למה מנטליסט מעלה משתתפים לבמה?

הופעות של אמני חושים ומנטליסטים כרוכות בעיקרן באינטראקציה עם הקהל. בשונה אך גם בדומה לקוסמים, גם מנטליסטים משתמשים בטריקים ושיטות כדי לגרום לנו לחשוב שמה שהם מבצעים הוא על טבעי, ולכן הנוכחות של המתנדב על הבמה כל כך חשובה. עם זאת, לפעמים ניתן להעביר את הקסם גם בלא צורך אדם שיעמוד שם ויתפעל באופן אקטיבי מאמן החושים. אז למה מנטליסט מעלה משתתפים לבמה בכלל? במאמר זה נסביר לכם. 

 

מה קורה בהופעה?

הופעות של מנטליסטים ידועים בכיכובם של דמויות מהקהל. המנטליסט מעלה מתנדב מהבמה ומנסה עליו את כל האפקטים שלמד ויודע. המתנדב לרוב מתרשם ומופתע, וכך גם הקהל מהנעשה על הבמה. ללא הקהל וללא המתנדבים, למנטליסט לא תהיה הופעה, שכן כל אמנות החושים עומדת בבסיסה על ניסיון לחקות וליצור תופעה על טבעית בצורת טריקים שונים על התודעה וגוף האדם. באתר אמן חושים – mxgems תוכלו להתרשם מפעילות אמן החושים.

 

מי עולה לבמה?

המנטליסט יודע את מי לבחור. אמן חושים מקצועי יודע לזהות את האנשים הקשים והכבדים יותר, לעומת הקלים והזורמים שישמחו לקחת חלק. לרוב מי שיבחר להעלות על הבמה הוא אדם זורם וקליל יותר, אבל לעיתים גם המופיע מפספס את המתנדב הנכון. שוב, מופיע מקצועי ידע תמיד לזרום עם הקהל ולקחת אותו לכיוון שהוא מעוניין בו ולא יתבצר ויתקע על סדר אפקטים מסוים. במהלך ההופעה לאחר ביצוע אפקט מסוים, הקהל יוצא בקריאות נרגשות וזורק הערות. המנטליסט יהיה ער לתגובות אלה וידע כיצד לענות ברוח שתמשיך את ההופעה ותעלה אותה לשיאים יותר גבוהים. כך, כל הופעה משתנה בהתאם לקהל וכישורי האלתור גדלים.

 

מדוע המתנדבים כל כך חשובים?

מלבד זאת שהופעת מנטליסטים לרוב בנויה על יחסי קהל-מופיע והמופיע מציג בו תרגילים לתדהמת הקהל, זו דרך טובה ונעימה להתחבר אל האנשים. הדרך הטובה ביותר לארגונים לשבור את הקרח בין עובדים או ליצור אווירה קהילתית וחברתית בימי הולדת היא להעלות מתנדבים מהקהל. לרוב גם איש המקצוע ילמד מעט מי הקהל שנמצא מולו ויתאים עבורו את ההופעה, כך שהמנטליסט ידע למי לפנות ועל מי לבצע איזה מהאפקטים עליהם הוא עבד.

במופעים שכאלה הקהל לוקח חלק גדול, ולכן חשוב לשמור על אנרגיות גבוהות ולוודא מראש מי אינו מעוניין להשתתף על מנת שלא יווצרו אי נעימויות. כמעט כל אחד מהאפקטים מבוצעים בהשתתפות מתנדבים שנבחרים על ידי האמן חושים. הופעת המנטליסט בנויה על תקשורת של המופיע מול הקהל ועל כן התנדבות האורחים הכרחית.

ובואו לא נשכח, כשאנחנו צופים בחברינו עולים על הבמה ומשתתפים בתרגילי חשיבה ואפקטים מיוחדים, אנחנו מלאי פירגון וגאווה. הופעות עם קהל יוצרות קרבה לא רק בין המופיע לצופים, אלא גם בין הצופים עצמם.

מנטליסט להביא משתתפים לבמה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הַקשָׁבָה
כללי

איך להגיע לקשיבות באמצעות מיינדפולנס

אם הינכם מבקשים להביא עוד קשיבות לחייכם מיינדפולנס היא תשובה נהדרת הן שקשיבות ותשומת הלב הן האבני בסיס החזקות והמטרות של השיטה. ישנן טכניקות שונות להבאת קשיבות לחיים דרך המיינדפולנס

תרופות
כללי

האם צריך לקחת תרופות לאחר השתלת שיער

עולם השתלות השיער התרחב בשנים האחרונות פי אלפי מונים מימים עברו. אם בשנים קודמות השתלת שיער הייתה נחשבת לאופרציה מורכבת יחסית, השמורה לאנשים בעלי אמצעים, היום הטיפול נגיש ומדובר הרבה

תרמיל
כללי

הכירו את מותג התיקים החדש – ספרייגראונד

תשכחו מכל מה שידעתם על תיקי גב ותכירו את ספרייגראונד, מותג תיקים צעיר ואיכותי שמציע לכם מגוון רחב של עיצובים שיאפשרו לכם להסתובב עם התיק הכי מיוחד בבית הספר. תקראו