למה חשוב שיהיה לסרטון שלכם הרבה צפיות ביוטיוב

יוטיוב הוא אחר מאתרי התוכן הגדולים בעולם אשר מובנה עבור סרטונים. כל התוכן ביוטיוב הינו תוכן של משתמשים ולא של חדשות או של האתר עצמו משמע שיוטיוב הוא 100 אחוז מובנה ממשתתפיו ולכן זה יהיה הגיוני וראוי שיוטיוב יחזיר חלק מהרווחים שלו למשתתפים מסוימים.

 

איך הופכים את ערוץ היוטיוב שלכם למצליח ומרוויח כלכלית

אם יש לכם ערוץ יוטיוב שאליו אתם מעלים תוכן מכל סוג שהוא תוכלו להפוך אותו לרווחי בכמה דרכים כמו הגדלת הצפיות, פרסומות מטעם יוטיוב,  מכירה דרך התוכן, חסויות חיצוניות וספונסרים, קמפיין מימון המונים, כסף ישיר מהצופים בסרטונים – על כל אלו נפרט בהמשך. עבור חלק מאלו עליכם לבצע מספר פעולות כמו קניית צפיות ביוטיוב.

 

קניות צפייה ביוטיוב

קניית צפיות ביוטיוב עלולה להיות סוגיה רגישה כיוון שמצד אחד כמות צפיות גגדולה יכולה להגדיל במידה משמעותית את החשיפה של התוכן שלכם ובכך לתרום לנוכחות שלכם במרחב הדיגיטלי אם זה יוטיוב או רשתות אחרות. מצד שני – המדיניות הרשמית של אתר היוטיוב אוסרת על פעולות מהסוג הזה וביצוע הפעולה עלולה להביא לענישה. דיגיטל בוסט מציעה לכם קניית צפיות ביוטיוב בדרך אמינה שניתן לעשות ואפילו מומלץ.

 

הדירוג של יוטיוב

בדומה לגוגל קיים דירוג של אינספור הסרטונים שעולים לרשת בכל יום. הפרמטרים העיקריים לדירוג הם:

  • מספר הצפיות – על פי הגיון בריא ככל שיותר אנשים צופים בתוכן מסוים כך סביר להניח שהוא מספק תוכן איכותי ומעניין.
  • אחוזי ההשלמה של צפייה בסרטון – אם חלק מהותי מצופי הסרטון יפסיקו אותו תוך זמן קצר יחסית ניתן להסיק כי התוכן לא איכותי מספיק לעומת גולשים שנשארים לצפות עד סוף הווידאו אשר בעל הווידאו יקבל נקודות זכות רבות עבור כך.
  • תגובות – כמו כל רשת חברתית, גולשים אשר מעורבים במתרחש בחשבון מסוים תעיד על עניין בו.
  • הרשמה לערוץ – מחמאה מובהקת אשר קונה הרבה נקודות בדרך למקומות הראשונים בדירוג של יוטיוב.

 

איך קונים צפיות ביוטיוב בחוכמה?

אם אתם בוחרים לקנות צפיות ביוטיוב חשוב לעשות זאת בחוכמה, דבר ראשון חובה להקפיד על קניית צפיות מחברה ישראלית של משתמשים ישראליים בלבד! לרוב צפיות ממדינות אחרות יתפסו על ידי יוטיוב כלא רלוונטיות ולכן יהיו חשודות. כמו כן קנייה של צפיות של בעלי חשבונות מזויפים או בוטים יהוו סיכון מול יוטיוב.

 

קניית צפיות איכותיות

חלק מאיכות הצפיות שאתם יכולים לקנות באה לידי ביטוי בצפייה בכל הסרטון – אם החשבונות שאותם קניתם יצפו בסרטון ל 2-3 שניות הראשונות זה יוכל להזיק לכם יותר מאשר להועיל. חשוב להקפיד גם על יחס סביר בין צפיות לבין לייקים ותגובות.

 

לסיכום,

קנייה של צפיות ביוטיוב עלולה להיות יותר מסובכת מאשר קנייה של עוקבים באינסטגרם או בטיקטוק אבל היא אכן אפשרית אם עושים זאת בחוכמה ודרך חברה בטוחה ואמינה.

צפיות ביוטיוב

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הַקשָׁבָה
כללי

איך להגיע לקשיבות באמצעות מיינדפולנס

אם הינכם מבקשים להביא עוד קשיבות לחייכם מיינדפולנס היא תשובה נהדרת הן שקשיבות ותשומת הלב הן האבני בסיס החזקות והמטרות של השיטה. ישנן טכניקות שונות להבאת קשיבות לחיים דרך המיינדפולנס

תרופות
כללי

האם צריך לקחת תרופות לאחר השתלת שיער

עולם השתלות השיער התרחב בשנים האחרונות פי אלפי מונים מימים עברו. אם בשנים קודמות השתלת שיער הייתה נחשבת לאופרציה מורכבת יחסית, השמורה לאנשים בעלי אמצעים, היום הטיפול נגיש ומדובר הרבה

תרמיל
כללי

הכירו את מותג התיקים החדש – ספרייגראונד

תשכחו מכל מה שידעתם על תיקי גב ותכירו את ספרייגראונד, מותג תיקים צעיר ואיכותי שמציע לכם מגוון רחב של עיצובים שיאפשרו לכם להסתובב עם התיק הכי מיוחד בבית הספר. תקראו