מגיני הוקרה לעובדי חברה

בעבר, היו מגיני ההוקרה מעוצבים בצורתו של מגן הלוחם וייתכן שמכך נגזר שמם. היום מגיני הוקרה יכולים להיות מעוצבים כמעט בכל צורה, מורכבים ממגוון גדול של חומרים, ובעיקר – העיצוב והכיתוב על מגיני ההוקרה יכול להיות כולו שלכם. מגן ההוקרה שדמיינתם מתממש בעזרת מומחים.

 

תודה והוקרה באמצעו מגן

מגינים הם הדרך הקלאסית להביע הערכה והוקרה, באופן פיזי. כמו אצל מילמן מגיני הוקרה  לעובדים פורשים או לעובדים מצטיינים בחברה, מהווים גם סמל להערכה כלפיו וגם מוקד עניין ומעורר שיחה, עבור העובד שידרבן אותו לדבר ולספר יותר על עבודתו, גם במסגרת האישית.

רבים מהמקבלים מגיני הוקרה בהם הם גאים, מציגים אותם בביתם במקום בולט ומתייחסים אליהם בגאווה, שמוסיפה גם היא לתפיסת החברה בעיני הסובבים את העובד. בנוסף, מגן הוקרה, בהיותו מסומן בתאריך, יכול להוות גם מזכרת עד ממקום העבודה גם לאחר פרישה ממנו.

 

מגן הוקרה הוא לא רק מתנה

במקרים מסוימים, מחליפים את מגן ההוקרה במתנה אחרת, שמבטאת את ההוקרה כלפיו והיא גם שימושית ולא לנוי בלבד. במקרה כזה, מפצלים את דברי ההוקרה לכרטיס נפרד או מותירים אותם בעל פה בלבד. במקרים כאלה, גדלים הסיכויים שהמתנה תשמש בתפקידה אבל לא תזכיר את מקום עבודתו ולא את ההערכה שרוחשים לו.

מגן הוקרה הוא מתנה שמאפשרת לעובד להתגאות בה, כסמל להצלחה בתחום עבודתו. מגני הוקרה נשמרים לאורך שנים והעובדה שהטקסט הוא חלק מהמגן, מסייע לשמר את הזיכרון ואת הגאווה.

 

מגן הוקרה בכל צורה

בדורות קודמים, היו מגני ההוקרה מעוצבים, כאמור, בצורתו של מגן האביר, והטקסט היה חרוט עליהם, בדרך כלל בעבודת יד. מגנים כאלה היו ייחודיים מעצם קבלתם ומההתאמה האישית של הטקסט אבל המראה היה אחיד, בכל זאת. היום, הטכניקות מתקדמות הרבה יותר והמגוון של מגיני ההוקרה גדל לאין ערוך.

מגיני הוקרה מיוצרים, כיום ממגוון חומרים שביניהם: עץ, זכוכית, אבן, מתכת וברזל. המגן עצמו יכול להיות מעוצב כמעט בכל דרך ולהפוך לפריט נוי נאה, שכיף להציג בבית בגאווה.

 

התאמה אישית עושה את ההבדל

בעזרת חיתוכי לייזר, הדפסות תלת ממד וטכניקות יציקה מתקדמות, מגן הוקרה יכול להיות פריט אומנותי מיוחד. אם תרצו, לוגו או שם החברה יוכלו להיות חרוטים או מודפסים על המגן אבל יכולים גם להוות דגם תלת ממדי של הלוגו, ביציקת ברזל, בחיתוך זכוכית או מתכות, כמו פליז.

כמו כן, מגיני הוקרה יכולים לבטא משמעות באופן ויזואלי, כך שמגן הוקרה לעורך דין יהיה בצורה של פטיש השופט או שמגן הוקרה צבאי יעוצב בצורת סמל יחידה. בעולם מגיני ההוקרה אתם יכולים לבחור להתאים דגם קיים של מגן או לבחור לעצב מגן הוקרה אישי, בעזרת אנשי מקצוע מומחים בתחום העיצוב והתעשייה.

מילמן מגיני הוקרה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
דובים
מתנות

כמה יעלה דובי ענק?

אחת המתנות הכי פופולריות בשנים האחרונות היא בובת דובי. דובי גדול הוא אחלה מתנה לילד או לחברה, אפשר לשים את הדובי על המדף או להתכרבל איתו במיטה. אפשר לקנות בובה