למה לבחור בשיטת מימון לרכב

כולנו חולמים על רכב חדש מדגם מבוקש, אבל לא כולנו יכולים לעמוד בעלויות. אין זה אומר שאתם צריכים לוותר על החלום, פנו עוד היום לגספרו ותוכלו לקבל את הרכב שתמיד רציתם בסכום שמתאים לכם לכיס, ליהנות מטרייד אין ותנאים נוחים ולצאת לדרך חדשה ברכב חדש. 

 

גספרו

גספרו הינה יבואנית רכב וחברה לפתרונות מימון לרכבים. החברה מאפשרת גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים השכרת רכבים לכל מטרה, רכבי יוקרה, רכבים למשפחות ולמנהלים, רכבי שטח ועבודה, רכבי מיני לסביבה עירונית ועוד. החברה מתמחה במציאת פתרונות מימון רכבים לכל מטרה בתנאים נוחים, שירות אדיב ונסיון רב שנים בתחום.

 

ליסינג מימוני פרטי

ליסינג מימוני פרטי מאפשר לאנשים פרטיים ליהנות מהרכב שתמיד חלמו עליו אך לא יכלו להרשות אותו לעצמם, באמצעות השכרתו. רכב החלומות שלכם יכול להיות רכב לטיולי שטח, מכונית משפחתית מרווחת, רכב יוקרה כדי להרגיש את החלום, או רכב עירוני בגודל מיני המתאים לכל חנייה בעיר הסואנת.

 

למה לבחור דווקא בשיטת המימון לרכב?

לשיטת הליסינג המימוני יתרונות רבים, להלן הבולטים והחשובים שביניהם:

  • לנהוג היום ברכב החלומות שלכם: תמיד חלמתם לקרוע את השטח עם ג'יפ איכותי? לבלות עם המשפחה ברכב מרווח, ליהנות מדגם חדיש יותר וריח של אוטו חדש? למה לחלום? באמצעות ליסינג מימוני תוכלו להכנס כבר היום לרכב שתמיד חלמתם עליו.
  • החזר תשלומים המתאים לכל כיס: גספרו מתמחה בפתרונות מימון המאפשרים לכם פריסה נוחה של תשלומים שיתאימו לכיס שלכם ולאורח החיים שלכם. כך לא תסתבכו בהוצאות על רכב חדש אותו תצטרכו לרכוש בתשלום אחד או מספר תשלומים חודשיים גבוהים, אלא להתאים את גובה ההחזר ליכולת שלכם.
  • טרייד אין והחלפת רכב ישן בחדש: כאשר הרכב שלקחתם בליסינג מימוני מתיישן וערכו יורד, גספרו תחליף לכם אותו ברכב חדיש לבחירתכם ותדאג לכל נושא מכירת הרכב הישן. כמו כן, תמיד תהיה לכם האפשרות לרכוש מגספרו את הרכב הישן והאהוב עליכם אם תהיו מעוניינים בכך.
  • להפסיק בכל זמן: השתנה משהו בחייכם? זקוקים למכונית אחרת, מרווחת וגדולה יותר עם התרחבות המשפחה? השתנה משהו באורח חייכם המחייב הפסקת הליסינג המימוני? אין שום בעיה.
  • ליווי ושירות אדיב הקשוב לכם בכל עת: גספרו נמצאים לשירותכם לכל שאלה או בקשה כדי לסייע לכם ליהנות מהרכב החדש שלכם.

 

האם יהיה עליי לשאת בעלויות נוספות?

כלקוחות ליסינג מימוני עליכם לשאת בהוצאות הבאות:

 

  • דלק
  • ביטוחים
  • תיקונים ותחזוקה שגרתית
  • חלפים אם יש צורך בכך
  • ניקוי ושטיפת הרכב

 

לסיכום

חברת גספרו הינה יבואנית רכבים וחברה לפתרונות מימון לרכבים חדשים. באמצות ליסינג מימוני תוכלו ליהנות מהרכב שתמיד חלמתם עליו, לקחת את המשפחה לטיולי שטח מגניבים או להעזר ברכב קטן לעיר הצפופה בתנאים נוחים ומשתלמים.

מימון, שיטה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מימון מלא לרכב
פיננסים

מימון מלא לרכב יד שנייה

אם רציתים לקנות רכב חדש והתקשתם לממן את העסקה או רציתם לקנות רכב וממש אין לכם זמן להתרוצץ בין כל היבואנים שקיימים, תדעו שקיימת אפשרות לקבל מימון לרכב יד שנייה

נכס מניב
נדל"ן

בדיקות לפני רכישת נדל"ן

השקעה בנדל"ן היא מקור הכנסה חשוב ומשמעותי עבור רבים ברחבי העולם, כך שיש הרבה סיבות לחשוב שרכוש הוא השקעה אמיתית. עם זאת, מומחים מסכימים, שכמו בכל השקעה, עדיף להיות חכמים

בית וסימן של כסף
פיננסים

החזר מס על המשכנתא

כשמדברים על משכנתאות, אנשים נוטים להרגיש סחרחרה קלה. אם היו יודעים שמגיעים להם החזרי מס הכנסה בגין לקיחת משכנתא, הראש היה הרבה יותר קליל. בואו נדבר על כסף חזרה ממס