איך אפשר להשקיע כסף בצורה סולידית

כמעט כל האנשים שרוצים להגדיל את רווחיהם, משקיעים את כספם.

אך, לא כל האנשים אוהבי סיכונים, אפילו רובם לא.

לכן, לא כולם רוצים להשקיע בהשקעות המסוכנות ביותר, ומעדיפים להשקיע בהשקעות סולידיות.

אך, לא כולם יודעים מהן אותם השקעות סולידיות.

אנחנו פה כדי להסביר לכם איך אפשר להשקיע כסף בהשקעות סולידיות.

 

ההבדל בין הסיכונים

בדרך כלל נהוג לחלק השקעות לשלושה מסלולים – השקעות עם סיכון נמוך, השקעות עם סיכון בינוני, והשקעות עם סיכון גבוה. השקעות סולידיות יהיו כמובן השקעות במסלול הסיכון הנמוך. דוגמה להשקעה שניתן לעשות במסלול סיכון נמוך היא קופת גמל שניתן לעשות אצל מור קופות גמל.

 

מה זה קופת גמל

כדי להבין מה זו השקעה סולידית ראשית יש להבין מה זה קופת גמל. קופת גמל היא קופת חיסכון. החיסכון נועד לטווח בינוני או ארוך. מאחר שהמדינה רוצה שאנשים יחסכו לטווח ארוך היא מעודדת את השימוש בקופות הגמל השונות.

בקופת המל אדם שם סכום מסוים ומשלם דמי טיפול. מנהל קופת הגמל תפקידו לדאוג שקופת הגמל תניב פירות. כלומר, סכום הקופה צריך לגדול עם השנים. זה נחשב לסיכון נמוך כי ההשקעות שמתבצעות בקופה הן שונות ומגוונות, ומי שמבצע אותם אלו אנשים שמומחים בהשקעות.

אם אדם פרטי היה מבצע השקעות סתם כך, מבלי חוש לדבר ומבלי הבנה בנושא, היה לו סיכוי מאד גדול לא להרוויח כסף.

 

מה המחיר של סיכון נמוך

כשהסיכון בהשקעה אינו גבוה גם הרווח שלה אינו גבוה. לכן, אנשים שרוצים להרוויח כסף כאן ועכשיו מבצעים השקעות עם סיכון גבוה וכשבוחרים מסלול השקעות ילכו למסלול השקעות עם הסיכון הגבוה ביותר. אם ירוויחו ירוויחו הרבה, ואם יפסידו יפסידו הכל.

מנגד, השקעות בסיכון נמוך הן טובות מאד להשקעות לטווח הארוך, זאת כי גם אם הן מניבות מעט כסף, הן מפסידות מעט כסף, וכך אט אט גדלה קופת הגמל וכשמגיע הזמן בו רוצים לפדות אותה, רואים שישנו רווח יפה.

 

איך בוחרים קופת גמל

האופציות לקופות גמל בישראל הן שונות ומגוונות. לכן לפני שבוחרים קופת גמל יש להשוות בין החברות השונות ולראות מה הן מציעות.

דמי טיפול לדוגמה, משתנים בין החברות השונות. דמי טיפול זה הסכום אותו אתם משלם למנהל קופת הגמל עבור ניהול קופת הגמל בעבורך. כלומר, בעבור ראש שקט ואי התעסקות בהשקעות עליך לשלם. חברות שונות גובות דמי ניהול שונים.

מהצד השני יש לשים לב לאיכות מנהלי קופת הגמל. כמובן שמנהלים איכותיים יותר ירשו לעצמם לגבות יותר כסף. לכן, יש לשים את שני השיקולים יחדיו – מצד אחד לראות כמה גובה החברה בעבור דמי הניהול ומהצד השני לראות מהי איכות מנהלי ההשקעות של החברה. האיזון ביניהם יוביל לבחירה הנכונה.

קניית דירה

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
מימון מלא לרכב
פיננסים

מימון מלא לרכב יד שנייה

אם רציתים לקנות רכב חדש והתקשתם לממן את העסקה או רציתם לקנות רכב וממש אין לכם זמן להתרוצץ בין כל היבואנים שקיימים, תדעו שקיימת אפשרות לקבל מימון לרכב יד שנייה

נכס מניב
נדל"ן

בדיקות לפני רכישת נדל"ן

השקעה בנדל"ן היא מקור הכנסה חשוב ומשמעותי עבור רבים ברחבי העולם, כך שיש הרבה סיבות לחשוב שרכוש הוא השקעה אמיתית. עם זאת, מומחים מסכימים, שכמו בכל השקעה, עדיף להיות חכמים

בית וסימן של כסף
פיננסים

החזר מס על המשכנתא

כשמדברים על משכנתאות, אנשים נוטים להרגיש סחרחרה קלה. אם היו יודעים שמגיעים להם החזרי מס הכנסה בגין לקיחת משכנתא, הראש היה הרבה יותר קליל. בואו נדבר על כסף חזרה ממס