כמה עולה להעביר דירה?

בשעה טובה אתם עוברים דירה ממש בקרוב כי נולד לכם ילד והדירה שבה אתם גרים היום קצת קטנה מידי וצפופה? אם כך, אפשר להבין מדוע אתם חוששים ומוטרדים מנושא המעבר, כי ברור שזה לא עניין של מה בכך. היום רוב האנשים, ובצדק, מזמינים שירותי הובלה, אך תמיד נשאלת השאלה: כמה באמת הגיוני לשלם על השירות הזה?

 

מה יכול להשפיע על מחיר הובלת הדירה?

בבואנו לנסות ולהבין מה יכול להשפיע על עלות מעבר הדירה, אנחנו רואים שיש כמה גורמים שיכולים להיות משמעותיים בעניין הזה. הטיפ הראשון שלנו אליכם הוא: פנו וקבלו הצעת מחיר להובלה מכמה חברות שונות, כי לכל חברה יש תעריפים אחרים לשירותי ההובלה שהיא מציעה. הטיפ השני הוא להיות מודעים לפרטים שיכולים להיות משמעותיים מבחינת העלות הסופית, והם:

 

הגישה לדירה

אם מדובר על דירה שכדי להוציא ממנה חפצים חברת ההובלה צריכה להגיע עם מנוף, הרי שהמחיר יהיה גבוה יותר לעומת דירות שבהן לא יהיה צורך בציוד מיוחד.

 

חפצים רגישים

כאשר מדובר על הובלת חפצים רגישים, כמו לדוגמה כלי נגינה גדולים וכדומה, הרי שהעלות תהיה בהתאם.

 

הדחיפות

אם אתם זקוקים לשירותי הובלה מעכשיו לעכשיו, טבעי שתשלמו על כך יותר מאשר על הובלה שתוכלו להזמין בנחת כמה ימים או שבועות מראש.

 

התקופה בשנה

אנשים לא תמיד מודעים לכך, אבל יש עונות בשנה שבהן הובלה תהיה יותר יקרה לעומת עונות אחרות. אנשים בדרך כלל נוטים לעבור דירה יותר בחודשי האביב והקיץ, כך שאם אתם רוצים להוזיל את העלויות, מעבר בחודשי החורף יכול להיות רעיון טוב.

 

כמות הציוד

זה ברור שאם יש לכם בסך הכול עשרה ארגזים שצריך להוביל מדירה אחת לאחרת, הרי שהמחיר יהיה נמוך יותר לעומת משפחה שמזמינה שירותי הובלה של חמישים ארגזים ורהיטים נוספים.

 

מדרגות או מעלית

אם הסבלים לא יוכלו להשתמש במעלית בבניין שלכם, כי היא לא קיימת או בגלל כל סיבה אחרת, הרי שמחיר ההובלה יכול להיות גבוה יותר.

 

באיזה שירות אתם מעוניינים

יש היום חברות שמציעות גם שירותי אריזה, וכמובן שאם תרצו להזמין גם שירות זה תשלמו קצת יותר על כל העניין. מצד שני, זה גם יכול להיות נוח, כי כאשר המומחים אורזים לכם את החפצים, ברוב המקרים האריזה הרבה יותר מקצועית ובטיחותית לחפצים.

 

לסיכום, אנחנו רואים שלא מעט גורמים יכולים להשפיע על השאלה כמה תשלמו על שירותי ההובלה שבהם אתם מעוניינים. עם זאת, ולמרות שלא תמיד זה זול, כמובן שלא כדאי לוותר על השירות הזה. כאשר אתם מזמינים שירותי הובלה אתם מורדים מעליכם עול משמעותי, ולכן, אם אתם רוצים בסך הכול ליהנות מהמעבר לדירה החדשה, אל תוותרו על פניה אל חברת הובלות טובה.

 

הובלה

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
הובלות פסנתר ברמת גן
הובלות

הובלות פסנתר ברמת גן

אם אתם מוזיקאים, אנחנו לא צריכים לספר לכם עד כמה כלי נגינה הם נושא רגיש עבורכם. במקרים בהם אתם רוכשים פסנתר ודורשים להובילו, או במקרים אחרים בהם אתם עוברים דירה,

מוביל מקצועי
הובלות

הובלות דירה עושים רק עם מקצוענים

רוצים לעבור דירה? מצאתם את הדירה החדשה שבה תרצו לגור? התחלתם לחשוב איזה חפצים יעברו איתו לבית החדש ומה אתם מעדיפים לזרוק? אם כך, עכשיו אתם צריכים לחשוב על המעבר