לימוד סוכן ביטוח בחיפה

אין היום אדם בישראל שלא זקוק לביטוח מסוג כלשהו ולכן קורס לימוד סוכן ביטוח בחיפה מבוקש מאוד. בוגרי הקורס מקבלים רישיון של סוכן ביטוח אלמנטרי ויכולים להתחיל לעבוד מיד. המשכורות עשויות להגיע לסכומים גבוהים מאוד, תלוי כמובן ביכולת הסוכן להגדיל את מאגר הלקוחות שלו.

אותיות

 

קורס סוכן ביטוח מתאים לאנשים שמחפשים עוד הכנסה או למי שמתעניין בתחום ורוצה להפוך אותו למקצועו העיקרי. זהו מקצוע שתמיד ניתן למצוא בו תעסוקה גם בזמנים הכי קשים במשק. אנשים עשו ותמיד ימשיכו לעשות ביטוחים כדי לדאוג לאיכות חייהם ועתידם.

הקורס המומלץ מועבר במכללת אורין שפלטר המובילה בתחום הקורסים לביטוח ושוק ההון, השכרת כיתות לימוד. הוא נקרא  "ביטוח אלמנטרי" והוא מכשיר את המשתתפים בידע על סוגי הביטוחים השונים כמו: תאונות, רכוש, דירה, ביטוחי נסיעות לחו"ל ועוד. התחום הזה כל כך רחב ומגוון היום שבאמת כל אדם מן היישוב נזקק היום לייעוץ מול איש מקצוע מהתחום כדי לבחור את הביטוח הנכון והמדויק עבורו.

 

למי מתאים קורס לימוד סוכן ביטוח בחיפה?

לימודי ביטוח בחיפה מתאימים לאנשים המתעניינים בתחום, שחושבים שהם יכולים להצליח בזה ומבינים שהתנאי הראשון להצלחה בתחום מסוים, היא רמת ההכשרה שלהם. אם כך- מדובר באחד הקורסים כי יוקרתיים ומובילים בארץ אשר הכשיר כבר סוכני ביטוח רבים שפתחו עסקים עצמאיים או השתלבו בחברות הכי מובילות בארץ.

כדי ללמוד בקורס לא נדרשים תנאי סף מיוחדים במינם, אולם הבוגרים מחוייבים לעמוד בבחינות מעבר כדי לקבל רישיון של סוכן ביטוח אלמנטרי. הם חייבים לעבור את המבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר כמו כלכלה, יסודות הביטוח, חשבונאות ומימון וסטטיסטיקה ובנוסף שני מבחנים מטעם משרד האוצר בנושא של ביטוח תאונות וביטוח רכוש.

הקורס נמשך 495 שעות לימוד אקדמיות, בסופו עוברים הבוגרים התמחות בת חצי שנה, רק לאחר שעברו את ארבע הבחינות המפורטות לעיל. מי שיש לו תואר ראשון בחשבונאות, כלכלה או מנהל עסקים יכול לקבל פטור לגבי שלושת בחינות היסוד כלכלה ומימון, חשבונאות וסטטיסטיקה. לבעלי תואר בביטוח יש פטור מכל מבחני היסוד.

 

ביטוח אלמנטרי ופנסיוני- תחומים שלובים!

חלק ממשתתפי הקורס בוחרים לשלב לימודי ביטוח אלמנטרי יחד עם ביטוח פנסיוני לו יש ביקוש רב היום ומשום כך יצרה המכללה אפשרות לשלב בין שני התחומים בקורס אחד ובהתאם לכך גם נבנים המבחנים בשני המסלולים.

קורס לימוד סוכן ביטוח בחיפה מעניק למשתתפים ידע על יסודות הביטוח והיבטים משפטיים. בקורס עצמו יהיו שיעורים מעשיים של תיאורי מקרים וסימולציות על סוגיות שונות בתחום ואיך מוצאים פתרונות יצירתיים שיספקו את הלקוח ויתאימו לפוליסות השונות להם הוא זקוק.

הלימודים הם גם אישיים, באשר הם מותאמים לכל תלמיד בהתאם לנקודות הפתיחה שלו. והוא מוגדר כזה הנלמד "תוך כדי תנועה" מותאם להבנה ולקצב של כל אחד, עד שהוא מבין כראוי את כל החומר המועבר בו.

לב ליבו של מקצוע הביטוח הוא יושרה והעברת מידע רחב ואמתי על הביטוחים השונים, וגם על כך מתעכבים רבות בקורס.

מסדרון

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ספר פתוח
לימודים

מהי עבודה סמינריונית ואיך לכתוב אותה נכון

עבודה סמינריונית היא עבודה הנפוצה בעיקר במוסדות אקדמיים. עבודות אלה הן עבודות חקר, הבודקות מגוון רחב של מיומנויות. בעבודות מסוג זה תידרשו לעמוד במספר רב של דרישות וקריטריונים, אשר רבים

מדרגות מספרים
לימודים

אילו קורסים ניתן ללמוד באופן חרדי

כידוע, אפשרויות העבודה של חרדים בארץ הן לא רבות (בניגוד לאפשרויות של חילונים ודתיים). הסיבה לכך היא, שברוב המקרים, מדובר בעבודות שלא מתחשבות באופי הדתי של החרדים ואינן מתחברות לתוכן

לְמִידָה
לימודים

איך לפתור פסיכומטרי נכון וללא עיכובים

מבחן הפסיכומטרי הוא מבחן גדול ומלחיץ, ולהרבה אנשים מהווה אתגר מאיים. מה שחשוב לזכור לגבי המבחן הפסיכומטרי הוא שישנן טכניקות המקלות משמעותית על פתירת המבחן, ועל מנת להוציא ציון טוב