מדוע חשוב להיעזר בחברת דיגיטל לקידום העסק שלך

ברוכים הבאים למילניום השלישי! מהפכת התקשורת כבר מזמן פה איתנו והיא משפיעה על כל החיים שלנו בדרכים שאפילו לא דמיינו לעצמנו בעבר. היא תורמת להקלה על פרסום המוני באמצעים זמינים ונגישים. אבל האם כולנו יודעים כיצד להשתמש בתקשורת כדי לקדם את עצמנו? לא רק מהבחינה הטכנית, כלומר מה הם הצעדים הנדרשים, אלא גם איך לכתוב נכון ואפקטיבי. לשם כך הומצא מקצוע הייעוץ הדיגיטלי שבו עוסק המאמר שלפנינו.

 

מהו יעוץ דיגיטלי?

כדי לענות על השאלה הזו נצלול רגע לבחון את האופנים השונים שבהם חברת דיגיטל יכולה לסייע לקידום העסק שלכם ולהגברת החשיפה שלו:

  • מיתוג העסק
  • בניית אתר לעסק
  • קידום אורגני של האתר במנועי חיפוש
  • קידום ממומן (קמפיינים) של האתר
  • ניהול קהילות ורשתות חברתיות
  • כתיבת תכנים

 

לפירוט נוסף היכנסו לאתר https://www.vamos-media.co.il.

מהו יעוץ דיגיטלי

 

מה כל זה בכלל אומר, בעצם?

זה בעיקר אומר שיותר אנשים ידברו על העסק שלכם, יכירו אותו, ייחשפו לשירות או למוצרים שהוא מציע, וכפועל יוצא מכך רבים יותר גם יבחרו לרכוש ממנו בסופו של דבר. נפרק לכמה חלקים את הכותרות הללו: בניית האתר ומיתוג של העסק חשובים במיוחד כדי ליצור בידול בתשומת הלב הצרכנית בין העסק שלכם לבין המתחרים הישירים שלו – אבל גם מול המתחרים העקיפים על תשומת הלב (והכיס) של קהל הצרכנים.

איך זה נעשה? למשל דרך בחירת השם לעסק, עיצוב הלוגו, צבעי המותג, אפיון המוטו וכן הלאה. גם האתר ישקף את אותה שפה גרפית וישמור על אחידות בין כל הפרסומים הקשורים לעסק. גם מותגי ענק כמו קוקה־קולה, לדוגמא, משקיעים המון משאבים ומחשבה ביצירת ושימור המיתוג.

 

אוקיי, ועכשיו מה?

ועכשיו יש אתר מתוכנן היטב, מעוצב וממותג. אבל ליצור אותו זה לא מספיק, כי צריך להביא את הלקוחות. המטרה הזו מושגת על ידי יצירת טראפיק. מה זה אומר? שבכל מקום שבו יש לקוחות פוטנציאליים או ריכוז של חשיפה משמעותית, או אפילו פילוח שאפיינתם בעצמכם – שם אתם רוצים להימצא, להיראות וליצור עניין. פה חברת הדיגיטל יכולה לפעול בכמה מישורים:

  • יצירת הייפ (באז סביב המוצר) שיגרה את הגולשים "להקליק על הלינק", כלומר להיכנס אליכם לאתר.
  • יצירת קהילות סביב תחום עניין משותף שהוא המוצר או השירות שהעסק שלכם מספק, אם בתוך האתר עצמו ואם ברשת חברתית כלשהי בצורת קבוצה שמזדהה עם ערכי המותג ונאמנה לו, וכך שבה ורוכשת ממנו ואף מצרפת אל בין שורותיה עוד חברות וחברים.

 

סיכום

ראינו שנדרשת הבנה של צרכי העסק, מקצועיות בהשגתם, ניסיון כיצד לעשות זאת ובעיקר גמישות מחשבתית. חברת דיגיטל לא רק תספק את כל הדרישות שלכם אלא גם תציע מה הדרך הנכונה לפעול בה כדי להשיג את המטרה המשותפת: הצלחת העסק שלכם.

אוקיי, ועכשיו מה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שני צבעים
דיגיטל

מה חשוב להגיד כאשר בונים לוגו

סמלי הלוגו – אותה גרפיקה יפה המעטרת את כותרות האתרים, סמלי האפליקציות וכרטיסי הביקור, מהווים השפעה חשובה מאוד על קהל הלקוחות הפוטנציאלים וקידום העסקים. אם זאת, אנשים רגילים ממעטים לתת

ספור עור
דיגיטל

קניית כל רהיטי הבית דרך האינטרנט

האינטרנט היום גדוש בשלל מוצרים במגוון רחב של עיצובים ומחירים. היום, רבים מאיתנו מעדיפים לבצע את הקניות שלנו מהספה בסלון, מהשולחן במשרד או אפילו מהמיטה. יחד עם זאת, המבחר הגדול