מהו איזור תורם של השתלת שיער ואיך בוחרים אותו?

עם הטכנולוגיה המתקדמת של היום, הרבה יותר פשוט לבצע השתלת שיער ולהנות משיער חדש, מלא ושופע. שיער חסר בקרקפת מקנה לחלק מן האנשים חוסר נוחות, או ביטחון עצמי ירוד יותר. ישנו איזור תורם בהשתלת השיער, ומשתמשים בו בעיקר בזמן הטיפול. מי הוא ואיך הרופא יודע לזהות אותו?

 

תהליך השתלת השיער

השתלת השיער תחילה מבוצעת על ידי פגישה בין המטופל לרופא, בה המטופל מתייעץ, שואל שאלות, הרופא מבצע לו בדיקות מקיפות מסוימות ולאחר מכן ממשיכים. הטיפול מתחיל בזריקת הרדמה מקומית לאיזור הקרקפת, ולאחר מכן הוא בוחר בשיטת הטיפול שנראית לו לנכון בהתאם למצב שלכם. בגדול הוא מסיר רצועות עור מסוימות מהאיזור התורם, וכך יוצר לכם זקיקי שיערות חדשים שייעודם להשלים את השיער החסר שלכם.

 

האיזור התורם – למי הוא באמת תורם?

האיזור התורם הוא בעצם מקום מסוים בראש שלכם, שלא נפגע בדרך כלל מהתקרחות, או שהוא ספציפית לא סובל מנשירת שיער גדולה. האיזור התורם שופע יחסית בשיער בהשוואה לשאר האיזורים בקרקפת. האיזור התורם הוא בדרך כלל נמצא בעורף, האיזור שמאחורי הראש, או מאחורי האוזניים שגם שם, יש יחסית יותר שיער שלא נפגע בדרך כלל. ״האיזור התורם״ בעצם נותן תרומה לאיזור הדליל או המקריח שיש בראש שלכם.

אם אתם רוצים לבצע השתלת שיער בטורקיה למשל, תהיו בטוחים שיש שם צוותים מעולים שיוכלו לעזור לכם ולמצוא עבורכם את האיזור התורם.

 

אם האיזור התורם לא יתקיים – לא תבוצע השתלה

חשוב להבין כי האיזור התורם הוא התקווה של הרופאים כשמדובר בהשתלת שיער. אם אין לכם בראש איזור תורם מסוים, בו זקיקי שיערה חזקים ויציבים, כנראה שלא תוכלו לעבור בכלל השתלת שיער. יש כמובן פתרונות אחרים כמו תרופות מעודדות צמיחה או אפילו פאה, אבל כדי שיהיה לכם את הטיפול האולטימטיבי וכמה שיותר טבעי, אין ספק שלאיזור התורם ישנה חשיבות רבה, וכאשר הוא לא קיים – הטיפול לא יהיה יעיל כמתוכנן.

 

גיל המטופל – חשוב להמשך השתלת השיער

בדרך כלל אנשים שסובלים מהתקרחות או משיער דליל נוהרים לקבל טיפול כשמתחיל להיות מאוחר מדי. כאמור לעיל, אם יש לכם רצון לבצע השתלת שיער אך אתם דוחים את התהליך, הסיכוי שהאיזור התורם יהיה חזק ויספיק להשתלה, מתקצר יותר. לכן גם אם אתם מתלבטים, דעו לכם כי האיזור התורם יכול אף הוא להפסיק להיות יעיל אם יש לכם בעיית התקרחות או דילול של זקיקי השיערה לאט לאט.

 

האיזור התורם – משמעותי מאוד לתהליך

האיזור התורם הוא זה שגורם להשתלת השיער לעבור בהצלחה. הרבה אנשים מקריחים באיזורים שונים בקרקפת, ועל כן על כל חשש קטן שיש לכם חשוב להיוועץ עם רופא עור או כירורג פלסטי, שיוכלו לתת לכם את הפתרונות הטובים ביותר עבורכם ועבור השיער שלכם.

פנים של גבר

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זריחה
בריאות

ויאגרה זו אופציה שכדאי לשקול בחיוב

זה ידוע אומנם שככל שאנחנו הולכים ומתבגרים ההנאה שלנו מסקס משתנה וזה טבעי שנער בן 17 מתעניין בנושא יותר מגבר בן 50. עם זאת, ולמרות שאולי אתה מכיר את כל

motivation 2019
בריאות

המוטיבציה משפיעה על הצריכה

עד כמה מוטיבציה יכולה להשפיע עליכם? האם זה נכון שהיא יכולה להיות המקפצה שלכם להגיע אל מקומות שאף פעם לא חלמתם עליהם? כאשר רוצים לדעת הכל על מוטיבציה חשוב לשים

כאבים ביד
בריאות

מהי רשלנות רפואית

אחד המצבים הבעייתיים והמצערים ביותר, הוא מצב שבו אדם נכנס לטיפול אצל רופא הנחשב מומחה בתחומו, או במוסד רפואי מכובד האמון על טיפול איכותי ויסודי בחולים ובמטופלים המגיעים אליו, ומוצא