לאיזה אתרים כדאי להשקיע בקידום ממומן בגוגל?

אנחנו רואים אותם מידי יום בלי שאנחנו בכלל מתכוונים, הם קופצים לנו מול העיניים בכל חיפוש בגוגל ואנחנו בוחרים לגלוש בהם בלי לחשוב פעמיים.

מדובר כמובן באתרים המקודמים בגוגל.

יכול להיות שבחרתם להסב את תשומת לבכם אל האתרים הללו כי אתם עומדים בפני הקמה של אתר חדש או שהבנתם שהגיע הזמן לקדם את האתר הקיים שלכם.

אם כך, בשורות הבאות נציין בפניכם לאיזה אתרים כדאי להשקיע בקידום ממומן בגוגל.

רוצים לשמוע פרטים? תקראו.

 

הקדמה – איך הגענו לרשימת האתרים שכדאי להם להשקיע בקידום הממומן

כשפנו אלינו בבקשה לכתיבת המדריך הנוכחי, היה לנו ברור שאנחנו יודעים את התשובה המדויקת לשאלה שנכתבה לעיל. ובכל זאת, בחרנו לפנות אל המומחים בתחום כדי לבדוק שאנחנו לא טועים. כדי להביא לכם את התשובה לשאלה המתבקשת, נפגשנו עם 4 אנשי מקצוע:

  1. חברה לקידום אתרים
  2. בעל חנות אינטרנטית לבגדי ילדים
  3. בעל חנות אינטרנטית למוצרי חשמל
  4. בעל אתר

שאלנו את כולם את השאלה שלשמה התכנסנו והגענו למסקנות הבאות:

 

כל בעל אתר ששואף להגיע לחשיפה גבוהה צריך להשקיע בקידום ממומן בגוגל

4 אנשי המקצוע שעמם נפגשנו ציינו בפנינו שכל בעל אתר שרוצה לחשוף את האתר שלו לקהל לקוחות חדש, צריך להשקיע כמה שהוא יכול בשביל לקדם את האתר בקידום ממומן בגוגל. לדבריהם של מנהלי לאוס החברה לקידום אתרים אורגני, ברגע שאתר משקיע בקידום שכזה, הוא מאפשר לעצמו להיות במקומות הראשונים בשורות החיפוש בגוגל. עוד הם ציינו שהגולשים שעורכים חיפוש בגוגל (משמע, כמעט כל בן אדם שיש לו חיבור לרשת אינטרנט) בוחרים להיכנס בדרך כלל אל האתרים שמופיעים ראשונים בתוצאות החיפוש. כלומר – באתרים המקודמים.

 

מה הקידום הממומן מאפשר?

קידום ממומן מאפשר להגיע אל קהל היעד באופן מידי וללא מאמץ. בעלי האתר לא צריכים להעתיק ולהדביק את כתובת האתר שלהם בפורומים, קבוצות פייסבוק וכו' כדי לקדם את האתר שלהם. הם גם לא צריכים לחלק פליירים ברחובות כדי לאפשר לאנשים להכיר אותם. אלו שיטות מיושנות שהיו קיימות בעבר. כל מה שעליהם לעשות זה לקדם את האתר ולהגיע לחשיפה עצומה בקלות.

 

רגע, אז לאיזה אתרים בדיוק כדאי להשקיע בקידום ממומן בגוגל?

כל אתר שבעליו שואפים להגיע לחשיפה מקסימלית צריך להשקיע בקידום ממומן בגוגל. מדובר למשל באתרים הבאים:

  • אתר למכירת בגדים
  • אתר למכירת מוצרי היגיינה
  • אתר שמציע שירותי הובלות
  • אתר של מטפל אלטרנטיבי ועוד

 

סיכום

רגע לפני סיום ניתן לומר כי גם האתר שלכם נכנס לרשימת האתרים שכדאי להשקיע בהם בקידום ממומן בגוגל, ולא, זה לא משנה מה הוא כולל. מה שמשנה זו השאלה: "האם אתם רוצים להרוויח יותר ולקבל חשיפה?" אם עניתם בחיוב, כדאי לכם להשקיע בקידום ממומן בגוגל.

איש שיווק

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
שני צבעים
דיגיטל

מה חשוב להגיד כאשר בונים לוגו

סמלי הלוגו – אותה גרפיקה יפה המעטרת את כותרות האתרים, סמלי האפליקציות וכרטיסי הביקור, מהווים השפעה חשובה מאוד על קהל הלקוחות הפוטנציאלים וקידום העסקים. אם זאת, אנשים רגילים ממעטים לתת

ספור עור
דיגיטל

קניית כל רהיטי הבית דרך האינטרנט

האינטרנט היום גדוש בשלל מוצרים במגוון רחב של עיצובים ומחירים. היום, רבים מאיתנו מעדיפים לבצע את הקניות שלנו מהספה בסלון, מהשולחן במשרד או אפילו מהמיטה. יחד עם זאת, המבחר הגדול