מעוניינים להעביר סדנא לימודית פרונטלית? כל המרכיבים שתצטרכו לסדנה מוצלחת

תקופת הקורונה הוציאה מאנשים רבים, כישורים שלא ידעו קודם לכן על קיומם. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לכך, הם מפגשי ה – "זום" שהתקיימו במסגרת שיעורים פרטיים, פגישות בין חברות, פגישות בין חברים ובכלל זהו הפך להיות הכלי העיקרי למפגשים בין אנשים. 

היו כאלה שקפצו על ההזדמנות והתחילו לעשות את מה שהם עושים באופן פרונטלי למפגשי אינטרנטיים מעניינים. הדוגמא הטובה ביותר לכך היו אנשים שאיבדו את עבודתם במהלך הקורונה והיו חייבים להמציא את עצמם מחדש, כמו מורים ומורות שמתעסקים עם הרוח, עם הנפש, אנשים שהחלו ללמד איך לכתוב ספרים ועוד ועוד.

 

הרגע שבו צריך לצאת מהמסכים למשרדים

המפגשים האינטרנטיים יהוו בהחלט אלטרנטיבה נפלאה וייחודית מאוד, אך כמו כל דבר, גם מפגשים אלו צריכים לצאת לאוויר העולם להתקיים במפגשים פנים אל מול פנים. עם כל הכבוד לקדמה ולאינטרנט שהוא כלי מדהים, בסוף אין על מפגשים פרונטליים בהם ניתן לחוש את האנשים, לקלוט מבטים וגיחוכים, לראות תנועות גוף ועוד.

לכן, אותם האנשים שהמציאו את עצמם בעזרת מפגשי זום, וצברו מספיק עוקבים, רוצים כעט לפגוש את העוקבים שלהם מקרוב ולקיים איתם מפגשים אמתיים בכיתות ובאולמות ייעודיים.

השכרת מקום לסדנאות

החיים עצמם שונים לגמרי ממפגשי הזום ולכן צריך להתכונן לכך

הרגע שעלינו לפגוש פנים אל מול פנים את האנשים שמקשיבים לנו, שלומדים מאתנו, ששומעים ורוצים לחקות אותנו, הוא רגע מאוד מרגש ומלא ציפיות משני הכיוונים ולכן חייבים לנסות להגיע מוכנים ככל האפשר כדי לא להתבלבל וכמובן להשאיר רושם טוב לרצון לעוד. אז איך עושים זאת?

  • קודם כל מכינים שיעורי בית ובונים מערך שיעור/ מהלך כנס נכון עם דברי פתיחה והיכרות ואז לעיצומו של עניין, בין אם זה חומר לימודי מודפס שמחולק בין האנשים או פרזנטציה שמוקרנת על ידי מסך או כל דבר אחר. וכמובן עמידה בזמנים כדי לא לחרוג ולייגע את מי שהגיע.
  • קנייה של מתנות אישיות וסמליות לכל משתתף ומשתתפת עם תגי שמות שהוכנו מראש ברוח הדברים הנאמרים או עם לוגו של החברה
  • לאחר הכנות אלו, יש צורך בחיפוש אחר השכרת מקום לסדנאות וימי לימוד קצרים, עם שירותים מסודרים ונקיים, מקום חנייה גדול ומסודר ואם אפשר בחינם, פינות קפה בחינם, ארוחות לקהל שמגיע (בעדיפות למטבחים כשרים כדי שכל הקהלים יוכלו ליהנות), נוף משגע שעושה חשק להישאר ולחזור שוב בפעם הבאה. כמובן שעוד בטרם השכרת המקום, צריך לדעת מה מספר המשתתפים שאמורים להגיע ולפי הכמות הזאת לסגור על כיתה או אולם.

 

לסיכום

כדי שחווית היציאה מהמסך לכיתת לימודי תעבור בשלום, צרך להביא בחשבון כמה דברים כמו סביבת מקום נגישה ונעימה. חשוב שכל כיתת לימוד שתסגרו, תהיה נקייה ומסודרת, מאווררת ומספיק מוארת ושבכלל יתקיימו בה כל התנאים הסביבתיים הראויים לקיום של כמה שעות ארוכות של למידה.

השכרת מקום לסדנאות

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
ספר פתוח
לימודים

מהי עבודה סמינריונית ואיך לכתוב אותה נכון

עבודה סמינריונית היא עבודה הנפוצה בעיקר במוסדות אקדמיים. עבודות אלה הן עבודות חקר, הבודקות מגוון רחב של מיומנויות. בעבודות מסוג זה תידרשו לעמוד במספר רב של דרישות וקריטריונים, אשר רבים

מדרגות מספרים
לימודים

אילו קורסים ניתן ללמוד באופן חרדי

כידוע, אפשרויות העבודה של חרדים בארץ הן לא רבות (בניגוד לאפשרויות של חילונים ודתיים). הסיבה לכך היא, שברוב המקרים, מדובר בעבודות שלא מתחשבות באופי הדתי של החרדים ואינן מתחברות לתוכן

לְמִידָה
לימודים

איך לפתור פסיכומטרי נכון וללא עיכובים

מבחן הפסיכומטרי הוא מבחן גדול ומלחיץ, ולהרבה אנשים מהווה אתגר מאיים. מה שחשוב לזכור לגבי המבחן הפסיכומטרי הוא שישנן טכניקות המקלות משמעותית על פתירת המבחן, ועל מנת להוציא ציון טוב