איתור נזילות – למה חשבון המים גדל וגדל

ודאי קרה לכם שחשבון המים שלכם גדל וגדל מחודש לחודש ולא ממש הבנתם למה זה קורה.

התקשרתם לתאגיד המים בעירכם וניסיתם לבדוק אולי העלויות של המים עלו.

בדרך כלל מישהו מהמענה הקולי, ייעץ לכם לעקוב אחרי החשבון שלכם ולבדוק האם זה מתמשך.

אך יתכן ואחרי תקופה כזו, חשבון המים שלכם תפח יותר ויותר.

 

חשבון המים גדל – למה זה קורה?

חשבון המים שלכם יכול לתפוח מסיבה אחת עיקרית. יש לכם נזילה שאתם לא יודעים על קיומה בבית. הנזילה גורמת למים שלכם למעשה לטפטף כל הזמן. המים מטפטפים בקירות, בתקרה, ברצפות לעיתים ולכם אין מושג. אתם רק מקבלים את חשבון המים ורואים אותו גדל וגדל מידי חודש. אך אל תתנו לחשבון המים שלכם להדאיג אתכם. מה שבאמת אתם צריכים לחשוש לגביו, היא שיש נזילה בביתכם ואינכם יודעים עלייה. השתמשו בסימן כמו חשבון מים שגדל, לנורה אדומה שיתכן ויש בביתכם נזילה שלא נראית לעין.

 

מה עושים במצב של נזילה שלא נראית לעין?

הדבר הכי נכון שתוכלו לעשות במצב כזה הוא איתור נזילות. עליכם להזמין איש מקצוע שמבין בתחום ויעזור לכם לאתר את הבעיה. ככל שתקדימו לאתר הבעיה, כך הנזק מצטבר יהיה קטן יותר. תיקון נזקים של נזילות ורטיבות עלול לגרור עלויות גבוהות בהרבה יותר מחשבון המים שלכם. המבנה כולו עשוי להיהרס ואפילו לגרום לנזק בלתי הפיך. ככל שתקדימו תרופה למכה, כך הנזק של הרטיבות יהיה קטן יותר.

 

מה הנזקים שיכולים להגרם מנזילה שאינה נראית לעין?

במקרה הקל ביותר של נזילה שאינה נראית לעין ואתם אכן מאתרים אותה בזמן, חשבון המים שלכם יתפח ותצטרכו להזמין בעל מקצוע על מנת שיטפל בבעיית הנזילה והרטיבות. לעיתים תצטרכו גם לתקן את הנזקים, אם נגרמו, למבנה הבית, אך הנזקים יהיו יחסית מזעריים אם תאתרו את הבעיה בזמן.

הנזקים החומרים יכולים לגרום של נזק בלתי הפיך לקירות הבית, לרצפות הבית, ואפילו למעגלי החשמל בביתכם. אם אתם גרים בבניין, הנזילה יכולה גם לפגוע בקירות המשותפים שלכם עם השכנים. וזה יכול לגרום למצב לא נעים מול שאר דיירי הבניין ולהפוך לבעיה גדולה של כל מי שגר איתכם או לידכם.

 

הקדימו תרופה למכה

כאשר יש ספק, אין ספק. אם אתם מזהים שחשבון המים שלכם גדל, ואתם רואים סימנים בקירות הבית או בתקרה של רטיבות ונזילה, אל תחשבו פעמיים והזמינו בעל מקצוע אמין שיוכל לאתר את מקור הנזילה ובכך לחסוך ממכם ומכל הסובבים נזק רב.

 

לסיכום

חשבון המים שלכם עשוי לגדול ולגדול בעיקר מנזילה שאינה נראית לעין. הנזילה עשויה להרוס את קירות ואת מבנה הבית וכך לגרום לכם נזק כלכלי גדול בהרבה יותר מחשבון המים. הנזק עשוי לגרום למהפך נפש עבורכם ועבור כל האנשים הגרים בבית ומסביבכם.

 

שעון ומטבעות

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מעבר ציוד
אנשי מקצוע

העברת עסקים עם הובלה עסקית משתלמת וזריזה

העברת העסק עם חברת ההובלות הנכונה, עשויה להוות עבורכם תהליך מאתגר למדיי, בלשון המעטה, כך שתמיד כדאי להסתייע בלא פחות מאשר צוות מומחים של הובלה עסקית זריזה, וכזו שמושא התמקדותה

חוקר מקצועי
אנשי מקצוע

מה צריך לקבל סיום החקירה מהמשרד חקירות?

החלטתם להזמין שירותי חקירה פרטית? רוצים להבטיח שבסוף החקירה תצאו עם כל מה שצריך? אם כך, כדאי שתבדקו היטב מה נותנים לכם החוקרים הפרטיים, כדי שלא תגיעו למצב שאח"כ, בבית

היריון ראשית
אנשי מקצוע

הפסקת הריון

תהליך של הפסקת הריון ניתן כיום לבצע במספר דרכים, הפסקת הריון כירורגית, הפסקת הריון תרופתית. לכל אחת מהפסקות ההיריון יש תופעות לוואי שונות וניתן לבצעם בזמנים מסוימים בזמן ההיריון. לדוגמא:

תלת מימד ראשית
אנשי מקצוע

חברת גלעד-RM  הדפסת תלת מימד

בחברת גלעד רם עוסקים בהדפסות תלת מימד. תחום ההדפסות תלת מימד הוא תחום חדש יחסית בארץ ובכלל בעולם. ראשיתו בטכנולוגיה מתקדמת שהגיעה לשיאה בשנים האחרונות. אנו מספקים מגוון רחב של