמחו בעשרות אחוזים בשנים האחרונות, כחלק מהביקוש האדיר למזון טרי, בריא ומזין.

 

היכן רוכשים אקאנה לחתולים וכלבים?

כאמור, המותג אקאנה נחשב לאחד המותגים המובילים בתחום מזון לכלבים ולכלבים, והוא ניתן לרכישה באמצעות חנות אנימל שופ. מזון לחתולים בANIMAL SHOP הנמכר באמצעות הפלטפורמה האינטרנטית וכן החנות הפיזית יאפשר לכם להעניק לחתול ולכלב את המזון הטוב ביותר בעבורו, בהתאם לגיל וכן בהתאם למצבו הבריאותי – בין אם מדובר בגיל מבוגר, בעיות בריאות וכן שיפור איכות החיים. באמצעות נציגי אנימל שופ תוכלו להיות בטוחים כי אתם רוכשים מותג מוביל ומוכר אשר זוכה למחמאות בשל השימוש בחומרי גלם טריים וכן העובדה כי מדובר במזון המבוסס על ויטמינים, ברזל, סידן וחלבונים אשר חיונים להתפתחות התקינה של הכלב או החתול, כמו גם בכדי ליצור להם איכות חיים מצוינת המבוססת על מזון מזין. מעוניינים לבצע רכישה מאובטחת ולקבל את המותג אקאנה עד הבית? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הרשמי של חברת אנימל שופ, לבחור במותג וכן בסדרה המתאימה לכלב או לחתול ותוך זמן קצר לקבל משלוח מהיר של אוכל עד לבית.

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
חטיף לבעלי חיים
חיות

הכלב לא אוכל – כמה חשוב לרענן לו את התפריט?

תזונת הכלב היא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר באחריות של גידול חיית המחמד. בתור הבעלים של הכלב, מחובתנו לדאוג לו לאוכל מזין ובריא לפי צרכיו והעדפותיו, וכמובן בכמות מספקת. במאמר הבא