כמה עולה הקטנת חזה לגברים?

 

בשנים האחרונות ישנה עליה משמעותית במודעות בכל הנוגע לניתוחים שונים שהיו נחשבים עד לא מזמן ל"נשיים". שכן, כיום, רבים יודעים כי ניתוחים אל מיועדים גם לקהל הגברי. לכבוד יום הגבר הבינלאומי שמתקיים בקרוב, החלטנו לצאת בסדרת מדריכים שתציג בכל פעם ניתוח אחר שנתפס בעבר ככזה שמתאים לנשים בלבד והיום זה ידוע כי הוא מתאים גם לגברים. הפעם יצאנו להכיר את הקטנת החזה לגברים ובדקנו על הדרך את העלות של הניתוח.

 

תכירו את המומחים לניתוחים גבריים שעומדים מאחורי המדריך

קוראים יקרים, אנו מוכרחים לציין כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל מי שיודעים דבר או שניים בכל הנוגע לניתוחים גבריים לפני שהתחלנו בכתיבת סדרת המדריכים הנוכחית. מדובר בגברים שעברו ניתוחים שנחשבו בעבר לנשיים והם מסרו לנו את כל המידע. ראוי להדגיש כי הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק של גברים בלבד. בפוסט ביקשנו לקבל מידע ממי שעונים על הקריטריון המבוקש (מי שעברו ניתוחים מסוג זה) והסברנו כמובן שאנו כותבים מדריך בנושא. כך שמי שכתב לנו ידע שהפרטים שימסור צפויים לעלות למדריך ברשת. אנו רוצים להודות לכל אלו שהגיבו ומסרו מידע. שכן, בזכותם, המדריך החשוב הזה עולה לרשת והוא יציג בפני כל דורש את המידע אודות הקטנת חזה לגברים והעלות שלה.

 

מה העלות של הקטנת חזה לגבר? ולמה מדובר בעניין מורכב?

הגברים שענו על הפוסט שלנו ציינו את העלויות השונות של ניתוח הקטנת חזה לגבר. לקח לנו מעט זמן להבין שיש פה עניין די מורכב. שכן, מתברר כי ניתוח הקטנת חזה לגבר מחיר משתנה בהתאם למקרה. היה מי ששילם סכום X בעוד אדם אחר שילם פי שניים. היינו צריכים לחקור את העניין לעומק ולשמוע אודות המקרים השונים, כדי להבין מה עומד מאחורי המחיר המשתנה.

 

ובכל זאת, מה טווח המחירים?

לא נשאיר אתכם ללא פרטים בנוגע למחירי הקטנת החזה לגברים. שכן, התכנסנו כאן היום לשם הסיבה הזו. המחקר המעמיק שערכנו בנושא הראה כי העלויות עשויות לנוע בין 15 אלף ₪ לבין 20 אלף ₪. כמובן שיש גם מקרים חריגים שבהם העלות תהיה גבוה יותר.

 

מה המשתנים שקובעים את המחיר?

המידע שאספנו בנושא גרם לנו להבין שיש כמה משתנים חשובים שקובעים בסופו של דבר את המחיר של הניתוח המדובר, הנה כמה מהבולטים שבהם:

  • כמויות העור העודף שקיימות על העור
  • גיל המנותח
  • קיומם של סיבוכים אפשריים

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת כמה עולה הקטנת חזה לגברים. בשלב זה, כשיש לכם את טווח המחירים המדויק, אתם יכולים להחליט אם מדובר בהליך שאתם יכולים להרשות לעצמכם. אנו מאחלים לכם בשלב זה שיהיה בהצלחה ושתבחרו בדרך הנכונה ביותר עבורכם.

איש

 

מצאתם את מה שחיפשתם ? שתפו בקליק

מאמר המערכת
מאמר המערכת

נכתב ע"י מערכת טונדרה - בלוג שעוסק בצריכה.

כתבות נוספות שעלולות לעניין אתכם
זריחה
בריאות

ויאגרה זו אופציה שכדאי לשקול בחיוב

זה ידוע אומנם שככל שאנחנו הולכים ומתבגרים ההנאה שלנו מסקס משתנה וזה טבעי שנער בן 17 מתעניין בנושא יותר מגבר בן 50. עם זאת, ולמרות שאולי אתה מכיר את כל

motivation 2019
בריאות

המוטיבציה משפיעה על הצריכה

עד כמה מוטיבציה יכולה להשפיע עליכם? האם זה נכון שהיא יכולה להיות המקפצה שלכם להגיע אל מקומות שאף פעם לא חלמתם עליהם? כאשר רוצים לדעת הכל על מוטיבציה חשוב לשים

כאבים ביד
בריאות

מהי רשלנות רפואית

אחד המצבים הבעייתיים והמצערים ביותר, הוא מצב שבו אדם נכנס לטיפול אצל רופא הנחשב מומחה בתחומו, או במוסד רפואי מכובד האמון על טיפול איכותי ויסודי בחולים ובמטופלים המגיעים אליו, ומוצא