מה ההבדל במחיר בין השתלת שיער בטורקיה לישראל

אתם בוודאי מכירים מקרוב את נושא הבדלי המחירים: במכולת אחת תקנו גבינה בכמה שקלים בודדים, לעומת מכולת אחרת שבה ידרשו על אותה הגבינה מחיר כמעט כפול; חברת תקשורת אחת תספק לכם חבילת טלוויזיה ואינטרנט במחיר אחד, לעומת חברת תקשורת אחרת שתציע סכום שעומד על פי 1.5 מהמחיר שקיבלתם – עבור אותה החבילה בדיוק. הבדלי המחירים האלו באים לידי ביטוי גם בכל הנוגע להשתלת שיער בטורקיה לעומת ישראל, אז יצאנו לבדוק את הנושא קצת יותר לעומק. אז בואו נתחיל ונבין מה ההבדל במחיר בין השתלת שיער בטורקיה לישראל, ונסיק את המסקנות הדרושות.

 

השתלת שיער בטורקיה או השתלת שיער בישראל?

אז נתחיל מלדבר על הרמה המקצועית של השתלת שיער בישראל לעומת השתלת שיער בטורקיה. זה לא סתם שטורקיה נחשבת לאחת המעצמות הברורות בעולם בתחום השתלת שיער. בטורקיה תמצאו את מגוון המומחים, מרפאות מקצועיות ומומלצות וקליניקות נחשבות ביותר בתחום, עם מיטב הרופאים שלמדו את תחום השתלת שיער על בוריו.

אמנם גם השתלת שיער בישראל היא אפשרות, אבל כאן בדיוק נכנס נושא המחיר שלשמו נתכנסנו מלכתחילה.

 

מחיר השתלת שיער בטורקיה לעומת מחיר השתלת שיער בישראל

אם המקצועיות שומרת על רמה גבוהה גם בארץ וגם בטורקיה, אז מה הגורם שיכריע את הכף? ניחשתם נכון – המחיר. הבדלי המחירים בין השתלת שיער בטורקיה לבין ישראל הם הבדלים עצומים, שעבור חלק מכם יעמדו על שני חודשי עבודה לפחות. שנציץ קצת על המספרים? בבקשה.

כשמדברים על השתלת שיער בטורקיה מדברים על חבילות שנמכרות במחירים שנעים בין 8,000 ש"ח ל-12,000 ש"ח, עבור הטיפול עצמו, וגם הטיסות בין ישראל לטורקיה, הלינה בבתי המלון, ההעברות משדה התעופה לבית המלון ולפעמים אפילו ארוחות. לעומת זאת, רוצים לדעת מה קורה בארץ?

 

השתלת שיער בישראל – מחיר מופקע תמורת נוחות

נתחיל מלכתוב לכם את המספר כמו שהוא – 22,000 ש"ח. כן, המספר הזה מייצג את עלות השתלת שיער בישראל, בלי שום טיסות, ארוחות, בתי מלון או העברות. מדובר על סכום כפול מזה שהצגנו לכם עבור השתלת שיער בטורקיה, שכולל בתוכו אך ורק את הטיפול עצמו. מדובר על הבדלים קיצוניים ביותר, ולכן הנהירה אל טורקיה לצורכי השתלת שיער היא גבוהה במיוחד בשנים האחרונות.

 

עלות מול תועלת – הנוסחה שמלווה השתלת שיער בטורקיה

לעומת דברים אחרים, שבהם ייתכן שהמחיר הנמוך ישקף איכות נמוכה יותר, כאן מדובר על נוסחה הפוכה בדיוק – עבור השתלת שיער בטורקיה תשלמו מחיר משמעותית זול יותר, ותקבלו איכות שלא רק שלא נופלת מהטיפולים בארץ, אלא לפעמים אפילו מתעלה עליה. לכן, נוסחת עלות מול תועלת באה כאן לידי ביטוי באופן מובהק – ולכן נשאר רק להנות מכל הטוב הזה.

צרו קשר עם ד"ר זריאן ותוכלו לקבל השתלת שיער בטורקיה במחיר אטרקטיבי ובאיכות מדהימה. בהצלחה!

איש עובד

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זריחה
בריאות

ויאגרה זו אופציה שכדאי לשקול בחיוב

זה ידוע אומנם שככל שאנחנו הולכים ומתבגרים ההנאה שלנו מסקס משתנה וזה טבעי שנער בן 17 מתעניין בנושא יותר מגבר בן 50. עם זאת, ולמרות שאולי אתה מכיר את כל

motivation 2019
בריאות

המוטיבציה משפיעה על הצריכה

עד כמה מוטיבציה יכולה להשפיע עליכם? האם זה נכון שהיא יכולה להיות המקפצה שלכם להגיע אל מקומות שאף פעם לא חלמתם עליהם? כאשר רוצים לדעת הכל על מוטיבציה חשוב לשים

כאבים ביד
בריאות

מהי רשלנות רפואית

אחד המצבים הבעייתיים והמצערים ביותר, הוא מצב שבו אדם נכנס לטיפול אצל רופא הנחשב מומחה בתחומו, או במוסד רפואי מכובד האמון על טיפול איכותי ויסודי בחולים ובמטופלים המגיעים אליו, ומוצא