חמישה מהלכים אסטרטגיים שעושים במשחק הפוקר

פוקר הוא משחק מדהים מלא מורכבות מעניינת ומהלכים אסטרטגים מרתקים. בפוקר יש ממד אסטרטגי אבל גם ממד פסיכולוגי וכמובן קצת מזל. שילוב של כל אלה מוביל אותו להיות אחד המשחקים הפופולריים בעולם. פוקר הוא משחק שלומדים בחמש דקות אבל מתמקצעים בו כל החיים. הכנו לכם מדריך עם חמשת המהלכים האסטרטגיים שאתם חייבים להכיר. קדימה, מחלקים!

 

טיפ חשוב – אימון מוביל לשלמות

מעל להכול אימון טוב ילמד אתכם המון, ויוביל אתכם להיות השחקנים שאתם חולמים להיות. שחקו עם חברים, ארגנו ערבי משחק ידידותיים וכיפיים, וכך תוכלו להתאמן בקלות ובהנאה. בעידן האינטרנט הנפלא בו אנו חיים תוכלו גם לשחק אונליין. יש היום אתרים מקצועיים בהם תוכלו לשחק בכיף כגון 7XL. מעבר לביצוע הפקדה ל-7XL התחילו לשחק באתר הזה ותראו איך המיומנות שלכם משתפרת והחשיבה מתחדדת.

פּוֹקֶר

אסטרטגיה ראשונה – 'בלופים'

בלופים הם האסטרטגיה הכי חשובה בפוקר והם למעשה יושבים על עולם פסיכולוגי פנימי מרתק. אם תוכלו לשמור על הפוקר פייס שלכם תוכלו להגיע רחוק במשחק. פוקר אולי נראה כמו משחק של מזל, אך למעשה לא כך הדבר. הצלחה בפוקר יושבת על היכולת שלכם למנף את הקלפים שקיבלתם בצורה הטובה ביותר ולגרום ליריבים שלכם לחשוב שהשליטה אצלם אבל אז להאפיל עליהם.

 

אסטרטגיה שנייה – הטעיה איטית

הטעיה איטית היא למעשה ההפך מבלוף. בהטעיה איטית אתם תבצעו הימור חלש למרות שיש לך יד מצוינת. האסטרטגיה הזו טובה כשאתם רוצים שאנשים לא יפרשו מהמשחק ויהמרו על הידיים הפחות טובות שלהם. אם כולם יפרשו מהסיבוב הרווח שלכם יהיה קטן יותר מאשר מצב בו כולם או הרוב ישארו, גם אם יהמרו על מעט. זו אסטרטגיה מצוינת לידיים טובות כשאתם חשים ששאר השולחן לא באותו מצב.

 

אסטרטגיה שלישית – קפלו לעיתים קרובות

זו אסטרטגיה שהרבה שחקנים מנוסים תומכים בה ופועלים לפניה. בגדול היא אומרת שעדיף לקפל את רוב הידיים שאתם מקבלים. אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שרוב הידיים בפוקר הן מפסידות ולכן חשוב לשחק ולהמר על ידיים טובות באמת ולא להתפתות לשחק כל יד.

 

אסטרטגיה רביעית – לימדו את היריבים

חשוב מאד לשבת לפעמים בשקט בשולחן הפוקר ורק לבדוק מה אחרים עושים. הם יגלו לכם מהר מאד את דפוסי הפעולה שלהם עד כדי מצב שתוכלו לנחש מה הם הולכים לעשות. הקשבה והאזנה מוקפדת ליריבים, תשפר את יכולת המשחק שלכם בצורה משמעותית.

 

אסטרטגיה חמישית – המיקום בשולחן

שיקלו היטב איפה אתם יושבים בשולחן. מצאו את המקום הנכון עבורכם ממנו יהיה לכם נכון עבורכם לשחק. המיקום מתייחס למושב שלכם בשולחן ביחס למושב הדילר, והוא קובע מתי תפעלו במהלך כל סבב הימורים. הבנת חשיבות המיקום תאפשר לכם ליצור אסטרטגיה יעילה יותר. אלה היו חמשת האסטרטגיות המובילות במשחק פוקר, אך יש עוד רבות. שחקו, תיהנו ותתמקצעו בכיף!

משחק פוקר

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הַקשָׁבָה
כללי

איך להגיע לקשיבות באמצעות מיינדפולנס

אם הינכם מבקשים להביא עוד קשיבות לחייכם מיינדפולנס היא תשובה נהדרת הן שקשיבות ותשומת הלב הן האבני בסיס החזקות והמטרות של השיטה. ישנן טכניקות שונות להבאת קשיבות לחיים דרך המיינדפולנס

תרופות
כללי

האם צריך לקחת תרופות לאחר השתלת שיער

עולם השתלות השיער התרחב בשנים האחרונות פי אלפי מונים מימים עברו. אם בשנים קודמות השתלת שיער הייתה נחשבת לאופרציה מורכבת יחסית, השמורה לאנשים בעלי אמצעים, היום הטיפול נגיש ומדובר הרבה

תרמיל
כללי

הכירו את מותג התיקים החדש – ספרייגראונד

תשכחו מכל מה שידעתם על תיקי גב ותכירו את ספרייגראונד, מותג תיקים צעיר ואיכותי שמציע לכם מגוון רחב של עיצובים שיאפשרו לכם להסתובב עם התיק הכי מיוחד בבית הספר. תקראו